Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Lieshorses schreef:Maar wat zijn nou de symptomen dat je zwanger bent als je toch aan de pil zit?
Ben er af en toe ook gruwelijk bang voor, maar ik ben gewoon te lui/laks om een zwangerschapstest te halen. Is eigenlijk ook niet nodig: slik netjes de pil en nu en dan een stopweek en dan word ik ongesteld.
Maar stel dat ik toch ineens op een manier zwanger kan worden, hoe merk je dat dan? Als je geen test haalt? Is het echt gewoon misselijkheid en moe zijn of wat nog meer?
Lieshorses schreef:Maar wat zijn nou de symptomen dat je zwanger bent als je toch aan de pil zit?
Ben er af en toe ook gruwelijk bang voor, maar ik ben gewoon te lui/laks om een zwangerschapstest te halen. Is eigenlijk ook niet nodig: slik netjes de pil en nu en dan een stopweek en dan word ik ongesteld.
Maar stel dat ik toch ineens op een manier zwanger kan worden, hoe merk je dat dan? Als je geen test haalt? Is het echt gewoon misselijkheid en moe zijn of wat nog meer?
Palmera schreef:Lieshorses schreef:Maar wat zijn nou de symptomen dat je zwanger bent als je toch aan de pil zit?
In mijn geval, met spiraal i.p.v pil:
ik bloedde een beetje zo rond de tijd dat ik ongesteld moest worden. Dat bleek later een innestelingsbloeding te zijn geweest.
Ik had altijd al last van pijnlijke borsten voor de menstruatie. Dat ging dus niet over, het bleven keiharde meloenen.
Mijn lijf begon te brullen om eten op ongewone tijdstippen terwijl ik zeer strikt ben in mijn eetpatroon en daar normaliter geen last van had/heb. Tot echt een flauw gevoel aan toe, dat ben ik niet gewend van mezelf.
Ik lag 's nachts wakker met het gevoel dat mijn buik ging ontploffen, het deed gewoon echt pijn, dat ruimte maken voor embryo en toebehoren.
Dit waren mijn klachten met slechts vier weken zwangerschap. Ik denk dat ik bij maand vier was overleden als het was doorgegaan.
Lieshorses schreef:Ben ik trouwens de enige die die dikke buik echt afgrijselijk vind? Ik vind het gewoon zo'n vies en lomp gezicht.En dan staan die vrouwen in films/series altijd zo mooi erover heen te wrijven alsof het iets super prachtigs is. En dan geven die mannen er nog even een paar kussen op, zo aantekkelijk die buik, hmmm
Lieshorses schreef:Net zoals deze crap: https://www.google.nl/search?q=buik+sch ... 3qwzVNwFeM:
Ik krijg er de rillingen van