Negerzoen schreef:Ik ben een stiekeme gluurder in een aantal tattootopics, omdat ik al een tijdje over een tattoo zit na te denken. Ik heb ooit in een topic iemand gezien die op haar pols de latijnse zin 'Alis Volat Propriis' had. De betekenis hiervan is 'Zij vliegt met eigen vleugels'. Sinds ik deze tattoo gezien heb ben ik helemaal gefascineerd door deze zin en hij heeft voor mij ook zeker een betekenis. Nu heb ik van de week bedacht dat ik er een zwaluw bij wil zetten, dit omdat ik zwaluwen prachtige beesten vind, het te maken heeft met de tekst en het symbool 'zwaluw' staat voor verschillende betekenissen waar ik me zeker in kan vinden. Zwaluwen staan oa voor liefde, hoop, geluk, voorjaar (ben in het voorjaar geboren).
Ik ben er zelf heel enthousiast over, daarom moest ik het toch even met jullie delen, hihiMaar ik ben er nog niet helemaal over uit hoe ik het wil, dus daar gaan we nog even goed over na denken!
Hoi!
Ik ben dat meisje met die zin op m'n pols.

Waar ga jij hem laten zetten? Ik wilde ff laten weten dat hoewel veel mensen dit meestal niet leuk vinden ik er verder geen problemen mee heb hoor. Iedereen heeft zijn eigen betekenis voor de zin, en zolang ik je niet iedere dag tegen kom en je niet ook hetzelfde lettertype en op dezelfde plek doet, vind ik alles prima

Het idee van de zwaluw er bij is érg mooi! Ik heb zelf destijds ook nagedacht over een zwaluw, maar zo vond ik het ook wel mooi.
Veel succes, laat je even weten hoe hij is geworden?