Het voeden an sich is gelukkig niet pijnlijk meer maar het aanhappen sinds 2 dagen wel. Kolven ook iets meer dus ongetwijfeld iets met hormonen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Freekieee schreef:Sterkte Charlotte!
Azmay, wat fijn dat het goed gaat zeg!
Gnome, pff snap dat je ff stress had. Gelukkig kon je langs voor een echo.
Vanmorgen vroeg was mn buik heeel vervelend. 2 u wakker van gelegen. Harde buiken kramperig. Kon er niet van slapen. Uiteindelijk voorbij en kon nog even slapen gelukkig.
Vanavond ons bed eindelijk beneden zetten. Heb ook bed verhogers binnen gekregen vandaag dus die gaan er meteen onder. Scheelt weer over een paar weken een hoop gedoe.
Gister veel gedaan dus vandaag rustig dagje. Best wel last van mijn buik.
Sommige ook zo’n last van maagzuur? Oohh echt verschrikkelijk gelukkig werken rennies meteen. Maar van de week lag ik een uur wakker en werd alleen maar erger en erger en had niks meer…. Uiteindelijo was melk mijn redder in nood.
Fijn weekend iedereen!
Azmay schreef:Maagzuur heb ik een tijd omeprazol voor geslikt, was echt niet meer te doen met de normale trucjes en ook rennies en gaviscon deden niet meer genoeg.
Nimue vind de telefoon echt vreemd, dus een mooie foto maken is een uitdaging![]()
[ [url=m/b5yPYi.jpg]Afbeelding[/url] ]
MissAnnemijn schreef:Wat een schatje Azmay![]()
Freekie hier geen maagzuur gelukkig!
Kiwi en Charlotte wat een verdriet dat jullie vaders zo vroeg overleden zijn![]()
Lisette haha rustig aan doen is soms lastig. Al kan ik het best goed eigenlijk![]()
Hier een hele rustige baby vandaag, voel haar wel maar veel minder dan anders. Zit te twijfelen om even te bellen. Misschien eerst even lunchen zo, kijken of ze daar wakker van wordt.
Gnome schreef:Poehhh dat ziet er inderdaad pijnlijk uit zeg. Gaan ze haar niet proberen te draaien?