Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

IvysToeter schreef:heb net even snel een lakje op gedaan... en het is lelijk...
ik wil nieuwe!!!
hoeveel kleurtjes hebben jullie?
en dan veelal 'goedkope' merken of ook de duurdere?

PRE schreef:Ik heb een vraagje!
Ik ben net een week terug van de vakantie, en daarna vond ik het tijd om mijn acryl nagels te laten op vullen.
Bel ik de nagelstyliste op en zegt ze dat ze op vakantie is en de 25e pas terug komt, maar mijn nagels zijn echt een drama, zelfs met nagellak zien ze er niet uit!
Opvullen bij een andere nagelstudio doen ze niet zomaar, aangezien ze met andere acryl werken.
Zou ik deze nagels er af laten halen en naar een andere nagel styliste heen gaan waar ik voor heen ook altijd heen ging, daar ben ik we gegaan omdat er regelmatig een nagel afbrak.
Of gewoon wachten tot de 25e?

maar ik heb igg heel veel soorten nagellak, maar ik vind de l'oreal perfection jet-set de beste van de gene die ik heb... ik vind het leuk dat ik van elke kleur net een andere tint heb. ik heb bijv 4 roze lakjes, maar hele andere tintjes, bijv mat roze knal roze, glitter donker en zacht roze....

Rana schreef:PRE schreef:Ik heb een vraagje!
Ik ben net een week terug van de vakantie, en daarna vond ik het tijd om mijn acryl nagels te laten op vullen.
Bel ik de nagelstyliste op en zegt ze dat ze op vakantie is en de 25e pas terug komt, maar mijn nagels zijn echt een drama, zelfs met nagellak zien ze er niet uit!
Opvullen bij een andere nagelstudio doen ze niet zomaar, aangezien ze met andere acryl werken.
Zou ik deze nagels er af laten halen en naar een andere nagel styliste heen gaan waar ik voor heen ook altijd heen ging, daar ben ik we gegaan omdat er regelmatig een nagel afbrak.
Of gewoon wachten tot de 25e?
Lastig, waar was je het meesdt tevreden?

...wel wat poffertjes gegeten maar die waren niet gaar waardoor ik nu buikpijn heb (mijn buik meld zich zowieso al snel waar ik niet zo blij van word
)