Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blijheid schreef:Hoewel het voor jou misschien vervelend is snap ik wel dat je ouders erbij betrokken worden
Je bent nog niet zo oud, woont thuis, en dit is niet iets dat je zonder hulp kan overwinnen. Ik denk dat als je ouders meer betrokken worden bij wat er speelt, ze jou thuis ook beter kunnen helpen en ondersteunen. Jij vind het misschien niet nodig, maar misschien kan het je wel helpen
Als je dit echt niet wil, zoek dan iets anders. Je hebt hulp nodig, en als deze hulp niet iets is waar je wat mee kan, zoek dan verder. Zoek naar een andere kliniek/arts, vind iemand in wie je echt vertrouwen hebt dat ze je kunnen helpen, kies ervoor, en zet dan ook door. Van de ene naar de andere hulpverlener gaan heeft niet zoveel zin als je er geen vertrouwen in hebt, en als je wel vertrouwen hebt in iemand houd dan ook vol. Ook als ze je iets vragen waar je over twijfelt. Uiteindelijk zal je toch door moeten pakken om echt beter te worden.
Tenslotte; Gefeliciteerd met het halen van je schooljaarSuper!! Ik hoop dat je daardoor nu nog meer de kans krijgt om te vechten tegen je ziekte. Zet m op!
_AAASCHAAA_ schreef:Het gaat niet geweldig goed, maar ook niet dramatisch slecht. naar de kliniek ben ik pas geweest en ze waren niet echt tevreden. Ik heb nog geen contact gehad met Dimence. heb nog niet de moed gehad om een afspraak te maken. Verder sport ik veel en ben ik veel bezig en dat helpt me om niet te veel te denken enzo.
Merk dat ik sinds ik veel thuis ben, heel veel pieker en denk. Als ik bezig ben dan is dat veel minder.