Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Lott schreef:hebben jullie veel onderzoeken gehad voor spastische darm? ik namelijk geen enkele
_Lott schreef:hebben jullie veel onderzoeken gehad voor spastische darm? ik namelijk geen enkele
timilon schreef:het is ook heel wisselend, soms heb ik dagen geen last, in de zin van die extreme buikpijnen, maar ik voel m'n buik wel elke dag...
de poli bellen is wel een optie ja, want ik geloof niet zo dat het alleen maar aan m'n eetpatroon ligt.
ik heb echt al jaren last van m'n buik, maar ja, ik ga niet elke week naar de HA daarvoor.(misschien moet ik dat wel gaan doen...)
timilon schreef:nou ja, er is bij mij dus in principe nog niets onderzocht...
ik heb jaren geleden een maagendoscopie gehad, waaruit bleek dat ik wel wat ontstekingen had in m'n twaalfvingerige darm.
verder dan de blindedarmontsteking die eruit is gehaald.
verder gen onderzoeken gehad, behalve een beetje aan mijn buik voelen.
dus tja, ik sta ook nog maar aan het begin van het hele circus.
is trouwens ook lekker zeg, leer er maar mee leven...
maar ja, als er geen medicijn is, is er geen medicijn.
wel heel erg naar voor je zeg!
Def schreef:Ik doe dat ook niet. Ik moet ook zeggen, al die onderzoeken hebben dus niets opgeleverd bij mij. Behalve heel veel stress (waardoor de buikpijn nog erger werd). Vorig jaar is ook officieel door de dokter tegen mij gezegd : we kunnen niets meer voor je doen, je hebt alle onderzoeken gehad en het is wachten op een medicijn. Naar de dokter gaan heeft hier dus geen enkele zin.
Als alles is onderzocht, zul je er toch in moeten berusten dat het nou eenmaal zo is en er mee moeten leren leven. Erg vervelend, dat wel.
Miiejs schreef:Ik heb net een power balance bandje gekocht.. ze wist niet of het hier ook voor werkte.. kga het maar uittesten! Als het een wondermiddel is laat ik het jullie zeker weten!