Jasmijn76 schreef:Durante schreef:Goeiemorgen!
Doen jullie ook wel 's mee aan wedstrijden,of gewoon puur voor jezelf?
Hier in groningen is net de 4 mijl geweest,maar zoiets is gewoon niks voor mij, ik vind het zo massaal.
Al die mensen die aan de kant staan te kijken,zou er de zenuwen van krijgen hihi.
En dan tussen al die andere lopers inlopen,nee dankje.
Aankomende zondag hebben ze hier de plantsoenloop,ik zat eerst te twijfelen om mee te doen,mijn vriend wil wel meedoen,het is minder druk als de 4 mijl,maar ik wacht er toch maar even mee.
Ik ben meer een jogger,ren dus niet zo hard,en ik denk dat iedereen me dan zo voorbij loopt![]()
Ik ga eerst lekker in m'n eentje en af en toe samen met mijn vriend rennen.
Mijn vriend loopt veel harder dan mij en houd 't ook veel langer vol, hij is een ervaren loper, en geeft me af en toe advies, wel handig.
wil graag de 5 km van ladysrun r'dam lopen....dat is mijn weddenschap...en daar begon het allemaal mee!...de weddenschap is ondertussen vervallen maar wil zo graag iets voor mezelf presteren..dus...wil ik er echt voor gaan...het begin is er..maar het einde is nog lang niet in zicht...ondertussen rook ik nog steeds...dus zal het allemaal conditioneel gezien wat minder snel gaan
jasmijn76:als je wilt stoppen met roken kijk dan eens naar het topic stoppen met roken

door het te lezen zal je zeker gemotiveerd raken