Phara ik zou graag van de betreffende bokkers wat meer uitleg en onderbouwing willen hebben, waarom die verslaving op HSP wordt afgeschoven…daarna kan ik eigenlijk pas oordelen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Nathalie schreef:Ik heb het nooit samen gezien, maar het is toch knap dat er tests zijn die zeggen dat ik uit moet kijken voor depressies en verslavingen, dat ik hier meer kans op heb. Sinds toen zie ik het wel samen, en geeft mij juist wel rust, omdat ik nooit snapte waar mijn depressie vandaan kwam.
En tuurlijk doe ik het zelf, dat zeg ik niet, maar het komt absoluut wel door mijn hooggevoeligheid. Depressie door stemmingen van anderen, teveel aan t hoofd, niet kunnen ontspannen, onzeker, verlegen, irritaties.. Verslaving door niet kunnen ontspannen en onzeker en ga zo maar door.
Dusja ik zie het wel samen..

HSP is nooit bewezen en bijgevolg is er ook nooit iets gemaakt om het te testen, dat komt waarschijnlijk nog wel maar op dit moment zijn er nog geen testen. Behalve wat internet testjes die uit dezelfde boeken komen als die van je psychiater waarschijnlijk. Meer is er nl nog niet voor handen omdat het niet onderzocht is.
 HSP is nooit bewezen en bijgevolg is er ook nooit iets gemaakt om het te testen, dat komt waarschijnlijk nog wel maar op dit moment zijn er nog geen testen. Behalve wat internet testjes die uit dezelfde boeken komen als die van je psychiater waarschijnlijk. Meer is er nl nog niet voor handen omdat het niet onderzocht is.                                                         

LittleAnn schreef:Ann ik probeer er steeds bewuster van te zijn en dat lukt de laatste jaren ook steeds beter. Achteraf blijkt mijn gevoel vaak te kloppen wat mensen en situaties betreft…Nu nog wat eerder en beter ernaar durven te luisteren en erop te vertouwen… Hoe is dat bij jou?
Phara ik zou graag van de betreffende bokkers wat meer uitleg en onderbouwing willen hebben, waarom die verslaving op HSP wordt afgeschoven…daarna kan ik eigenlijk pas oordelen
 Ook toetsen maak ik nu soms echt op gevoel (leer dan wel) Maar haal dan ook duidelijk betere cijfers.
 Ook toetsen maak ik nu soms echt op gevoel (leer dan wel) Maar haal dan ook duidelijk betere cijfers.  

Angela_ schreef:Waarom zijn het volgens jou geen officiele testen als instelling als het GGZ die testen gebruiken?
 Heb die hele uitleg al een keer gedaan. De testen van mevrouw Aron zijn iig geen officiële (lees: bewezen) testen. Die zijn net zo goed, of slecht, als de testen die je op facebook vind er over.
 Heb die hele uitleg al een keer gedaan. De testen van mevrouw Aron zijn iig geen officiële (lees: bewezen) testen. Die zijn net zo goed, of slecht, als de testen die je op facebook vind er over.                                                         
 Ik geloof nl niet in de testjes enz. Volgens elke test op het internet ben ik het maar zoals ik al zei: het zijn geen officiële testen en bovendien heb ik al die lasten niet. Jep ik word ook moe van drukke plekken. Maar ik ken er weinig die niet moe worden van heel veel drukte dusja...
 Ik geloof nl niet in de testjes enz. Volgens elke test op het internet ben ik het maar zoals ik al zei: het zijn geen officiële testen en bovendien heb ik al die lasten niet. Jep ik word ook moe van drukke plekken. Maar ik ken er weinig die niet moe worden van heel veel drukte dusja... 
 Maar goed, daar ben ik dan weer heel hard en ga ik nu weer heel het topic over me heen krijgen
 Maar goed, daar ben ik dan weer heel hard en ga ik nu weer heel het topic over me heen krijgen  

. Zo cool, echt appart. Hij doet ook wiggelroede lopen kijk maar eens op zijn site http://www.rivos.eu/
 . Zo cool, echt appart. Hij doet ook wiggelroede lopen kijk maar eens op zijn site http://www.rivos.eu/                                                         
 Voor de rest doe je wat je wil
 Voor de rest doe je wat je wil  

pharagirlke schreef:Oh dat maakt me niet uit hoor. Ik moei me alleen effe als mensen er van uit gaan dat het bewezen is. Dat is nl helemaal niet zoVoor de rest doe je wat je wil