DebjeDopje schreef:ik weet niet of het echt een fobie is maar ik kan absoluut niet tegen lichamelijk contact!
verschrikkelijk vind ik het, zelfs al als mensen te dicht bij me in de buurt komen.
en ik kan niet tegen vreemde , ik kom ze vaak tegen: op school op stal etc. maar dan ga ik me gelijk heel verwaand gedragen ofzo (zeggen anderen, dat merk ik zelf niet)
of dingen over mezelf vertellen heb ik zo'n hekel aan, bij docenten en van die vertrouwens personen weet je wel?! bah dan ga ik heel sarcastisch en gemeen doen of ik zeg gewoon helemaal niks
en ik ben zo ontzettend vies van anderen, bah ik kan gewoon mn eten of drinken weggooien als er iemand anders aan gezeten heeft (is natuurlijk altijd maar daar denk ik liever niet bij na Brr!) ik ben zelfs vies van m'n eigen ouders!![]()
het zullen niet echte fobiën zijn maar ik zit er wel erg mee
en beestjes!! bleh vieze enge kleine beestjes! ik ben gister bijna uit de auto gesprongen toen er een vliegspinbeest in zat!

edit: oh en als mensen op een ijsje bijten! bah dan krijg ik zelfs tandpijn en koude rillingen als ik het zie!

!
als ik geen gezichtsuitdrukking zie, bijv. een masker, dan word ik zo bang!!