Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Citaat:Ow, mijn vriend geeft rondleidingen in zo'n kasteel hier. Die hebben een kerker.... Als dan zo'n hele groep beneden is, hutje/mutje gestapeld nadat je een super nauwe en lage wenteltrap bent af gegaan, dan drukken ze op zo'n knop en wordt het donker en begint er iemand te praten... Dood eng. Wist niet hoe snel ik die trap weer op moest...
Als ik in de stad loop en zo'n ding hoor dan loop ik een blokje om.
).
. Zo ben ik als de doods voor balonnen, dan loop ik met mijn vingers in mijn oren omdat ik bang ben dat ze gaan knallen en ik daar dus van schrik
.
, Verder ben ik bang in het donker, met name als ik naar buiten kijk. Heb ook altijd alle lampen in huis aan als ik alleen thuis ben 's avonds
. Diep water waar ik de bodem niet van kan zien daar krijg je mij ook echt niet in/op! 
) en voor breed grijnzende mensen (gaat ook nergens over
) Spiegels in het donker of na 11 uur zijn mega gevaarlijk en 12 uur is spookuur. Daarbij heb ik een vreselijke hekel aan tikkertje omdat ik het doodeng vind om achterna gezeten te worden.
XxHaffiesxX schreef:Ik vind het altijd eng om 's nachts naar de wc te gaan en dan het gevoel te hebben achtervolgd te worden ofzo en dat iemand miss ergens achter vandaan springt of dat je een inbreker ofzo tegen komt en dan doorspoelen is helemaal eng. Ren altijd gelijk naar boven en spring men bed in want stel je voor dat er iets onder je bed ligt. Whaha voel me egt dom.

DarkDreamer schreef:Ik ben idd ook bang voor kotsende mensen en dieren. Walgelijk. Kan idd ook al bang worden als kinderen ziek zijn, die kotsen altijd snel (in mijn ogen).
En ik ben idd ook bang om te schrikken. Zo ben ik als de doods voor balonnen, dan loop ik met mijn vingers in mijn oren omdat ik bang ben dat ze gaan knallen en ik daar dus van schrik
.
Sheila_ schreef:Ik ben dus echt als de dood voor ganzen... Eenden geen probleem maar ganzen hou op, heb nu al kippenvel. Woon ook nog in een gansrijke omgeving

? 
), pak spinnen met blote hand (of héle grote met een glas+kartonnetje) van de muur, zwem in buitenwater net zo makkelijk als in het zwembad en vind vogels, insecten en andere beestjes allemaal reuze interessant. Maar het lijkt me knap vervelend als je er wel last van hebt want sommige dingen die hier genoemd worden kom je best vaak tegen!
Ik weet nog dat ik als 13-jarige in het ziekenhuis lag en ze de cliniclowns naar me toe wouden sturen. Toen ze dat tegen me gezegd hadden begon ik te flippen en schreeuwde over de afdeling: "Ik haat clowns! Ik wil ze niet zien!"