paardrijden en overgewicht.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

bontejames

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 12:15

Marlon Naldo sterkte met je paard! Ik herken de blessure tijd en die van mij moet 18 weken op rust..

Ik weeg nu 82 kilo. Heb een contract bij het modellenbureau en er komt binnenkort meer. Weer wat positiefs na een ontzettende klote tijd.

Nu in Maastricht: even een leuk fotootje:

Afbeelding

xxVon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 12:36

Pff.. eindelijk na een maand van mn plateau af.. Eerste mijlpaal: onder de 65kg (64.9.. maar toch ;) )
Over 3 weken ga ik mijn trouwjurk doorpassen dus daarna moet ik stabiel blijven.

bontejames -> Gefeliciteerd met je modellencontract, bij welk bureau zit je?

bontejames

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 12:42

xxVon schreef:
Pff.. eindelijk na een maand van mn plateau af.. Eerste mijlpaal: onder de 65kg (64.9.. maar toch ;) )
Over 3 weken ga ik mijn trouwjurk doorpassen dus daarna moet ik stabiel blijven.

bontejames -> Gefeliciteerd met je modellencontract, bij welk bureau zit je?

Brigitte models in Duitsland :P maar het modellen bureau heeft ook veel klanten in Nederland

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 13:11

bontejames schreef:
Marlon Naldo sterkte met je paard! Ik herken de blessure tijd en die van mij moet 18 weken op rust..

Ik weeg nu 82 kilo. Heb een contract bij het modellenbureau en er komt binnenkort meer. Weer wat positiefs na een ontzettende klote tijd.

[ [url=m/4VEcqW.jpg]Afbeelding[/url] ]

Terecht, ik vind jou echt prachtig inclusief je figuur. Echt een ongelofelijk mooie vrouw.

bontejames

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 13:53

Emmaa_ schreef:
bontejames schreef:

[ [url=m/4VEcqW.jpg]Afbeelding[/url] ]

Terecht, ik vind jou echt prachtig inclusief je figuur. Echt een ongelofelijk mooie vrouw.

Heel lief dat je dat zegt! Ik denk dat iedereen daar zelf natuurlijk anders over denkt. Ik ben nu ook wel aardig tevreden maar er blijven altijd wel dingen die je anders wilt of iets dat je niet mooi vind aan je zelf.

Ik verwacht zelf niet veel van mijn modellenwerk en doe het naast mijn andere werk en mijn opleiding. Het lijkt mij leuk een keer gedaan te hebben en we zien wel waar het schip strand!

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 18:25

Spannend BJ!

Ik heb gisteren wel flink gezondigd: Mac! Maar kon na min BigTasty mijn frietjes en cola light niet meet op.
Mijn lijf went dus wel aan minder eten, zit eerder vol.
Verder ben ik de hele dag in beweging in mijn tuin, dus heb toch goede hoop voor mijn weegmoment vrijdag.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 18:41

Wat leuk bontejames!

xxVon: goed bezig! En een trouwjurk is een goede reden om op gewicht te blijven :D

Hier lekker zelf gyros gekruid en tzatziki gemaakt :9
Vanmorgen weer in de sportschool geweest en vanmiddag paardlief gereden. Morgenavond uit eten. Ik ga wel proberen er een beetje op te letten :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 18:55

bontejames schreef:
Emmaa_ schreef:

Heel lief dat je dat zegt! Ik denk dat iedereen daar zelf natuurlijk anders over denkt. Ik ben nu ook wel aardig tevreden maar er blijven altijd wel dingen die je anders wilt of iets dat je niet mooi vind aan je zelf.

Ik verwacht zelf niet veel van mijn modellenwerk en doe het naast mijn andere werk en mijn opleiding. Het lijkt mij leuk een keer gedaan te hebben en we zien wel waar het schip strand!

Uiteraard ziet iedereen zichzelf anders, maar hoe vaker je het hoort hoe meer je het hopelijk gaat geloven :) Het is namelijk absoluut zo!

