Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ja het was wel okee, laten we het daar maar op houden haha. Fijn dat je een leuke avond had! Ja ik woon samen met mn vriend, dus meestal heb ik het wel onder controle, maar sommige gewoontes gaan er gewoon niet uit en ach als ik dan croissantjes mag eten en dit kan inpassen, vind ik het niet zo erg
aan de andere kant was ik ook wel een laatbloeier, dus niet helemaal dat ik me volgegeten was, ik was nog best wel in de groei haha ) Top dat je goed voor je lichaam wilt zorgen hoor!
okee en terwijl ik dit typ, zie ik dat het regent, dus ik blijf nog eventjes binnen zitten haha. Eerst maar een kopje thee met mn granenbiscuits 
Aria_zz schreef:Welkom GdG, ik ken het probleem! Ik ben ook eentje die te weinig eet. Maar je moet echt geen hongerleiden! Je moet vooral gezonde opties kiezen voor wanneer je honger hebt.
Het beste waar ik probeer aan te denken is: ik wil mijn lichaam voeden. Is iets heel simpels, maar het klopt. Ik wil mijn lichaam gezond hebben, dus moet ik het ook daarnaar voeden. En daar hoort eten gewoon bij.
. Dus gelijk gebruik gemaakt van de motivatie en blij dat het lukte om (heel) weinig te eten (en ik dacht op dat moment ook echt dat ik heel goed bezig was
). Maar goed, na 5 weken (nouja, eerder al) begon ik me toch echt wel flink beroerd te voelen en dat voelde niet goed, vandaar dat ik uiteindelijk in dit topic ben beland.
. Bhriseis schreef:Ik ben enkel afgevallen toen ik mijn kcal opkrikte van hongersnood naar 1700 ofzo
?! Hm, misschien moet ik dan toch eerst maar op de 1600kcal gaan zitten dan. Lastig hoor. Nou ja, het zal toch een kwestie van proberen en evalueren worden.
en anders neem ik nog wat noten vanavond
en ik val er ook ten prooi aan. Terwijl ik een tijdje dieet heb gestudeerd. Daar heb ik, wetenschappelijk, de risico’s van dit gedrag gezien, en het maakt me tot op de dag van vandaag bang. Daarom is de app inderdaad erg handig, want dan leer he inschatten hoeveel je eigenlijk mag en dat vul je dan gezond in. Zolang het gezond is en je normale hoeveelheden eet, gecombineerd met beweging, ben je goed bezig. Ja, dit duurt allemaal wat langer, maar uiteindelijk heb je er een duurzamer lichaam mee.
Ik vind kaiserbroodjes zo lekker..
ook lekker, 2 donuts! Geniet er lekker van
was echt een heerlijk weekend. Enorm veel gedaan in korte tijd, maar het meer dan waard. Vooral omdat we beide niet hadden verwacht nog in Berlijn te raken doordat we bijna weer naar huis vertrekken.
fijn dat je het leuk hebt gehad Aria!
dus maar een broodje en kruidkoek gepakt. Daar voor laat ik nu m'n bakje yoghurt staan en dan kom ik weer uit!
vanmiddag was het zo slecht weer dat ik ook geen zin meer had om te gaan wandelen

_KellyAV schreef:Gelukkig!
Ik had tagliatelle met spinazie, gerookte zalm en boursin cuisine er doorheen. Om de een of andere reden smaakte het me gewoon echt niet. Ik vond de zalm te overheersend en te weinig van die boursin (maar daar zitten echt veel kcal in, dus wou er niet meer in doen). Ik vind gerookte zalm best lekker, maar niet als het zo overheerst. En het was zegmaar geen supermarkt kwaliteit zalm.