Daphara schreef:Gister weer bij de HA geweest voor de bloeduitslagen. Mijn schildklier doet nog steeds niet wat het moet doen. Ondanks verhoging in medicatie is het schildklier hormoon gelijk gebleven, alleen de antistoffen tegen het schildklierhormoon zijn toegenomen, terwijl die minder moeten worden.
Mijn lichaam vecht dus tegen de medicatie en ik krijg nu een extra pilletje erbij om dagelijks te slikken.
Ik ben wel 2 kg afgevallen in de laatste 6 weken, wat op zich volgens mijn HA best knap is met een super trage schildklier. Ik had liever het dubbele gehad, ik werk mij er suf voor, 4-5 dagen in de week sporten en goed gezond eten. Sinds ik op 1 juni begonnen ben, zit ik nu op -5,4 kg
Ook met de voedingsconsulent er nog over gehad gister na mijn HA bezoek, iedereen is heel tevreden over de voortgang met het afvallen behalve ik dus. Ik had al het dubbele er af willen hebben.
Frustie he.. je lijf zegt nee en je lichaam ja..

Maar echt, ik snap de artsen en je consult. Je MOET en MAG ook echt tevreden zijn! Verandering heeft tijd nodig en soms iets meer..