Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Schimpje schreef:22 jaar
1.67
90 kg.. (en daar moet in 2009 ECHT wat af! Met de pech dat Meneer Dieet niet mijn vriendje is, en ik van sporten niet afval..)
Twiggy2008 schreef:Melissaaaaa, dank je wel.![]()
![]()
Voor alle mensen die niet helemaal lekker in hun vel zitten misschien, alsjeblieft, hou van jezelf, je lijf, zorg er goed voor.
Er is geen perfecte maat waaraan iedereen moet voldoen, ook al laat de media wat anders zien. Zolang je zelf maar gelukkig en gezond bent. Daarbij is iedereen anders en uniek.
En gelukkig maar, anders zou het zo saai worden.....
Ik hoorde laatst iemand zeggen dat ze zich niet voor kon stellen dat iemand haar knap kon vinden. Laat mij dan maar arrogant zijn maar ik vind mezelf echt niet lelijk. Soms sta ik voor de spiegel en dan denk ik: Emma, eigenlijk ben je best mooi. Tuurlijk heb ik ook mijn onzeker momenten, logisch. Maar dat soort dingen komen bij mij echt niet op. katiavl schreef:Relaxed schreef:TS is ook helemaal niet dik, maar dat wil ze van mij niet aannemen..Ik vraag me dan ook af wat ze met dit topic denkt te bereiken
Denk het meeste dat zal bereikt worden is dat mensen op dieet gaan, gemiddeld gewicht licht veel hoger dan meeste hier. En als die dan zeggen dat ze willen vermageren
)

. En over knap zijn of niet gesproken. Uitstraling, ik denk dat het daarom draait. En dat heeft al helemaal niets met schoonheidsidealen te maken.....

Eigenlijk is het toch ook een beetje raar dat we onszelf er een soort van voor schamen als we zeggen dat we onszelf mooi vinden. Zou het dan zou horen dat je onzeker bent over jezelf? Is toch gek. Eigenlijk zou je er gewoon al niet onzeker over moeten zijn dat je jezelf mooi vindt. Maar toch voelt dat op één of andere manier zo.
bezig om er echt wat af te krijgen tot ik me prettig voel. Geen streefgewicht, gewoon dat ik in de spiegel kijk en tevreden kan zijn
mieske schreef:Hoi..
Ik ben net 28 jaar, 167 cm en weeg nu 75 kg.. Ben sinds half oktober aan het afvallen en bel al ruim 12 kilo kwijt
wat goed! super joh
_Tara_ schreef:ja, ik denk dat je dan zelf denkt dat anderen denken dat je arrogant bent ofzo.. (volg je m nog?Thnx TwiggyEigenlijk is het toch ook een beetje raar dat we onszelf er een soort van voor schamen als we zeggen dat we onszelf mooi vinden.
) terwijl dat natuurlijk helemaal niet zo is..Melissaaaaa schreef:_Tara_ schreef:ja, ik denk dat je dan zelf denkt dat anderen denken dat je arrogant bent ofzo.. (volg je m nog?Thnx TwiggyEigenlijk is het toch ook een beetje raar dat we onszelf er een soort van voor schamen als we zeggen dat we onszelf mooi vinden.
) terwijl dat natuurlijk helemaal niet zo is..
). Maar dan nog weet ik dat ik niet mag klagen voor een 38-jarige die jarenlang een aanslag op haar lijf gedaan heeft en ook nog eens een kind op de wereld gezet heeft.
Rody01 schreef:Ik ben 14 jaar, 161 cm en ong 38 kilo
Boktlid schreef:hoezo? misschien is ze wel hartstikke tevreden over zichzelf?Rody01 schreef:Ik ben 14 jaar, 161 cm en ong 38 kilo
Arme jij....
ik ken ook mensen die ook zo ontzettend weinig wegen en er alles aan doen om aan te komen maar niet aankomen..
Melissaaaaa schreef:hoezo? misschien is ze wel hartstikke tevreden over zichzelf?[/quote]Arme jij....