Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bigone schreef:Sizzle schreef:Er zijn natuurlijk ook al honderdduizenden tot wellicht al meer dan een miljoen geprikt. Er kan nog steeds uitkomen dat het toeval was.
Na Pfizer is destijds ook een jonge verpleegkundige overleden, maar dat was achteraf toch niet gerelateerd.
Die Amerikaanse?
pien_2010 schreef:Sizzle schreef:Blijkbaar waren die 2 Oostenrijkste vrouwen met dezelfde batch geprikt, ze hebben nu die Batch on-hold gezet.
Oei wat vreselijk, dus wellicht iets fout mee.
Tja ik word waarschijnlijk met Astra Z geënt, en dit nieuws vind ik dus echt TUK en zeer verontrustend.
bigone schreef:Als Jansen goedgekeurd word deze week en dr EU geeft deze week dr goedkeuring ook kunnen ze leveren, is maar twee weken eerder maar het mag ook wel eens meezitten . Er werd vier weken geleden gezegd dat alle 60/64 voor 1 april geënt zouden zijn, inmiddels alleen de 64 en 63 jarigen in drie provincies dus klopt wederom niet.
Sizzle schreef:bigone"
[quote="Sizzle schreef:Er zijn natuurlijk ook al honderdduizenden tot wellicht al meer dan een miljoen geprikt. Er kan nog steeds uitkomen dat het toeval was.
Na Pfizer is destijds ook een jonge verpleegkundige overleden, maar dat was achteraf toch niet gerelateerd.
[]
Die Amerikaanse?
Een Zwitserse
nynke55 schreef:Ik vertelde hier dat mijn schoonmoeder nu een moderna prik zou krijgen, terwijl de eerste een pfizer was. Nu heb ik de GGD gebeld omdat we een bevestigingsmail zouden krijgen en die hadden we nog niet. Deze mevrouw vertelde dat ze gewoon de pfizer prik krijgt, het was onzin dat deze niet meer geprikt werd en ze mochten inderdaad niet 2 verschillende vaccins geven. Ze heeft er een notitie van gemaakt dat dit gezegd is.