Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

c_alsemgeest

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 22:19

Oh wat erg... helemaal niet leuk, maar zo opgeschreven komt het grappig over :=

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 22:31

Ik had trouwens zo bizar gedroomd! Ik moest bevallen. Het schijnt dat je bij een x-aantal centimeter ontsluiting mag persen.

Alleen de gyn in mijn droom zei: 'goed zo, u heeft al twee METER ontsluiting! Nog 4 erbij en u mag persen!' :')

Godzijdank werd ik toen wakker! Dit had ik echt niet willen meemaken! :brr:

Toen ik dit aan mijn vriend vertelde lag hij in een deuk en vroeg of ik soms van plan was van een vrachtwagen te bevallen. Hij heeft tenslotte een nieuwe nodig :')

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 22:34

Hahahaha oh Palmera, het was vast helemaal niet leuk voor jou maar zoals het hier staat klinkt het hilarisch :')

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 23:11

Hahaha, ontzettend gelachen hierzo :')
Ben heel blij met het feit dat ik geen baarmoeder meer heb, kan mij dat in ieder geval niet gebeuren, bevallen van een vrachtwagen :D

Vanmiddag mijn jongste kat in laten slapen, dus even lachen kon ik wel gebruiken.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 23:26

Wendy :(:) Zo naar! Sterkte :(:)

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 23:38

Maar wat zijn nou de symptomen dat je zwanger bent als je toch aan de pil zit?
Ben er af en toe ook gruwelijk bang voor, maar ik ben gewoon te lui/laks om een zwangerschapstest te halen. Is eigenlijk ook niet nodig: slik netjes de pil en nu en dan een stopweek en dan word ik ongesteld.

Maar stel dat ik toch ineens op een manier zwanger kan worden, hoe merk je dat dan? Als je geen test haalt? Is het echt gewoon misselijkheid en moe zijn of wat nog meer? :)

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 23:40

Lieshorses schreef:
Ben er af en toe ook gruwelijk bang voor, maar ik ben gewoon te lui/laks om een zwangerschapstest te halen. Is eigenlijk ook niet nodig: slik netjes de pil en nu en dan een stopweek en dan word ik ongesteld.

Maar stel dat ik toch ineens op een manier zwanger kan worden, hoe merk je dat dan? Als je geen test haalt? Is het echt gewoon misselijkheid en moe zijn of wat nog meer? :)

http://www.mamaplaats.nl/advies/eerste- ... ymptomen-3

:') "je wordt niet ongesteld" no oliebol sherlock

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 23:44

Gosh, ik krijg al gelijk de kriebels van die site alleen al :+ :') :')

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 23:47

Ben ik trouwens de enige die die dikke buik echt afgrijselijk vind? Ik vind het gewoon zo'n vies en lomp gezicht. :r En dan staan die vrouwen in films/series altijd zo mooi erover heen te wrijven alsof het iets super prachtigs is. En dan geven die mannen er nog even een paar kussen op, zo aantekkelijk die buik, hmmm :\

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 23:53

Nope. Ik heb een tijdje terug tegen mijn vriend lopen vertellen in de sauna dat ik die buiken zo eng vind. Liep er natuurlijk net een zwangere vrouw langs. :')

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 00:00

Haha zal je net zien inderdaad :Y)
Vind ze alvast echt niet mooi nee :n eerder onnatuurlijk al weet ik dat ze dat niet zijn.
Maar vaak zijn ze zo bol en dik en hard en dik en nee... gewoon nee :')

Palmera, heftig joh... maar wel grappig hoe je het hier opschrijft nu :=

Wendy, sterkte :(:)

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 01:11

Lieshorses schreef:

In mijn geval, met spiraal i.p.v pil:
ik bloedde een beetje zo rond de tijd dat ik ongesteld moest worden. Dat bleek later een innestelingsbloeding te zijn geweest.
Ik had altijd al last van pijnlijke borsten voor de menstruatie. Dat ging dus niet over, het bleven keiharde meloenen.
Mijn lijf begon te brullen om eten op ongewone tijdstippen terwijl ik zeer strikt ben in mijn eetpatroon en daar normaliter geen last van had/heb. Tot echt een flauw gevoel aan toe, dat ben ik niet gewend van mezelf.
Ik lag 's nachts wakker met het gevoel dat mijn buik ging ontploffen, het deed gewoon echt pijn, dat ruimte maken voor embryo en toebehoren.

