Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Dowski schreef:ja inderdaad, de meeste op basis van hormonen, en als je daar niet tegen kunt dan heb je dus een probleem
MISTRAL94 schreef:Dowski schreef:ja inderdaad, de meeste op basis van hormonen, en als je daar niet tegen kunt dan heb je dus een probleem
Dat is heel zeldzaam als je geen enkele vorm van anticonceptie kunt verdragen. Daarnaast kun je condooms gebruiken (ook de vrouw) en anders geen sex, of de gevolgen accepteren.
Maartje1990 schreef:15 jaar en een kind, moet dan maar gewoon geen seks hebben.. tegenwoordig liggen de grietjes met 13 al met een vent in bedEn als de condoom scheurt.. en ze raakt daardoor zwanger, had ze maar gewoon óók de pil moeten slikken! Als een 15 jarig grietje dat dan toch zo persee wil (wat ik dus echt te jong vind) dan vind ik dat ze dan maar zowel de condoom moet gebruiken áls de pil slikt. En die kinderen die zelf verantwoordelijk genoeg zijn om te beslissen dat ze op hun 15 seks kunnen hebben en op hun 15e dit kunnen zonder of alleen met een condoom die moeten dan ook maar de verantwoordelijkheid van een kind op zich dragen. Diegene die het weg laten halen doen het echt niet omdat ze denken aan het welzijn van de baby hoor, maar omdat hun eígen leven dan naar de poedersuiker is! Niet iedereen heeft een kinderwens nee, maar dat had ze zich dan maar even wat eerder moeten bedenken, niet?
MISTRAL94 schreef:Dowski schreef:en wat als je de pil niet kunt verdragen?
Er zijn tegenwoordig genoeg andere anticonceptie mogelijkheden
L0veJ0la schreef:dan ben ik superrr blij ermee
patjelisa schreef:L0veJ0la schreef:dan ben ik superrr blij ermee
Nou dan maar hopen dat het snel gebeurd
Shanna schreef:Als ik nu zwanger zou blijken te zijn dan zou ik denk ik in paniek raken.. En dan pas nagaan denken van wie is de vader dan en hoelang ben ik al zwanger?![]()
En hoe moet ik dat kind opvoeden ik moet een pappa voor baby vinden!
En zo zou ik dan heel de zwangerschap gestrest rondlopen vrees ik
MISTRAL94 schreef:Shanna schreef:Als ik nu zwanger zou blijken te zijn dan zou ik denk ik in paniek raken.. En dan pas nagaan denken van wie is de vader dan en hoelang ben ik al zwanger?![]()
En hoe moet ik dat kind opvoeden ik moet een pappa voor baby vinden!
En zo zou ik dan heel de zwangerschap gestrest rondlopen vrees ik
Een kind opvoeden kun je ook alleen mocht de vader je laten zitten