Ik heb idd een kleurstof probleem mag ik ook niet hebben anders stuiter ik maar hier stuiter ik niet van.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xCarlyx schreef:ben gestopt met microgynon omdat ik daar heeel lusteloos en misselijk van werd.. Vandaag een afspraak gemaakt met de huisarts, kan volgende week woensdag komen.. Iemand tips voor een vervangend middel? (dan kom ik daar niet helemaaal groen binnen!)Voor en nadelen van een spiraal??
Sabbientje schreef:CarolShadow schreef:Het heet nu inderdaad Ethinylestradiol/levonorgestrel.
Ik heb hiervoor 6 á 7 jaar de pil geslikt, nooit problemen gehad.
Als ik dan terug bereken, klopt het dat de klachten zijn begonnen toen de pil veranderd werd.
Uiteraard hoeft het niet bij iedereen te gebeuren.
Ik doe mijn verhaal dan ook, zodat anderen die ook veranderingen merken e.d. kunnen denken aan de pil evt. zodat ze niet zoals ik anderhalf jaar ermee doorloop.
Deze kreeg ik dus ook opeens.
Ik heb hem 3 maanden gebruikt en toen ben ik, op aandringen van mijn vriend, terug gegaan naar de Apotheek en heb ik de Microgynon 30 teruggehaald.
Ik was chagerijnig en ik voelde mij heel erg kwaad. De hele tijd door.
Snapte er niets van. Mijn emoties sloegen totaal op tilt, want het volgende moment had ik zin om te huilen
Dat is gelukkig over nu ik mijn oude pil weer terug heb.![]()
Ik waarschuw overigens ook iedereen voor deze wisseling.
Dat zodra ze zich ook maar iets anders voelen, ze direct hun oude pil terug moeten vragen.