Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:En als je dan eerst die paracetamol met codeïne neemt? wat gebeurt er dan?
Erretje schreef:Edit: vond een leuk onderschrift van iemand:
MAAK EVEN EEN AFSPRAAK MET MIJN HOOFD, DIE REGELT MIJN LEVEN! (van Loesje geloof ik...)
Emytje schreef:Waarom gebruik je ze nu niet meer dan?
Erretje schreef:Ik had de afgelopen dagen hoofdpijn, nu voel ik er een zitten, maar ik weet nu niet of het een nieuwe is of dat hij 'doorzeurt'. Als ik nu Imigran zou nemen weet ik zeker dat het weg is.
Bijvoorbeeld: tot en met zondag had ik rechts achter mijn oog last (zondagmiddag even de kindjes naar opa&oma, even mijn paard een knuffel gegeven en met medicatie uurtje naar bed gegaan, beetje liggen doezelen en het was daarna wel weg. Sinds Maandagmiddag heb ik links doffe pijn achter mijn oogDaarvoor heb ik maandagavond een Imigran en Paracetamol met Codeine genomen, gisterochtend voelde ik me redelijk goed, later op de dag nam het ietsje toe, maar niet genoeg om weer een Imigran te nemen (misschien moet ik dat dus wel doen een paar dagen totdat ik echt niks meer voel?).
Erretje schreef:Citaat:En als je dan eerst die paracetamol met codeïne neemt? wat gebeurt er dan?
Zou ik ook eens moeten proberen ja, dan weet ik geloof ik dat het ook spanningshoofpijn kan zijn.
Laurabram schreef:Ben net terug van de dokter, had de afgelopen dagen heel erg last van m'n ogen (nu nog steeds trouwens). Net alsof je in een felle lamp hebt gekeken, maar het gaat niet weg. Het is net of alles schittert. Ik dacht dat het misschien te maken had met de combinatie sneeuw en zon vorige week. Maar volgens de huisarts is het waarschijnlijk gewoon van de migraine (die dus vanmorgen nog niet weg was) en omdat de aanvallen niet altijd hetzelfde zijn, heb ik ws daar nu extra veel last van. Ik kan tijdens mijn migraine zowiezo al geen fel licht hebben en nu is het nog eens extra, het deed gisteravond gewoon pijn in m'n hoofd toen ik een auto tegemoet reed in het donker.
Emytje schreef:Dat is inderdaad geen doen als je kleine kinderen hebt, lijkt me ook erg lastig. Maar hoe heb je dat eigelijk gedaan toen je zwanger was? Alleen paracetamol geslikt?
simodi schreef:Klopt! Bij spanningshoofdpijn (die je weer kunt krijgen van de spanning dat je misschien een migraine aanval krijgt) helpen gewone middelen wel, bij migraine niet. Maar vaak neem ik dan uit voorzorg toch ook gewoon Imigran, omdat die bijna in alle gevallen wel werkt!