Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En prijzen maak ik bekend nadat de winnaar het nieuwe thema heeft bepaald. Dan weet iedereen meteen wat er te winnen is. 
.. staan je nieuw kleurtjes al op je site ?
weltruste allemaal...
kan ik morgenavond er mee aan de slag. ik heb nog wel effe geduls wel zo eerlijk als iedereen een kans krijgt inderdaad. en als bokt inderdaad effe niet bereikbaar is voor iedereen dan is het flauw natuurlijk om te zeggen pech gehad... zou ik ook flauw vinden als het door bijvoorbeeld slechte verbinding kwam ofzo zoals ik vanmiddag nog had.
ben dol op verassingen hihi, tenzij ze nadelig uitpakken, maar dat kan ik me in jou geval niet voorstellen
ben ik er ook bij!
Ik vind het zelf beter want het volgt de natuurlijke lijnen van mijn witte gedeelte, en dat is ook niet zo kaarsrecht. Ik vind het natuurlijker, dan maar niet perfect.

Ik ga echt SCHANDALIG veel nagellakjes kopen!!
Knalgeel, oranje, allerlei kleuren met glitters, misschien wat van herome, whaaaaaaaaa! Lekkerrrr!!

Als je bedenkt dat Etos eigen merk 2,50 per potje kost!! 
Boktlid schreef:Hey allemaal!
Leuk topic! Mag ik mee komen kletsen?
Ben gek op nagellakjes! Tot twee jaar geleden had ik gelnagels...echt prachtig maar helaas mag het niet meer omdat ik nu in het ziekenhuis werk
Flink balen. Nu kan ik dus alleen leuk lakken en een klein beetje laten groeien.
Op dit moment zijn ze french gelakt..wit randje dus