Wie heeft er nog meer een gekke angst

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Juangi

Re: Wie heeft er nog meer een gekke angst

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 20:23

Ik ben dus serieus bang voor kaas... :+

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 20:25

Pff bij de dam is het wel heel erg ja.
Meisje wat ik ken is onder de tram gekomen. Moest echt alles opnieuw leren, lopen en zelfs praten. Ik ben ook wel een beetje voorzichtig geworden wat voorbijrijdende trams betreft. Het zou je maar gebeuren getver..

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 20:29

Citaat:
Ow, mijn vriend geeft rondleidingen in zo'n kasteel hier. Die hebben een kerker.... Als dan zo'n hele groep beneden is, hutje/mutje gestapeld nadat je een super nauwe en lage wenteltrap bent af gegaan, dan drukken ze op zo'n knop en wordt het donker en begint er iemand te praten... Dood eng. Wist niet hoe snel ik die trap weer op moest...

is dat niet heel toevallig kasteel Hoensbroek in limburg?
ben ik met vakantie ook geweest, was echt dóodeng daar beneden :')

Suzeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 20:30

Ik heb ook problemen met clowns. Sowieso met verklede mensen, alleen als ik weet wie het is dan maakt het me niet uit. Ik vind ook draaiorgels verschrikkelijk, maar dat telt niet als 'angst' :P Als ik in de stad loop en zo'n ding hoor dan loop ik een blokje om.
En wat ben ik toch blij dat wij dit jaar voor de examenstunt op school als thema circus hebben en dat daar dus een hoop clowns zullen lopen en misschien ook een draaiorgel aanwezig is :Y)

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 20:35

Ik ben idd ook bang voor kotsende mensen en dieren. Walgelijk. Kan idd ook al bang worden als kinderen ziek zijn, die kotsen altijd snel (in mijn ogen :')).

En ik ben idd ook bang om te schrikken _O-. Zo ben ik als de doods voor balonnen, dan loop ik met mijn vingers in mijn oren omdat ik bang ben dat ze gaan knallen en ik daar dus van schrik B-).

MegChicken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 20:38

Ik ben bang voor spiegels in het donker.
en als ik 's nachts opsta om bijvoorbeeld te plassen, moeten alle lichten van alle ruimtes aan waar ik kom anders raak ik in paniek :P
En mijn vriend maar gefrustreerd raken dat als hij ligt te slapen WEER alle lichten aan moeten, haha! :o

En voor vuurwerk en onweer, maar dat is niet zo'n gekke angst.

F3nn3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 20:43

Ik ben heel erg bang voor de donder (van onweer), de bliksem vind ik wel weer heel erg mooi :Y), Verder ben ik bang in het donker, met name als ik naar buiten kijk. Heb ook altijd alle lampen in huis aan als ik alleen thuis ben 's avonds :o . Diep water waar ik de bodem niet van kan zien daar krijg je mij ook echt niet in/op!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 20:48

Ik vind het altijd eng om 's nachts naar de wc te gaan en dan het gevoel te hebben achtervolgd te worden ofzo en dat iemand miss ergens achter vandaan springt of dat je een inbreker ofzo tegen komt en dan doorspoelen is helemaal eng. Ren altijd gelijk naar boven en spring men bed in want stel je voor dat er iets onder je bed ligt. Whaha voel me egt dom.

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 20:51

Ik heb een hele boel gekke angsten, maar ik kan er gewoon even niet opkomen :=

Sowieso ben ik bang in het donker ( en dat is dan 18 he :+) en voor breed grijnzende mensen (gaat ook nergens over := ) Spiegels in het donker of na 11 uur zijn mega gevaarlijk en 12 uur is spookuur. Daarbij heb ik een vreselijke hekel aan tikkertje omdat ik het doodeng vind om achterna gezeten te worden.

En er is nog veel meer, ik kan er alleen even niet opkomen! :=

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 20:52

ehhh varkens ........

samsa0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 20:55

ik ben het erg bang voor braaksel.
ik vind het niet alleen vies, maar werkelijk eng!
als iemand in mijn buurt gaat overgeven sta ik echt helemaal te trillen, met een kloppend hart in mn keel.
(niet helemaal gezond denk ik) :+
:(:)

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 21:05

XxHaffiesxX schreef:
Ik vind het altijd eng om 's nachts naar de wc te gaan en dan het gevoel te hebben achtervolgd te worden ofzo en dat iemand miss ergens achter vandaan springt of dat je een inbreker ofzo tegen komt en dan doorspoelen is helemaal eng. Ren altijd gelijk naar boven en spring men bed in want stel je voor dat er iets onder je bed ligt. Whaha voel me egt dom.

*voelt zich ook dom*. Heb precies hetzelfde hahaha oh echt stom. Trappen met van die open stukken tussen de treden vind ik ook eng.

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 21:09

Ik zeg altijd maar.. Je bent niet dapper als je nergens bang voor bent, je bent pas dapper als je ondanks je angsten toch je ding doet. Als je je angsten elke dag onder ogen komt en je ze toch elke dag weer verslaat/overwint of iig jezelf ermee confronteerd. :Y)

Dan voel ik me gelijk weer een hele held namelijk. :')

LisaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 21:11

Idd, vind het ook eng als iemand achter me aan rent :oo

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 21:13

Ja, gewoon jezelf desinsibiliseren ipv je paard.
Zo heeft mijn paard ook al een boel angsten overwonnen haha. Maar in het donker op enge trappen blijft gewoon eng hoor!

