[Info] Tattoo's 13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Willl65

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 19:16

Looove the sleeve

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 19:20

goldenarrow schreef:
Frummels schreef:
IvysToeter: Ik heb alleen deze foto waarop je het idee/design een beetje kunt zien :+
Kan later wel een foto dichterbij maken. Hij zit zeg maar echt op mijn huid door het littekenweefsel, dus je voelt hem ook goed. Ik denk dat hij zo'n 2 mm bovenop de huid ligt. :n Het is een gewei met een driehoek eromheen.
[ [url=m/ImmEQa.jpg]Afbeelding[/url] ]

Op de foto is het niet goed te zien, van veraf ziet hij er namelijk best leuk uit :+ Vind het wel een ontzettend leuk ontwerp trouwens!

@Lau; Je hebt toch al een tattoo bij The Rising Bastarts laten zetten? Waarom ga je daar niet naar terug? Of was je niet helemaal tevreden daarover?

Ik mag woensdag weer *\o/* Bij Acid Tattoo ga ik 2 rozen laten zetten, beide artiesten gaan er 1 zetten. Ik twijfel wel nog steeds een beetje over de plek. Wilde ze eigenlijk op mijn kuit, maar nu ga ik dus twijfelen :') Soms haat ik mijn hoofd, haha.

Klopt, was ook zeer te vreden. Alleen is de inloop dag super druk. En buiten die dag om zitten ze best vol. En ik wil hem toch wel graag snel laten zetten. Het jeukt een beetje om weer wat te zetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 20:00

Die sleeve <3 Ik sta ook weer te stuiteren voor zaterdag :D

Namira542

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 20:39

Oke, even een heel spontaan idee en ben nog tattooloos dus misschien heel dom idee haha.
Ga er ook nog goed over na denken en nog wel een tijdje wachten met laten zetten als ik het echt wil maar moet dit even met jullie delen.

Ik ben al een tijdje fan van uil tattoo's en kreeg ineens een leuk idee over een vliegende uil op mijn schouderbladen. Ik was eerst helemaal geen fan van tattoo's die je bijna nooit ziet en helemaal niet dat ik ze zelf niet kan zien. Maar dit idee kwam een paar dagen geleden in mn hoofd en krijg hem er niet meer uit.
Ik wil sowieso eerst nog 2 andere tattoo's voordat ik deze evt. laat zetten dus het wordt niet mijn eerste.

Nou heb ik (zoals elke keer als ik hier wat zeg :D ) wat vragen.
Heeft iemand ervaring met een grote tattoo op je schouderbladen (ruggengraat)
Ik weet dat op deze plek het pijngehalte best hoog is, hoe hebben jullie die pijn ervaren?
Hoelang zou je ongeveer voor zo'n tatoo zitten? En aan welke prijs zou ik moeten denken?

Alvast bedankt!
Om jullie nog even een idee te geven van mijn idee.
Hoe ik de tattoo zelf ongeveer zou willen:
Afbeelding

En de plaats en grote (even indenkend zonder die figuren etc.):

Afbeelding

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 20:45

Pijn is daar absoluut niet hoog (al wisseld het per persoon).
Maar je rug is prima te doen... alleen de stukken op je ruggegraad en misschien wat hoger in je nek zullen vervelender zijn.

Qua tijd wisseld per artist. En prijs ook.
Reken maar dat je minimaal wel een paar sessies zal moeten zitten van een aantal uur.
Prijs is lastig in te schatten zonder artist... welje stijl wil je hem precies gezet hebben?
Maar ga maar uit van minimaal 1500... tot....???

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 20:49

Ik heb een vrij grote tattoo tussen mijn schouderbladen, ongeveer de helft qua grootte van je voorbeeld, mijne duurde zo'n 4 uur. Mijne is wel helemaal ingevuld met kleur, maar ik denk dat dit minstens wel zo'n 6 tot 8 uur duurt.

Pijn verschilt echt enorm, hangt af van hoeveel spieren je hebt op je rug en hoe slank je bent, van je pijngrens en iedereen is anders. Daarnaast ligt het ook nog aan de artiest die m zet. Ik vond mijn rug het aller ergste qua pijn, mn ribben en sternum vond ik echt veel beter te doen. Maar ik ben vrij gespierd en slank en dus zit je direct op mn ruggengraat. En mijn artiest was ook niet erg zachtzinnig.
Dus hoe het gaat uitpakken bij jou valt echt niet zo in te schatten, dat is helaas gewoon een kwestie van doen en je voorbereiden op het ergste. Dan kan het alleen maar meevallen.

Ik denk dat het qua prijs zo tussen de 750 en 1500 zal zijn, ook dat verschilt enorm tussen artiesten

Namira542

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 21:05

Owhh, ben door de gevoeligheid van de ruggengraat er vanuit gegaan dat de hele rug zo was. Mijn fout. 8)7

Ik wil me nog wat beter gaan verdiepen in allerlei verschillende stijlen.
Denk realistisch in black and gray. Kun je de afbeelding een beetje linken aan een bepaalde style?

Ik ben best klein voor mn leeftijd (1.61 en 18) maar wel wat steviger gebouwd.

