Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Danicque_ schreef:Danicque_ schreef:Pfff, ik heb sterdil nogiets.. de pil die je eingelijk altijd standaard krijgt. Alleen vergeet ik 'm nogal snel en zodra ik hem 's avonds neem ipv 's ochtends, word ik gelijk de volgende dag ongesteld? Dat klopt toch wel niet helemaal lijkt me?
?
eenitraM schreef:Probleempje.
Ik heb de pil doorgeslikt. Vorige week woensdag had ik geloof ik stopweek. Maar heb hem tot gisteravond doorgeslikt. Alleen nu ben ik ongesteld geworden.
Hoe nu verder? Strip afmaken en stopweek? Of nu stoppen en nieuwe strip beginnen?
Fronika schreef:eenitraM schreef:Probleempje.
Ik heb de pil doorgeslikt. Vorige week woensdag had ik geloof ik stopweek. Maar heb hem tot gisteravond doorgeslikt. Alleen nu ben ik ongesteld geworden.
Hoe nu verder? Strip afmaken en stopweek? Of nu stoppen en nieuwe strip beginnen?
als je de pil doorslikt is de kans op spotting heel groot, soms is het een beetje en soms heel veel. is het hinderlijk dan kun je beter een stopweek inlasten en daarna beginnen met een nieuwe strip.
Fronika schreef:IceQueen schreef:pppppfffff heb er nu al de balen van. Krijg echt de neiging em er weer uit te halen. Dit is voor mijn vriend ook niet echt leuk zo.
je kunt deze bijwerkingen met iedere anticonceptie krijgen
Marije_jiplover schreef:Nou, ben ik weer. Pijn is eigenlijk nagenoeg weg, dus het is me alles bij elkaar heel erg meegevallen.
Wanneer je de Mirena laat plaatsen binnen 7 dagen nadat je menstruatie is begonnen, is die meteen betrouwbaar als anticonceptiemiddel. Wanneer het plaatsen op een ander tijdstip gebeurd, is hij pas betrouwbaar na de eerste menstruatie.
Ik ga zo gewoon werken trouwens, mijn buik is nu niet pijnlijk meer, gelukkig.