Hoe zien jouw nagels eruit, deel III

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 21:11

euh van de site van tinks merk safari > neon roze ffies nummer opzoeken..

edit: dat is gewoon de naam Neon roze! hahah ben der heel blij mee....

ik had idd van die groene nagellak van essence ook gele nagels gekregen, echt vreselijk is dat, want het bleef bij mij heel lang zitten!!
Laatst bijgewerkt door wonderworst_ op 31-08-09 21:13, in het totaal 2 keer bewerkt

Christeltjuh

Re: Hoe zien jouw nagels eruit, deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 21:12

ik zoek hem even op dank je wel :D

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 21:47

ik heb trouwens een nieuwe nagelverharder van essence, hopen dat nagels nu wat sterker worden, het is een drie weken kuurtje met sowieso om de twee dagen op zijn minste een dag rust..

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 21:54

Wonderworst_ Fijn dat je blij bent met de nagellak, ik heb inmiddels ook Neon groen en Neon geel liggen, neon oranje had ik al. :D

Omdat niet iedereen nu op bokt.nl kan komen en TE5 nog met haar nageltjes bezig is wacht ik heel eventjes af. Wil haar nog graag een kans geven.

De winnaar van dit thema kiest het volgende thema. Jury is ik. ;) En prijzen maak ik bekend nadat de winnaar het nieuwe thema heeft bepaald. Dan weet iedereen meteen wat er te winnen is.

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 22:00

oeehh spannend!!
morgen moet ik ffies geld overmaken naar andere rekening en dan koop het het grote verrassings pakket :D zat er nou wel of geen konad spullen in ?

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 22:04

wonderworst_ schreef:
oeehh spannend!!
morgen moet ik ffies geld overmaken naar andere rekening en dan koop het het grote verrassings pakket :D zat er nou wel of geen konad spullen in ?

Geen konad, want dat kan je zo makkelijk dubbel krijgen. uitslag is zeker spannend.
Vooral voor jullie :P

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 22:08

ow ja das waar :D.. staan je nieuw kleurtjes al op je site ?
nou ik zie morgen wel wie de winnaar is, en wat het nieuwe thema word.. ik gaat richting bed :D weltruste allemaal...

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 22:12

trusten, nee staan nog niet online.. Helaas.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 22:32

Leuk gedaan wonderworst_! Ik ga morgen maar met mijn nagels aan de slag, was vandag te laat terug van de paarden en aangezien ik er tóch een laagje geld op wil doen :D

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 22:46

Ik heb op dit moment maar 3 deelnemers van het zomerthema, ga dus zeker even op TE5 wachten, helaas is bokt niet voor iedereen bereikbaar op dit moment.

Heb wel even een vraagje aan jullie. Vind je het belangrijk dat een nagellak in 1 keer dekt? Of vind je het niet erg als je 2 keer moet lakken? Het droogt wel snel overigens. Had een super leuk kleurtje voor het verassingspakket bedacht, en hij is op je nagel ook heel mooi maar je kijkt er nog wel een beetje doorheen op de witte randen van je nagels en in 2 keer is hij echt super. Heb ook net een tintje anders die ik persoonlijk klein beetje minder vind, maar die dekt dan weer wel meteen helemaal goed in 1 keer. Wil hem er graag in doen maar als jullie balen als hij niet in 1 keer dekt vind ik dat ook weer jammer.

Dus let me know.

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 22:52

ik vind het niet erg om 2 lagen te doen mits het redelijk snel droogt heb ook 1 lakje die moet je ook 2 lagen doen ,maar moet minstens een uur drogen voor je tweede laagje er op kan doen, maar heb er ook 1 waarvan ik wel drie lagen moet doen voordat ie mooi is, maar die droogt zo vreselijk snel dat het net zo lang duurt als een normaal lakje 2 lagen.

ben zo benieuwd naar het nieuwe thema :P kan ik morgenavond er mee aan de slag. ik heb nog wel effe geduls wel zo eerlijk als iedereen een kans krijgt inderdaad. en als bokt inderdaad effe niet bereikbaar is voor iedereen dan is het flauw natuurlijk om te zeggen pech gehad... zou ik ook flauw vinden als het door bijvoorbeeld slechte verbinding kwam ofzo zoals ik vanmiddag nog had.

ik wou dat ik geld had tinks! zou zo graag ook zo een verassings pakketje willen bestellen :P ben dol op verassingen hihi, tenzij ze nadelig uitpakken, maar dat kan ik me in jou geval niet voorstellen :D
heeeeeel misschien volgende week. als ik geluk heb.

