Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BE_GENTLE schreef:Kom hier ook even reageren want ook ik ben een persoon met hyperventilatie
Altijd last met ademen en benauwd zijn ik adem verkeerd en ben ik me van bewust hier 2 jaar therapie gehad maar nog adem ik niet goed alleen als ik er aan denk. dat is trouwens de nummer 1 onder de mensen dat ze verkeerd ademen.
Zelf neem ik geen lucht onder het praten waardoor ik kort ademig word en als ik geconsentreerd t.v kijk of naar mensen luister stop ik met ademen omdat ik zo gefocust ben. eingenlijk moet ik hier voor onder logopodie om te leren praten en door te ademen. maar ben niet echt iemand die daar zin in heeft pff al die therapie moet je moe van ben al vanaf me 12e bezig en ben nu 25 jaar. hoofdpijn heb ik dus ook veel aangezien mijn hersenen te weinig zuurstof binnen krijgen omdat ik stop met ademen. vroeger viel ik elke dag wel flauw gelukkig nu niet meer. durf niet hele einde te fietsen aangezien ik daardoor een keer ben flauwgevallen. maar 15 a 20 minuten gaat net tegewoordig.
joyce2 schreef:Ik wou het net zeggen, ik heb erger last nu het zo warm is. Als ik een aanval heb, of een aanval aan voel komen, heb ik veel baat bij frisse lucht. Maarja, dat is er nu bijna niet, pff... Hopelijk koelt het snel een beetje af, 25 graden vind ik warm genoeg!
joyce2 schreef:Ik wou het net zeggen, ik heb erger last nu het zo warm is. Als ik een aanval heb, of een aanval aan voel komen, heb ik veel baat bij frisse lucht. Maarja, dat is er nu bijna niet, pff... Hopelijk koelt het snel een beetje af, 25 graden vind ik warm genoeg!