Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ragnaaa schreef:Dus als ik het goed begrijp heb jij je hele productenverzameling ingeruild voor de 'Yes to..' producten?
En je hebt dus de hele lijn? Alle gezichtsverzorgingsproducten, shampoo, etc?
En welke lijn gebruik jij?
Barvrouwke schreef:Klopt , op die van mij staat 200x. En een ander had 300x maar dat leek me een beetje overdreven. Het is niet alleen B12 maar alle B's.Die vitamine B pillen zijn enorm verschillend van elkaar. Bij de ene zit er 100x de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid in. Bij de andere 10.000x. Op beide verpakkingen staat 1 per dag![]()
Volgensmij waren die van de kruitvat in een groene verpakking het zwaarste in tegenstelling tot die etosdingen. Ik heb ze inmiddels op, dus kan het niet nakijken. Maar de van de kruitvat was geloof ik een complexpil, maar daar zal veel meer in als de pure B12 pil.
Even het nalezen waard dus!
Majo schreef:Hoe kwam je erachter dat je een tekort had?
Barvrouwke schreef:Majo schreef:Hoe kwam je erachter dat je een tekort had?
Door het rijtje symptomen te lezen, in combinatie met de link vegetarisch en het volgende te hebben(dikgedrukt);
Neurologisch:
Tintelingen, doof gevoel, brandend gevoel in armen, benen, handen en/of voeten, zenuwpijn, op "watten" lopen, uitvalsverschijnselen
Concentratiestoornissen, geheugenproblemen
Afasie: niet op de juiste woorden kunnen komen, verkeerde woorden gebruiken, verspreken
Ataxie: onverklaarbaar vallen, of ergens tegen aan lopen, verlies van positiegevoel, onhandig zijn, dingen uit je handen laten vallen, dingen omgooien, struikelen, moeilijk lopen
Psychisch:
Depressie, dementie, nervositeit, psychose, paranoia, geïrriteerdheid, prikkelbaarheid, verwardheid, gedragsveranderingen
Overig:
Spierpijn en krachtsverlies
Glossitis (ontstoken tong), branderige, pijnlijke of prikkelende tong, gevoelige mond
Vermoeidheid, slaperigheid, zwakte Misselijkheid, verlies van eetlust, gewichtsverlies
Menstruatieklachten, zoals uitblijven menstruatie, hevige menstruatie, te lange menstruatie, verergerde menstruatiepijn
Gewrichtsklachten
Kortademigheid, benauwdheid, hartkloppingen
Duizeligheid
Bleekheid van de huid
Het koud hebben
Impotentie
Onvruchtbaarheid
Haaruitval
Veranderingen in gezichtsveld, wazig zien
Darmklachten
Incontinentie en/of vaak plassen
Hoofdpijn