Hallo allemaal, ik ben weer thuis! Zal eens even bij gaan lezen. Gelukkig is het niet heel veel 
CIV: Wat fijn dat je test zo goed uitgepakt is! Echt super en natuurlijk een hele leuke opsteker. Geniet van je chips zou ik zeggen, het doet je geen kwaad zo te lezen
Heb je inmiddels weer wat van je vriend gehoord? Kon je vandaag een beetje bijkomen van je drukke zondag? Wel goed dat er iemand is geweest voor je paardje? Klikte het een beetje? Ben wel heel benieuwd.
Wel jammer dat je je even wat minder voelt. Hopelijk voel je je snel weer wat lekkerder. Het is inderdaad niet zo gek, je vriend weer weg en een druk weekend speelt inderdaad zeker mee. Ik merk het ook dat ik na drukke dagen me minder voel. Geeft het je ook extra spanning dat er op je werk mensen uitmoeten? Hopelijk kan jij blijven. En ik denk dat die 20 uur zo heel mooi is voor je. Je kan altijd meer gaan werken, maar dat zou ik zeker niet overhaasten.
De WIA heb ik trouwens alleen nog maar aangevraagd. Daar moet ik binnen twee weken (nu nog 1) bericht van krijgen. Ik weet dus verder nog niks.
Egoposts
Ik vind het trouwens goed dat je de egoposts ter sprake brengt. Het was mij voor het weekend ook al opgevallen en ik ben het helemaal met je eens dat dit erg jammer is. Het is zo een beetje eenrichtingsverkeer en zeker wanneer je je niet helemaal happy voelt is het vervelend als je wel energie steekt in een ander, maar het van niemand terug krijgt. Ik hoop dus ook dat dit weer wat zal veranderen. Ik blijf in ieder geval proberen om interesse te tonen in een ander (en denk dat mij dat ook altijd aardig lukt...)
machotjuh: Heb je met je baas gepraat inmiddels? Ben benieuwd hoe het gegaan is. Hoe voel je je verder?
Angela: Welke CD van Blof was je aan het luisteren? Oktober toevallig? Dat is namelijk een beetje een donker album. Toen die vorig jaar uitkwam ging het met mij helemaal niet goed en heb hem toen meteen grijs gedraaid. Beetje een donker album, wat mooi aansluit bij depressieve mensen
Als het een andere CD is ben ik heel benieuwd welke nummers je bedoeld. Er zijn namelijk ook zat andere nummers die heel toepasselijk kunen zijn...
Hoe gaat het verder met je? Hoe gaat het met de deeltijd? Heb je het idee dat je er wat aan hebt?
Pinacolada: Ik ken je nog wel uit het andere topic. Dat was zelfs al het eerste topic. We zitten inmiddels al in deel 4. En ik ben er nog steeds bij, zegt ook wel genoeg denk ik
Welkom terug in ieder geval, al is het geen goed teken. Jammer dat zo'n terugval hebt. Heb het idee uit jouw verhaal dat je na de vorige keer alles gewoon weer opgepakt hebt, maar dat je niet echt goed aan de oorzaak hebt kunnen werken? Weet natuurlijk niet waardoor jij een burnout gekregen hebt en hoe heftig het was, maar meestal is er wel wat meer nodig dan alleen AD. Jammer dat je niks aan de gesprekken met een psycholoog hebt gehad. Klikte het niet? Ik heb ook wel bij hulpverleners gelopen waar ik niet bij verder kwam.
Goed dat je nu bij een haptonoom loopt. Ik loop zelf ook bij een haptonoom naast mijn reguliere therapieën en ik vind het ook echt heel goed. Het leert mij om weer wat meer stil te staan bij mijn gevoel, want dat heb ik altijd weggestopt. Fijn dat je er ook zo'n positief gevoel over hebt.
Goed ook dat je je teamleidster hebt ingelicht. Mag ik vragen wat voor soort werk je doet? Je schrijft dat je je draai niet zo goed kon vinden. Voel je je er inmiddels wel wat meer op je plek? Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt over je baan, maar het komt zoals het komt. Ik ben inmiddels mijn baan kwijt en heb er ook nog veel moeite mee. Aan de andere kant is je gezondheid nu even het belangrijkst. Al weet ik hoe gemakkelijk dat is om te zeggen. Het blijft toch door je hoofd spoken. Pas goed op jezelf en blijf niet omwille van je baan doorwerken. Als het niet meer gaat moet je je ziekmelden, hoe rot dit ook is. Is er bij je teamleidster nog iets uitgekomen dat je het misschien wat rustiger aan kunt doen?
Flappie: Gaat het al wat beter met je enkel? Wat dubbel zeg dat je voorgevoel van fibrmyalgie bevestigd is. Fijn omdat je dan weet waar je klachten vandaan komen, aan de andere kant natuurlijk ontzettend ***. Kun je de pb die je naar CIV hebt gestuurd over de fibromyalgie ook naar mij sturen? Ik ben ook wel heel benieuwd naar de dingen die CIV vroeg in haar post.
Ik kan me voorstellen dat je je zwak voelt, al is dat absoluut niet nodig. Logisch dat je nu even met jezelf in de knoop zit. Je bent natuurlijk nog kwetsbaar omdat je nog volop in je herstel zit, hebt al een dip doordat je met je enkel kwam thuis te zitten en nu dit er nog eens overheen. Neem de tijd om het een plekje te geven. Voor nu mag je je even klote voelen.
En wat betreft je timing: Die had inderdaad slechter gekund. Het is natuurlijk flink balen, maar thuis zat je tocht al...
De vraag die je aan je vriend gesteld hebt, heb ik ook wel eens aan mijn vriend gesteld. Hoe reageerde hij erop? Mijn vriend en ik praten er regelmatig over, ik ben ook heel bang dat hij het een keer zat wordt en me zal verlaten. Heel herkenbaar dus.
De roofbouw die je gepleegd hebt kan inderdaad al veel langer gespeeld hebben. De laatste drie jaren waren misschien het zwaarst en dat is de spreekwoordelijke druppel geweest. Dat was bij mij ook. Mijn werk is de druppel geweest, maar ik was al veel en veel langer mezelf de vernieling in aan het jagen zonder dat ik het doorhad. Het was een levenstijl...
Petulan: Weer helemaal opgeknapt van je Mexicaanse griep? Enne dat je niet zoveel te melden hebt is toch oke? Geen bericht is goed bericht niet waar? Wat leuk dat je naar Barcelona gaat. Lekker er even uit. Geniet ervan.
Laatst bijgewerkt door Pollewoppy op 26-10-09 16:54, in het totaal 1 keer bewerkt