Angie_ke schreef:Professor Kenny De Meirleir
Zit in Brussel.
Op mecvs.net vindt je veel over 'm .
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
haha
heb een klein wensje voor je verjaardag gedaan voor je,hoop dat hij uitkomt
Sommige dokters zijn nooit verder gekomen dan de diagnose "psygisch",zijn zelfs in staat iemand met een gebroken been in die categorie te plaatsen
die testresultaten ga ik morgenochtend nog wel even naar kijken.In de avond is de grijze massa in staking hoor...simpele dingen zijn al ingewikkeld...laat staan dit
.Hoop dat het gaat werken voor je 
schande dat jullie dat zelf op moeten hoesten...gelijk heb je
En ik kan er zo weer in rollen, zit nog steeds in mijn pyama.
)highwaykind schreef:Spannende dag hier vandaag, hele goede vriend in de US werd gister geopereerd en het was nogal riskant (5 chirurgen om de operatietafel, en hoge kans op overlijden), maar ik had vanochtend al een SMSje vanaf de ICU ("still alive") dus was erg opgelucht!

Echt amazing hoe goed jij kunt piano spelen! (en zingen!) Paula schreef:@Angieke; interessant hoor, die resultaten. Wel prijzig, zou het graag willen doen maar ik weet niet of ik het geld er wel voor over heb. Hoe gaan ze je nu behandelen?
Issy schreef:@ Angie_ke: Goed dat je bij dr. Meirleir geweest bent, zelfs in NL staat hij goed aangeschreven. Wel balen dat de onderzoeken in Belgie niet vergoed worden, met name komt dat door het RNase L onderzoek, hier zit namelijk patent op, dus mag niet zomaar kosteloos door een arts ingezet worden, en daar moet dus flink voor betaald worden. Dit enzym wat duidelijk bij jou te hoog is, wijst op een lichamelijke ziekte, en altijd erg handig om aan te geven indien je gekeurd moet worden of wat dan ook, aangezien er maar 4 of 5 ziekten zijn waar deze enzym afwijking bij voorkomt, waaravn dus ook ME/CVS.