Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
goldenarrow schreef:Frummels schreef:IvysToeter: Ik heb alleen deze foto waarop je het idee/design een beetje kunt zien![]()
Kan later wel een foto dichterbij maken. Hij zit zeg maar echt op mijn huid door het littekenweefsel, dus je voelt hem ook goed. Ik denk dat hij zo'n 2 mm bovenop de huid ligt.Het is een gewei met een driehoek eromheen.
[ [url=m/ImmEQa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Op de foto is het niet goed te zien, van veraf ziet hij er namelijk best leuk uitVind het wel een ontzettend leuk ontwerp trouwens!
@Lau; Je hebt toch al een tattoo bij The Rising Bastarts laten zetten? Waarom ga je daar niet naar terug? Of was je niet helemaal tevreden daarover?
Ik mag woensdag weerBij Acid Tattoo ga ik 2 rozen laten zetten, beide artiesten gaan er 1 zetten. Ik twijfel wel nog steeds een beetje over de plek. Wilde ze eigenlijk op mijn kuit, maar nu ga ik dus twijfelen
Soms haat ik mijn hoofd, haha.
Namira542 schreef:Oke, even een heel spontaan idee en ben nog tattooloos dus misschien heel dom idee haha.
Ga er ook nog goed over na denken en nog wel een tijdje wachten met laten zetten als ik het echt wil maar moet dit even met jullie delen.
Ik ben al een tijdje fan van uil tattoo's en kreeg ineens een leuk idee over een vliegende uil op mijn schouderbladen. Ik was eerst helemaal geen fan van tattoo's die je bijna nooit ziet en helemaal niet dat ik ze zelf niet kan zien. Maar dit idee kwam een paar dagen geleden in mn hoofd en krijg hem er niet meer uit.
Ik wil sowieso eerst nog 2 andere tattoo's voordat ik deze evt. laat zetten dus het wordt niet mijn eerste.
Nou heb ik (zoals elke keer als ik hier wat zeg) wat vragen.
Heeft iemand ervaring met een grote tattoo op je schouderbladen (ruggengraat)
Ik weet dat op deze plek het pijngehalte best hoog is, hoe hebben jullie die pijn ervaren?
Hoelang zou je ongeveer voor zo'n tatoo zitten? En aan welke prijs zou ik moeten denken?
Alvast bedankt!
Om jullie nog even een idee te geven van mijn idee.
Hoe ik de tattoo zelf ongeveer zou willen:
[ [url=m/ZCiJes.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de plaats en grote (even indenkend zonder die figuren etc.):
[ [url=m/tWNgjf.jpg]Afbeelding[/url] ]
IvysToeter schreef:c_alsemgeest schreef:alleen de stukken op je ruggegraad en misschien wat hoger in je nek zullen vervelender zijn.
Hmmmm help me er maar aan herinneren.
M'n volgende komt echt op m'n ruggengraat voor een groot deel.
Namira542 schreef:Oke, even een heel spontaan idee en ben nog tattooloos dus misschien heel dom idee haha.
Ga er ook nog goed over na denken en nog wel een tijdje wachten met laten zetten als ik het echt wil maar moet dit even met jullie delen.
Ik ben al een tijdje fan van uil tattoo's en kreeg ineens een leuk idee over een vliegende uil op mijn schouderbladen. Ik was eerst helemaal geen fan van tattoo's die je bijna nooit ziet en helemaal niet dat ik ze zelf niet kan zien. Maar dit idee kwam een paar dagen geleden in mn hoofd en krijg hem er niet meer uit.
Ik wil sowieso eerst nog 2 andere tattoo's voordat ik deze evt. laat zetten dus het wordt niet mijn eerste.
Nou heb ik (zoals elke keer als ik hier wat zeg) wat vragen.
Heeft iemand ervaring met een grote tattoo op je schouderbladen (ruggengraat)
Ik weet dat op deze plek het pijngehalte best hoog is, hoe hebben jullie die pijn ervaren?
Hoelang zou je ongeveer voor zo'n tatoo zitten? En aan welke prijs zou ik moeten denken?
Alvast bedankt!
Om jullie nog even een idee te geven van mijn idee.
Hoe ik de tattoo zelf ongeveer zou willen:
[ [url=m/ZCiJes.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de plaats en grote (even indenkend zonder die figuren etc.):
[ [url=m/tWNgjf.jpg]Afbeelding[/url] ]
c_alsemgeest schreef:IvysToeter schreef:
Hmmmm help me er maar aan herinneren.
M'n volgende komt echt op m'n ruggengraat voor een groot deel.
Mijn tatoeëerder zei dat ik de plekken altijd goed weet uit te kiezen
Heb mijn zij, ribben, pols en achterkant nek (lekker op dat ene werveltje wat uit steekt) nu gehad...
Dus denk dat de volgende idd ruggegraad of binnenkant bovenarm gaat worden ofzo