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 23:04

ik had heel graag met het zomer thema mee willen doen. maar helaas.
volgende thema ben ik zeker van de partij

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 08:17

Bij het volgende thema - mits uitvoerbaar voor een nitwit als ik :P ben ik er ook bij!

Ik heb vandaag een french gedaan:

Afbeelding

Daarbij heb ik eens niet de stickertjes gebruikt maar vanuit de losse pols gekleurd als het ware :D Ik vind het zelf beter want het volgt de natuurlijke lijnen van mijn witte gedeelte, en dat is ook niet zo kaarsrecht. Ik vind het natuurlijker, dan maar niet perfect.

Wat vinden jullie?

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 08:49

super mooi uit losse hand barmat.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 08:55

*is uitzinnig van vreugde* :D :D :D

Ik krijg zojuist van mijn directeur een cadeaupakket van de etos met.... 80 euro aan waardebonnen!! *\o/* Ik ga echt SCHANDALIG veel nagellakjes kopen!! *\o/*

nikolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 08:59

Barmat mooi gelukt!!!

Tallie, dat is beters whaha!
*ziet Tallie al voor zich met een mandje vol nagellak in de etos*

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 09:08

Echt he, ik wil meerdere kleuren hebben ook :') Knalgeel, oranje, allerlei kleuren met glitters, misschien wat van herome, whaaaaaaaaa! Lekkerrrr!! :))

Boktlid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 09:08

Hey allemaal!
Leuk topic! Mag ik mee komen kletsen?
Ben gek op nagellakjes! Tot twee jaar geleden had ik gelnagels...echt prachtig maar helaas mag het niet meer omdat ik nu in het ziekenhuis werk :(
Flink balen. Nu kan ik dus alleen leuk lakken en een klein beetje laten groeien.
Op dit moment zijn ze french gelakt..wit randje dus ;)

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 09:18

Mooi Barmat!!

Oh Tallie! Daar kun je echt veel nagellakjes van kopen :oo

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 09:20

Ik weet het Santigo :') Als je bedenkt dat Etos eigen merk 2,50 per potje kost!! O:)

*nee hoor, die bonnen branden helemaaaaal niet in mijn zak!!* :)) O:)

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 09:20

Boktlid schreef:
Hey allemaal!
Leuk topic! Mag ik mee komen kletsen?
Ben gek op nagellakjes! Tot twee jaar geleden had ik gelnagels...echt prachtig maar helaas mag het niet meer omdat ik nu in het ziekenhuis werk :(
Flink balen. Nu kan ik dus alleen leuk lakken en een klein beetje laten groeien.
Op dit moment zijn ze french gelakt..wit randje dus ;)

Welkom, welkom! :D

nikolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 09:24

Tallie moet je er nog geen vrij voor vragen :Y)

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 09:28

*sluipt onopvallend richting broekzak van Tallie*

:))

Ik ben Ebay onveilig aan het maken want daar kun je dus heeeel goedkoop China Glaze scoren als je geluk hebt en niet op de laatste seconde overboden wordt (zoals me nu al een paar keer overkomen is, grrrrrr)
heb nu mijn zinnen gezet op een paar zeeerrrrr mooie lakjes in allerlei schitterende tintjes, en verzenden binnen DLD kost geen drol dus dat valt reuze mee!

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 09:29

Deze MOET en ZAL ik dus winnen:

Afbeelding

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 09:32

Afbeelding

En deze heb ik dus gisteren voor EUR 1,50 kunnen krijgen, 2 euro verzenden.... lachertje toch? Waar kun je tegenwoordig nog voor 3,50 een dergelijke nagellak vinden? Die van de Hema is onderhand nog duurder _O-