Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Luziream schreef:Er zijn mensen die vinden als je een gevaar voor anderen zou kunnen zijn je zou moeten enten, ik denk dat dat een eigen keuze altijd zou moet zijn.....
dobbel schreef:ik zeg ook nergens dat jullie het verplicht zijn, zeg alleen dat de ene arts iets aanbied, zoals bij jullie, wat zo te horen niet best is. qua ziektebeeld van je moeder.
en een ander denkt ze zijn geen risicogroep dus krijgen ze het niet.
is maar een voorbeeld he.
Echwel schreef:Maikeltje jij bent niet in de positie om te zeggen of ik er wel of niet doorheen kom, dat is aan mijn doktoren, die mij hier in de buurt als eerste hebben geent en hel wijs zeggen dat je het verder niet kunt ontlopen.
Iemand hoeft maar te hoesten, jij loopt erdoorheen en brengt het toch over, voorkomen kan niet..
En ik ben zo als ik er aan dood ga so be it, ik leef al in extra tijd dus geniet er zoveel mogelijk van
maikeltje schreef:Bij de reguliere inentingen (DKTP of BMR) treden incidenteel ook weleens bijwerkingen op. Dus ik vind het inderdaad ook een beetje stennisschopperij@ janderegelaa
ThePast03 schreef:Teddy dit topic gaat niet alleen over de voors- en tegen van de vaccinatie het in een centraal topic over alles omtrent de MG. Jammer dat je het andere topic erbij haalt, dat mag officieel niet eens over de MG gaan.
Zelf ben ik nergens een voor- of tegenstander van, dat de sfeer wat grimmiger wordt komt doordat mensen zomaar wat neerzetten zonder erbij te zetten wat ze ermee willen zeggen.
Zie het voorbeeld van de allergische reactie en dan in kleine lettertjes het gebeuren in Canada aanhalen, dat is stemmingmakerij en maakt een discussie niet leuker.
Ik heb respect voor mensen die goed hebben nagedacht en alle voors- en tegen op een rijtje hebben gezet en daarop hun beslissing baseren, welke dat ook mag zijn.
Ik heb geen respect voor mensen die allerlei hoaxberichten hier plaatsen en zelfs daarbij zeggen de mensen de ogen te willen openen en daardoor proberen mensen een beslissing af te dwingen die ze zelf ook gemaakt hebben. Het enige wat die laten zien is dat ze zelf nog steeds twijfelen en medestanders nodig hebben.
Teddy321 schreef:Inderdaad [*olduser*],dat ben ik geheel met je eens. Vond het met jou en nog een aantal anderen dan ook pretiig discussieren. Maar ik stop ermee omdat er mensen zijn die hele ongenuanceerde dingen plaatsen.En of dit nu voor opf tegenstanders zijn, daar ben ik niet van gediend.
Hoop je dan ook zeker nog eens tegen te komen in een ander discussietopic.
dejavu schreef:Ik ben vorige week geënt omdat ik lang ziek ben geweest en te zwak ben om de MG aan te kunnen.
Wat doet mijn vriend?????![]()
Hij gaat lief op bezoek bij zijn moeder terwijl zij de Mexicaanse griep heeft?! Ik kan hem wel wat aandoen.![]()
Wat kan ik doen om de schade te beperken?
Echwel schreef:Dejavu je vriend kan ook boodschappen gaan doen en de griep meedragen.
Je kunt het gewoonweg niet voorkomen, sommige mensen denken dat je door massaal enten het kunt voorkomen, maar nogmaals de griep blijft.
Krijgt men hem niet dit jaar dan in een van de komende jaren wel..
Dat zou betekenen dat iedereen in de buurt van zieke mensen jaarlijks geent moet worden tegen de griep, want het is na deze enting niet over.
Heb ik weer de vraag, hoe bouwen mensen dan nog anti-stoffen op en waar eindigd het met enten.
Binnenkort ook tegen verkoudheid omdat daarmee veel ziekteverzuim is, tegen oorontsteking omdat dat ernstige bijwerkingen kan hebben..
Je kunt in het leven ziek zijn risico's niet voorkomen alleen heeft het nu een etiketje op als zijnde eng en onbekend (onbekend maakt onbemind).
Volgend jaar is men het vergeten en zegt iedereen ik heb griep en is het Mexicaanse etiketje weg..