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 21:14

Grote boten. Doodeng. Als ze langsvaren... :+

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 21:16

Sientje schreef:
Grote boten. Doodeng. Als ze langsvaren... :+

Ben blij dat ik die angst niet heb. :') Woon aan het water en daar komen dagelijks vrachtschepen langs :Y).

Sheila_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 21:20

Ik ben dus echt als de dood voor ganzen... Eenden geen probleem maar ganzen hou op, heb nu al kippenvel. Woon ook nog in een gansrijke omgeving :+

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 22:47

DarkDreamer schreef:
Ik ben idd ook bang voor kotsende mensen en dieren. Walgelijk. Kan idd ook al bang worden als kinderen ziek zijn, die kotsen altijd snel (in mijn ogen :')).

En ik ben idd ook bang om te schrikken _O-. Zo ben ik als de doods voor balonnen, dan loop ik met mijn vingers in mijn oren omdat ik bang ben dat ze gaan knallen en ik daar dus van schrik B-).

Ik wil ze bij kleine kinderen ook altijd uit hun handen rukken want ik ben dat ze ze laten knappen :+ :=

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 22:48

Sheila_ schreef:
Ik ben dus echt als de dood voor ganzen... Eenden geen probleem maar ganzen hou op, heb nu al kippenvel. Woon ook nog in een gansrijke omgeving :+

Ik ben er niet bang voor, maar ik vind het ook niet echt prettige beesten, ze lopen zo achter je aan te blaten.

meestal stuur ik de kinderboederij hond er er dan een beetje op af, dan stalken ze mij niet meer. :=

Bang voor kaas? Hoezo dat? Bang dat er een muis uit komt :) ?

bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 06:23

Ik ben bang van slakken/wormen/rupsen/eigenlijk alle kleine diertjes zonder poten, maar voornamelijk naaktslakken. Ik vind ze niet gewoon vies, ik loop echt gillend zo ver mogelijk van ze weg, begin te hyperventileren en geraak compleet in paniek als ze me plots 'overvallen' door vlak voor mijn voeten uit het niets te verschijnen.
Op zich is het gewoon belachelijk, wat gaan ze doen, me achtervolgen? :+

Ik heb het ook niet zo begrepen op andere beestjes met te veel (of te weinig poten), maar met een spin bijvoorbeeld heb ik eigenlijk geen problemen (tenzij ze me langs achteren besluipen en ik ze plots over mn neus voel kruipen ofzo... maar das dan eerder een schrikreactie dan echt 'bang' zijn).

Ik heb ook totaal geen idee waar het vandaan komt, en voor zo ver ik me herinner is die angst er altijd al geweest.

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 07:00

Oh ja ik weet al wat ik vergeet. Ik ben doodsbang voor treinen! Zodra ik op het spoor sta en de spoorbomen gaan dicht ben ik altijd bang dat ik val en gaat een trein gewoon voorbij vind ik het ook al super griezelig... reizen met de trein zelf is geen probleem.
En trekkers die van achteren komen word ik ook niet gelukkig van..

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 08:58

Goh, wat heb ik een relaxed leven als ik dit topic zo doorlees! Ben nog niets tegengekomen waarvan ik denk, hee daar ben ik ook bang voor. Natuurlijk zijn er wel dingen die ik minder prettig vind, maar kan zo niets bedenken waar ik écht zo bang voor ben dat ik er niet langs durf of er niet naar durf te kijken of zo. Ik hou er bijvoorbeeld niet zo van om met de auto langs een breed water te rijden, met je auto te water raken lijkt me vréselijk, maar ik rij er niet voor om.

Ga 's nachts in het donker naar beneden naar de wc en weer naar boven... loop rustig midden in de nacht met de hond in het veld/bos (en de hond gaat áchter je staan als hij iets eng vindt dus daar heb je in dat opzicht ook niks aan :') ), pak spinnen met blote hand (of héle grote met een glas+kartonnetje) van de muur, zwem in buitenwater net zo makkelijk als in het zwembad en vind vogels, insecten en andere beestjes allemaal reuze interessant. Maar het lijkt me knap vervelend als je er wel last van hebt want sommige dingen die hier genoemd worden kom je best vaak tegen!

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 09:04

Clowns :+ Ik weet nog dat ik als 13-jarige in het ziekenhuis lag en ze de cliniclowns naar me toe wouden sturen. Toen ze dat tegen me gezegd hadden begon ik te flippen en schreeuwde over de afdeling: "Ik haat clowns! Ik wil ze niet zien!" :')
Toen liepen ze over de afdeling (ik lag alleen in een kamer) en gingen ze voor m'n raampje gek staan doen. Ik heb toen m'n middelvinger naar ze opgestoken en ben omgedraaid in bed _O-
Best wel sneu voor ze, maar ik kreeg morfine (waar ik dus niet tegen kan, ja ik ben vreemd ik weet het) en daar werd ik niet rustig van maar juist agressiever en dat in combinatie met m'n angst leverde dat op :')

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 09:06

ik ben panisch voor doolhoven en spiegelpaleizen..! Word ik echt helemaal gek in.