Dankjewel c_alsemgeest en jasz!

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 21:36

c_alsemgeest schreef:
alleen de stukken op je ruggegraad en misschien wat hoger in je nek zullen vervelender zijn.

Hmmmm help me er maar aan herinneren.
M'n volgende komt echt op m'n ruggengraat voor een groot deel.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 23:40

Namira542 schreef:
Oke, even een heel spontaan idee en ben nog tattooloos dus misschien heel dom idee haha.
Ga er ook nog goed over na denken en nog wel een tijdje wachten met laten zetten als ik het echt wil maar moet dit even met jullie delen.

Ik ben al een tijdje fan van uil tattoo's en kreeg ineens een leuk idee over een vliegende uil op mijn schouderbladen. Ik was eerst helemaal geen fan van tattoo's die je bijna nooit ziet en helemaal niet dat ik ze zelf niet kan zien. Maar dit idee kwam een paar dagen geleden in mn hoofd en krijg hem er niet meer uit.
Ik wil sowieso eerst nog 2 andere tattoo's voordat ik deze evt. laat zetten dus het wordt niet mijn eerste.

Ik weet dat op deze plek het pijngehalte best hoog is, hoe hebben jullie die pijn ervaren?
Hoelang zou je ongeveer voor zo'n tatoo zitten? En aan welke prijs zou ik moeten denken?

Alvast bedankt!
[ [url=m/ZCiJes.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/tWNgjf.jpg]Afbeelding[/url] ]

Jep ervaring mee. Geen idee hoeveel uur dat zou kosten ligt aan artist. Pijn? Ik weet het eerlijk gezegd niet goed meer

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 23:51

Ruggengraat en randjes schouderblad vond ik alles behalve fijn...
Is wel al 14 jaar geleden gezet dus heb tijdsduur en prijs niet helder meer

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 23:54

IvysToeter schreef:
c_alsemgeest schreef:
alleen de stukken op je ruggegraad en misschien wat hoger in je nek zullen vervelender zijn.

Mijn tatoeëerder zei dat ik de plekken altijd goed weet uit te kiezen :')
Heb mijn zij, ribben, pols en achterkant nek (lekker op dat ene werveltje wat uit steekt :+ ) nu gehad...
Dus denk dat de volgende idd ruggegraad of binnenkant bovenarm gaat worden ofzo :P

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 00:20

Namira542 schreef:

Alvast bedankt!
[ [url=m/ZCiJes.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/tWNgjf.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb ervaring met de schouder en vond zelf de pijn meevallen. Maar dat is echt per persoon verschillend. Qua prijs tja daar durf ik niks over te zeggen. Dat kan 500 zijn maar ook 1000 dat verschilt echt per shop. Maar ik gok dat hij rond de 650/700 zou gaan zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 08:36

Zo'n grote, black and grey realisme voor €700?! Vertel mij even welke shop, ik was al meer kwijt voor 1 sessie van m'n sleeve _O- Ik denk dat je behoorlijk wat meer kwijt bent voor de stijl en grote die ze wilt...

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 09:19

€700 lijkt me ook niet heel realistisch :P
Boven de €1000 ben je sowieso wel kwijt gok ik.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 09:34

c_alsemgeest schreef:
IvysToeter schreef:

Mijn tatoeëerder zei dat ik de plekken altijd goed weet uit te kiezen :')
Heb mijn zij, ribben, pols en achterkant nek (lekker op dat ene werveltje wat uit steekt :+ ) nu gehad...
Dus denk dat de volgende idd ruggegraad of binnenkant bovenarm gaat worden ofzo :P

Die van mij gaat dus net onder de rand van m'n shirt beginnen.....

Namira542

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 10:32

Dat had ik ook wel verwacht boven de 1000.
Bedankt allemaal!
Als je meerdere sessies hebt moet je daar ook elke keer weer voor betalen of betaal je echt alleen voor de tattoo? Of verschilt dat ook weer per shop?

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 10:34

verschilt per shop... maar het is vaak wel na elke sessie aftikken :D

Namira542

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 10:38

Dat wordt nog even heeel flink sparen dus _O-

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 10:39

mwah, je kan het ook zo zien... je mag lekker gespreid betalen :')

Namira542

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 10:41

Dat is ook weer waar hahaha :$

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 11:53

Ik ken het niet anders dan dat je per sessie gewoon betaald, heb ook nog nooit gehoord dat dat anders gaat?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 12:27

Ik heb een grote op 1 kant van mn rug, maar damn ik vond het een hel! :') Komt wel doordat ik chronisch problemen hebt met mn rug en nek, dus het was echt niet leuk. Het bijwerken hebi k ook heel lang uitgesteld, maar ik wilde echt de tatoeerder gaan slaan na en tijdje :')
Afbeelding

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 12:40

heel gaaf!

Namira542

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 12:42

Moooii Joolien! <3 <3 <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 12:44

Hij is wel heel mooi zeg! Ik heb ook chronische rugpijn, maar wil er toch echt heel graag eentje op m'n rug, wordt dus bikkelen _O-
Ik vind dit echt sinds ik 10 ben ofzo echt zooooo prachtig <3
Afbeelding