Dit waren mijn klachten met slechts vier weken zwangerschap. Ik denk dat ik bij maand vier was overleden als het was doorgegaan.

Jennanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 01:19

Palmera schreef:
Lieshorses schreef:

In mijn geval, met spiraal i.p.v pil:
ik bloedde een beetje zo rond de tijd dat ik ongesteld moest worden. Dat bleek later een innestelingsbloeding te zijn geweest.
Ik had altijd al last van pijnlijke borsten voor de menstruatie. Dat ging dus niet over, het bleven keiharde meloenen.
Mijn lijf begon te brullen om eten op ongewone tijdstippen terwijl ik zeer strikt ben in mijn eetpatroon en daar normaliter geen last van had/heb. Tot echt een flauw gevoel aan toe, dat ben ik niet gewend van mezelf.
Ik lag 's nachts wakker met het gevoel dat mijn buik ging ontploffen, het deed gewoon echt pijn, dat ruimte maken voor embryo en toebehoren.

Dit waren mijn klachten met slechts vier weken zwangerschap. Ik denk dat ik bij maand vier was overleden als het was doorgegaan.

Hier ben ik dus zo bang voor; dat het gebeurt zonder dat je het doorhebt. Ik droomde gisteren dat ik zwanger was van een tweeling en dat het spiraaltje er ook nog inzat en dat alles mis ging. Echt heel naar :(

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 01:28

Wel een heerlijk gevoel als je dan wakker wordt en het blijkt maar een droom te zijn. Daar kan ik de hele dag van genieten van dat gevoel.

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 07:42

Lieshorses schreef:

Ik ben hier soms zo panisch om en vriendlief weet al dat ie weer naar de kruidvat mag om een test te halen. Better safe then sorry denk ik dan maar.. die testen kosten niks en is binnen 10 minuten gefixed.

En jeetje, wat zenuwslopend is dat streepjes kijken joh. Je begint allemaal dingen te zien die er niet zijn :+

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 07:52

Lieshorses schreef:
Ben ik trouwens de enige die die dikke buik echt afgrijselijk vind? Ik vind het gewoon zo'n vies en lomp gezicht. :r En dan staan die vrouwen in films/series altijd zo mooi erover heen te wrijven alsof het iets super prachtigs is. En dan geven die mannen er nog even een paar kussen op, zo aantekkelijk die buik, hmmm :\

Nee... ik vind zwangere buikwrijvers ook vreselijk :')
En die navels :=

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 11:38

Jaaa, gatver die navels -O- Zwangere buiken staat ergens bovenaan in mijn top 10 on-aantrekkelijkheden.

Ja ik ben ook scared asf om zwanger te worden terwijl je niks door hebt. Het ergste vind ik nog dat er gewoon een bepaald punt komt dat je niet meer terug kan, vanaf dan is het gewoon wachten tot je bevalt, je kan er niet meer omheen. Vreselijk :(

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 11:42

Ik lig echt ff in een deuk!
Ja zwangerebuiken zijn vies en gister kwam ik een goor filmpje tegen op instagram met haaaaren dikke vieze haren erop. En dan die uitpuilende navel ieks...

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 11:48

*pukes inside* :r :r :r

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 11:51

Bedankt voor het medeleven dames!

Harige buik ook gewoon :') :D

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 11:53

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 11:59

Lieshorses schreef:
Net zoals deze crap: https://www.google.nl/search?q=buik+sch ... 3qwzVNwFeM:

Ik krijg er de rillingen van :')

Zoiets kwam ik gisteren nig tegen op mn fb.
Wel veel subtieler geschilderd en een aanzienlijk kleinere buik.
En foto van voren genomen waardoor het minder opvalt.
Viel best mee

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 12:00

Dan gaat het wel, maar het lijkt wel alsof ze die buik er zo dik mogelijk eruit willen laten zien, i'm like; whyyyy? :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 12:02

geschilderd zie je iig dat gespannen vel niet over die enge aders heen getrokken alsof het elk moment gaat knappen...
Nee ik begrijp dat het een noodzakelijk kwaad is als je kinderen wil maar mooi kan ik het niet vinden.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 12:06

Ik vind het wel mooi, maar dan paar maanden eerder. :') Op het laatst niet, nee. Sowieso snap ik wel dat zo'n buikje mooi kan zijn, maar ook dan als die nog niet zo enorm is.