Maar goed, mods hebben de kwetsende posts gelukkig verwijderd dus ik denk dat we het nu maar beter kunnen negeren en verder gaan met het bijstaan van de TS.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dennis12 schreef:Het verpesten van een heel kinderleven is erger, als je er niet voor kunt zorgen.
Karin_88 schreef:Dennis12 schreef:Het verpesten van een heel kinderleven is erger, als je er niet voor kunt zorgen.
Hierop ben ik wel benieuwd wat Ulysse1 & Lavien hiervan vinden. Niet negatief of aanvallend bedoeld, maar omdat zij hier zo op tegen zijn, wat vind je dan van de kwaliteit van leven die je het kind dan te bieden hebt?
Baxter schreef:Helaas Kinderen wil/ neem je niet maar krijg je... Het is niet dat ik rot wil overkomen maar ken namelijk veel mensen die er heel veel moeite voor doen en hebben gedaan om een kind te krijgen..
Ik ben ook heel blij met de kinderen die ik gekregen heb en gun iedereen zijn deel....
ulysse1 schreef:Ik kan dit echt niet goedkeuren , dit is een leven dat ze beeïindigt, ik kan er echt niet bij hoe licht de meeste er hier over gaan
BraveSpots schreef:MamboBeach schreef:Wat ik bedoel te zeggen is dat TS weet wat ze doet en waar ze mee bezig is en dit bedoel ik niet aanvallend!
Ik ken namelijk ook vrouwen die echt onwijze spijt hebben gekregen na een abortus.
En zo bestaan er ook veel vrouwen die er geen spijt van hebben. Denk je niet dat dat iets héél persoonlijks is dat zich niet laat te voorspellen? Al zeker niet via het internet.
MamboBeach schreef:Ik begrijp je zin niet helemaal...
Er zijn vrouwen met en zonder spijt idd, ik bedoel alleen maar dat 2 kanten bekeken moeten worden en niet dat het even nu niet uitkomt...
Baxter schreef:@bravespots: helaas kan ik het niet met je eens zijn... het is niemand zijn beslissing om kinderen te "nemen"
(gezonde) kinderen krijgen is nog steeds een gift... hoe je het ook went of keert....
Citaat:iemand die wel wil, word het leven bij weggetrokken, iemand die niet wil,neemt zo een leven weg...
Baxter schreef:LifeSucks schreef:Heino:
Ik heb me altijd voorgehouden dat ik pas kinderen wil als ik in de 30 ben, en mijn eigen leven heb geleefd.
Heb ook een tijd helemaal geen kinderen gewild.
Helaas Kinderen wil/ neem je niet maar krijg je... Het is niet dat ik rot wil overkomen maar ken namelijk veel mensen die er heel veel moeite voor doen en hebben gedaan om een kind te krijgen..
Ik ben ook heel blij met de kinderen die ik gekregen heb en gun iedereen zijn deel....
juline schreef:Laat ik het zo stellen mensen, wat had ik moeten doen op mijn 16de net in me eerste vastigere relatie. Zelf nog op school. Vriend herstellende van psychiatrisch verleden. Had ik me ouders er mee moeten belasten? Had ik mijn leven weg moeten gooien en alleenstaande moeder moeten worden? Want bij lange na had mijn vriend dat toen nog niet getrokken en had de relatie geen stand gehouden. Had ik dat kindje enkel liefde kunnen geven maar geen normaal onderdak enz enz. Nee dat vindt ik niet eerlijk tegenover het kindje en mezelf.
Oke is was 11 dagen zwanger. Maar alsnog is het echt de keuze van ts zelf en kunnen en mogen wij daar niks over zeggen. Het is zeker moeilijk maar als ik toen der tijd zo ver was geweest had ik het wellicht ook weg laten halen maar daar kan ik nu niet over oordelen eerlijk gezegt