Welke fobie/angst heb jij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DebjeDopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 22:48

DebjeDopje schreef:
ik weet niet of het echt een fobie is maar ik kan absoluut niet tegen lichamelijk contact!
verschrikkelijk vind ik het, zelfs al als mensen te dicht bij me in de buurt komen.
en ik kan niet tegen vreemde , ik kom ze vaak tegen: op school op stal etc. maar dan ga ik me gelijk heel verwaand gedragen ofzo (zeggen anderen, dat merk ik zelf niet)
of dingen over mezelf vertellen heb ik zo'n hekel aan, bij docenten en van die vertrouwens personen weet je wel?! bah dan ga ik heel sarcastisch en gemeen doen of ik zeg gewoon helemaal niks
en ik ben zo ontzettend vies van anderen, bah ik kan gewoon mn eten of drinken weggooien als er iemand anders aan gezeten heeft (is natuurlijk altijd maar daar denk ik liever niet bij na Brr!) ik ben zelfs vies van m'n eigen ouders! :o

het zullen niet echte fobiën zijn maar ik zit er wel erg mee ;)

en beestjes!! bleh vieze enge kleine beestjes! ik ben gister bijna uit de auto gesprongen toen er een vliegspinbeest in zat! :+
edit: oh en als mensen op een ijsje bijten! bah dan krijg ik zelfs tandpijn en koude rillingen als ik het zie!

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 23:30

Ik heb de rare tjah 'angst' (durf het niet zo goed meer een fobie te noemen), dat er iemand achter me aan rent als ik alleen thuis bent, dan ga ik altijd als een gek de trap oprennen en vanaf een afstandje spring ik dan in bed.. :+

DebjeDopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 05:04

Elan_GV schreef:
Ik heb de rare tjah 'angst' (durf het niet zo goed meer een fobie te noemen), dat er iemand achter me aan rent als ik alleen thuis bent, dan ga ik altijd als een gek de trap oprennen en vanaf een afstandje spring ik dan in bed.. :+

ooh dat heb ik ook, en s'avonds durf ik niet meer in spiegels en door ramen te kijken echt niet zo handig! :(:)

Giolli
Zeg maar Ber!

Re: Welke fobie/angst heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 10:21

Ik ook niet hoor :+ Vooral spiegels.. Bah, het idee alleen al dat je ziet dat er iemand achter je staat... ;(

En trouwens. Dan durf ik ook niet meer naar deuren te kijken.Want als ik te lang kijk of staar, dan heb ik het gevoel alsof ze elk moment open gaan...

DebjeDopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 11:37

idd, dan kan ik ook echt niet slapen, maar spiegels en ramen , Bah! of s'ochtends als ik alleen thuis ben en tanden poetsen- je poetst (kijkt in de spiegel) je spuugt je tandpasta uit (kijkt even niet in de spiegel) en dan kom je omhoog bah bah ik moet ook altijd alles checken vantevoren ofdat er niks met de kastjes is en of dat er niks achter het douchegordijn zit :(:)
en ik krijg al helemaal die kriebels van die medicijn kastjes, met zo'n spiegeltje deurtje open (je kijkt er nog in) je pakt iets, deurtje dicht staat er in je gedachte in een keer iemand achter je ofzo :o bah!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 11:39

Ik heb wel de spiegel uit mijn slaapkamer gehaald, bleef er maar naar kijken of ik écht niets zag :=

Eva_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 12:33

Dit soort dingen komen denk ik wel door horrorfilms :P!
Ik en een vriendin gingen altijd samen horrorfilms kijken en van te voren draaide we alle spiegels in het huis om (sommige konden niet =( ) Omdat we alleen thuis waren en al wisten dat we niet naar boven meer durfde !

DebjeDopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 13:29

ik kijk nooit horror films omdat ik al weet dat ik er niet tegen kan :+

Eliana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 13:35

Bloed prikken.. als het moet val ik meestal flauw.. en sowiezo gewoon naalden in het algemeen kan ik niet zo goed tegen..

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 15:30

EngeltjeS schreef:
maar komt de fobie van clown's etc. (en die ene poppen! en verkleede mensen) niet, omdat je de gezichtsuitdrukking niet kan zien?

hier ben ik achter gekomen :) als ik geen gezichtsuitdrukking zie, bijv. een masker, dan word ik zo bang!!

Ik heb ook echt een fobie voor clowns en soortgelijke dingen, en ik denk idd dat dat hierdoor komt ja. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 15:31

hooiwagens.. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 15:32

ohja en wormen!

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 18:44

hooiwagens? :')

Zqw39

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 18:45

dat zijn toch langpoten? :+

Ik houd niet van donkere ruimtes. Ik heb bijv. een hekel aan tunnels.

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 18:53

heeeej ik meld me ook hier!!!
ik vind het echt dood eng als er mensen bij mn oren in de buurt komen ook vind ik dikke mannen niet zo prettig als ze in de buurt komen :o dan krijg ik echt een gevoel dat ik moet vluchten :o

_Blacky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 19:00

kikkers, clowns en bellen.
Allemaal even erg.

Mila87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 19:19

Ik heb een fobie voor bloedprikken en nu moet ik natuuuuuurlijk morgen bloedprikken. En ook nog behoorlijk veel ook nog :')
Laboratorium onderzoek en andere oliebol. Ben nu al enoooooorm bang maar het moet maar he. Ik heb er mijn weg al in gevonden maar het is echt een fobie.

En ook de tandarts hoeft niet in de buurt te komen..

jOyss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 19:46

Voor kleine ruimtes, claustrofobie dus.
Alarmpoortjes in winkels, muizen, de tandarts.
En uhm, vishengels, vissen en maden :Y)

Colaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-09 21:21

kleine ruimtes vind ik echt dood eng.

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 12:21

Clowns en spinnen.

Clowns is echt een diepe angst, maar spinnen ligt tegen een fobie aan. Ik durf een kamer niet in als ik weet dat er een hooiwagen oid in zit. :=

horseNL00

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 12:25

Bouviers en herdershonden... bah die moet ik niet te dichtbij me hebben want dan is er paniek in de tent :Y)

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 13:36

Mijn onweersfobie kon vanacht zijn lolletje weer op :=

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 20:48

Ik heb het trouwens ook in de douche.
Als ik de douche in ga kijk ik meteen achter het gordijn.
Ook onder mijn bed trouwens

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 20:51

spinnen is mijn angst en heel extreem.. gek word ik ervan! Echt gek.. terwijl zodra ik zie dat het toch een kever is pak ik hem op en gooi ik hem buiten.. echt te zot voor woorden..

fobie.. nou ja als je het zo wilt noemen.. ik vind een zwembad die druk is ronduit vies.. die haren ect op de grond.. getver, ik kom er dus nooit.

lovelanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 20:52

kijk altijd onder mijn bed en in mijn kast als ik ga slapen, daarna kijk ik wel honderd keer of mijn deur goed dichtzit :+
echt zo ernstig :+