karinFTbing schreef:Oké, BodyMx wordt denk ik niks.. Al die negatieve dingen, over de Bunker zijn de meesten wel meer tevreden.
Maar ik ben eigenlijk meer benieuwd naar mensen die een Micro Dermal hebben laten zetten en hoe tevreden ze daarover zijn bij een bepaalde shop..?
Edit..
Ik begin toch wel erg te twijfelen als ik ervaringen e.d. lees van mensen met een MD..
Zo kwetsbaar.. blijven ze dat altijd of duurt het gewoon lang voordat dat over is?
tjah, de mijne ging onwijs goed, nooit problemen mee en ineens uit het niets kwam er bloederig weefsel onder vandaan, 2x naar de piercer geweest maar hij was in orde, een week later stond ik op van het plassen en schoot 1 kant tussen het weefsel door en de andere kant zat muurvast, na een bloedbad en een hoop pijn (de andere kant zat muurvast en het was woensdag avond, ik kon nooit zo gaan slapen) was hij eruit, mijn litteken is vrij groot, maar je ziet hem niet dus zit er niet zo mee, ik neem geen Md's meer, vind ze waardeloos wel jammer want het idee is echt heel leuk maar neem het risico niet nog eens.