Phara ik zou graag van de betreffende bokkers wat meer uitleg en onderbouwing willen hebben, waarom die verslaving op HSP wordt afgeschoven…daarna kan ik eigenlijk pas oordelen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nathalie schreef:Ik heb het nooit samen gezien, maar het is toch knap dat er tests zijn die zeggen dat ik uit moet kijken voor depressies en verslavingen, dat ik hier meer kans op heb. Sinds toen zie ik het wel samen, en geeft mij juist wel rust, omdat ik nooit snapte waar mijn depressie vandaan kwam.
En tuurlijk doe ik het zelf, dat zeg ik niet, maar het komt absoluut wel door mijn hooggevoeligheid. Depressie door stemmingen van anderen, teveel aan t hoofd, niet kunnen ontspannen, onzeker, verlegen, irritaties.. Verslaving door niet kunnen ontspannen en onzeker en ga zo maar door.
Dusja ik zie het wel samen..
LittleAnn schreef:Ann ik probeer er steeds bewuster van te zijn en dat lukt de laatste jaren ook steeds beter. Achteraf blijkt mijn gevoel vaak te kloppen wat mensen en situaties betreft…Nu nog wat eerder en beter ernaar durven te luisteren en erop te vertouwen… Hoe is dat bij jou?
Phara ik zou graag van de betreffende bokkers wat meer uitleg en onderbouwing willen hebben, waarom die verslaving op HSP wordt afgeschoven…daarna kan ik eigenlijk pas oordelen
Angela_ schreef:Waarom zijn het volgens jou geen officiele testen als instelling als het GGZ die testen gebruiken?
pharagirlke schreef:Oh dat maakt me niet uit hoor. Ik moei me alleen effe als mensen er van uit gaan dat het bewezen is. Dat is nl helemaal niet zoVoor de rest doe je wat je wil