Huertecilla schreef:Ook de houding van de ´expert´....
Vooral de houding van de expert... Hilarisch!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
yole schreef:Ik krijg hier de indruk dat het voor hen genoeg is geweest wat betreft sneeuw- en ijsdagen. Alles gaat sloooow... Ze kunnen wel een opkikker van een graad of 5 gebruiken denk ik.
Uit De TijdCitaat:In Wallonië daalde de gemiddelde prijs van een woonhuis van 135.544 euro tot 123.559 euro (-8,8 procent), in Brussel van 317.835 tot 288.335 euro (-9,3 procent). In het noorden van het land veranderde een gewoon woonhuis in 2009 voor gemiddeld 171.219 euro van eigenaar (-5,8 procent).
yole schreef:... een zakhorloge zou ik ondertussen wel zien zitten...
Citaat:@allen: 't is het moment om te verhuizen!!
yole schreef:ging de man des huizes 2 maanden per jaar in nederland werken.
Bandida schreef:yole schreef:Ik krijg hier de indruk dat het voor hen genoeg is geweest wat betreft sneeuw- en ijsdagen. Alles gaat sloooow... Ze kunnen wel een opkikker van een graad of 5 gebruiken denk ik.
Hier ook passiviteit alom, dagen geleden dat ik nog wilde sneeuwspelletjes heb gezien.
@allen: 't is het moment om te verhuizen!!Uit De TijdCitaat:In Wallonië daalde de gemiddelde prijs van een woonhuis van 135.544 euro tot 123.559 euro (-8,8 procent), in Brussel van 317.835 tot 288.335 euro (-9,3 procent). In het noorden van het land veranderde een gewoon woonhuis in 2009 voor gemiddeld 171.219 euro van eigenaar (-5,8 procent).
Huertecilla schreef:Daar sta je dan met zijn twee op een zonnige zaterdagmorgen nietsvermoedend als garnering....
Ik stapte op een motor om naar huis te gaan, trok er nog een knul aan mijn jas met een vinger in een hoek die de natuur zo niet bedoeld heeft
Citaat:wát de verkoper ook aangeeft; je MOET een foto van het uurwerk zien en de merktekens http://www.netgrafik.ch/russian_logos.htm moeten kloppen met wat het op de wijzerplaat zegt te zijn.
yole schreef:Hier begint de mest eindelijk te lossen van de bevroren ondergrond... dat was meteen goed voor 2u scheppen... Je zou spontaan koudbloeden wensen, dat scheelt de helft in kruiwagens...
Citaat:Net nog een flinke wandeling gedaan met onze anglo-arabier aan de hand. Ze is vrijwel onbeleerd en de laagste in rang... paniekpaniekstressstresssnuifsnuifzweetzweet... Na een half uur besloot ze dan toch dat een wandeling onder mijn leiding nog niet zo slecht was...Het vervolg was zalig rustgevend... morgen meer van dat...
yole schreef:en even bij me te verpozen... Dat nam ik dan maar op als een compliment... Succeservaringen zijn zalig!
yole schreef:... de warmbloedige vrouwen daarentegen...
Huertecilla schreef:Je begrijpt nú waarom vrouwen niet achteruit kunnen inparkeren en wij wel Yole
yole schreef:yeps... ook de amerikanen mogen zich alweer op de borst kloppen... de positie van coca-cola als grootste giffabriek ter wereld is sinds de introductie van hun light en zero producten onaantastbaar...
Bandida schreef:Een uurwerkwijzertje meer of minder maakt niet zo veel uit in de streek waar ik woon
lakshmi schreef:Yole: als het goed is van de zomer! Ik kan haast niet wachten.. Mijn paardjes eindelijk ook op groene vlaktes.. Wat zullen ze genieten! Misschien nog wat merries erbij zodat ze een mooie harem kunnen vormen