Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zonnetje81 schreef:Nou mijn Nuvaring zit erin. Maar ik weet niet hoever dat ding bij jullie zit maar met een tampon erbij zitten de nuvaring en de tampon over elkaar heen en vanmorgen moest ik opletten dat ik daardoor de nuvaring met tampon er niet uittrok omdat de tampon achter de ring haakte.
Hoe diep zit dat ding bij jullie? Mijn vinger is niet langer dan kort en de nuvaring zit zeg maar achter het bot geschoten maar dieper gaat ie niet.
Dan zou je toch met de seks dat ding MOETEN voelen??
Verder voel ik em trouwens niet!
Ilsemarie schreef:ik voel nuvaring met seks ook niet, mijn vriend ook niet. Hij zit idd niet zo diep, na die tijd soms wat dieper idd.
Het verbaasde mij trouwens ook enorm dat je hem niet voelt zitten (ook in het dagelijks leven niet) vind het toch wel gek!
Moet wel zeggen dat na overstap van de pil (microgynon 30) op nuvaring het afgelopen jaar m'n borsten wel bijna een cupmaat zijn gegroeid (niet helemaal gelukkig). Nou weet ik niet of dat direct van de nuvaring komt maar zoiets las ik wel op internet. Dat is wel beetje balen, voor mij dan.
RedPassion schreef:Hoe ernstig is het Lesilla? Licht bloedverlies (spotting) kan heel lang aanhouden, dat heb ik zeker 3 maanden gehad. Maar als je nog heel erg vloeit is het wel raadzaam om je arts te bellen, dan is er misschien iets anders aan de hand.