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 10:13

Bj, ik sluit me helemaal aan bij Emmaa.

Vanmorgen gewogen en ik ben naar 98,0 kg, wat fijn! Steeds een beetje verder van de 100 af.

bontejames

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 21:02

Voor de mensen die het leuk vinden om foto's te zien:
Zo zag ik er een jaar gelden uit:
Afbeelding

En vanmiddag na het sporten:

Afbeelding

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 21:04

Wauw goed zeg! Je ziet er supergoed uit!

Otti1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 21:20

Wauw cool zeg. Je ziet er super uit!

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 22:17

Wauw! Hoe lang ben jij? Bij 82kg had ik wel een breder iemand verwacht, of ben je erg gespierd?

bontejames

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 22:29

Kaus schreef:
Wauw! Hoe lang ben jij? Bij 82kg had ik wel een breder iemand verwacht, of ben je erg gespierd?

Haha ik ben 1,78m. Ja dat klopt ik heb veel beenspieren, echt veel. Verder valt het wel mee hoor! Ben ook wel breed, maar doordat de verhoudingen aardig in proportie zijn valt dit niet heel erg op. Heb een buste van 104, taille 80 en heupomvang van 100 Cm!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 22:37

Je ziet er goed uit!
Vanavond shoarma gegeten. Helaas kan ik schijnbaar niet meer zo goed tegen olie maar dat is een voordeel want dan blijft het er ook niet aan :+

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 07:02

Wauw BJ!

Helaas blijf ik ondanks mijn tuinwerk een beetje hangen, net een half kg eraf, wel een erg zware straf voor een macje na een dag buffelen.
Bah, baal ervan. Zo is de 90 nog erg ver weg.1,5 kg gaat nog 3 weken duren.

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-17 07:24

nou BJ...als ze dat al plussize noemen..... menn...zon lijf wil ik ook wel.

misschien moe tik nu niet te optimistisch zijn, weegschaal is ook nog steeds boven de 110 (al 7 maanden), maar heel langzaam wordt het makkelijker om van de chips en chocola af te blijven. Van het weekend ga ik een eind wandelen, 2 september loop ik de airborne wandeltocht (25 km). Wil eigenlijk zaterdag een rondje gaan hardlopen, en dan zondag een wandeltocht over de posbank gaan doen. even voorbereiden zodat ik een tasje met eten en drinken mee heb. ik neem de honden ook mee, dus ook daarvoor wat eten en drinken meenemen.

Veriye

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 08:14

OMG BJ _/-\o_
Ik ben zo kort voor mijn doel en nu staak ik ( klussen met de huizen is natuurlijk afgelopen, dus ik moet toch wel weer op letten met eten) :(
Misschien toch weer gaan hardlopen :+

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 19:56

Hoe gaat het met jullie?
Kunnen jullie de draad weer oppakken na de vakantie?

tinker_sally

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 20:29

Wow Bontejames wat heb jij een mooi figuur.

Mooie omgeving om te wandelen Emptywords de posbank. Wel zwaar met al die heuvels

Hier staat de teller nu op -3,9 kilo :D Doordeweeks gaat het super maar de weekende zijn prut.
Maar we gaan gewoon door.

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 20:49

Zo ik ben weer terug van een heerlijke vakantie. 2 kilo aan gekomen maar hoop dat dat ook wel wat vocht is omdat ik daar een stuk meer koolhydraten heb gegeten dan ik normaal thuis doe. Nu weer even terug in het gareel haha.

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-17 20:55

Hier gaat het steeds makkelijker om van de chocola af te blijven. Super fijn!

Zelfs nu ik ongesteld ben toch wat aan het afvallen. Hopen dat ik het nu eens vol kan houden. Zou fijn zijn

Anouk1605

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 22:12

Afbeelding

Afbeelding

Ik ken het gevoel. Ik woog 2 jaar geleden 97kg. Toen is er voor mij een knop om gegaan. Binnen een jaar ben ik afgevallen (op een gezonde manier) naar 65kg. Eerst iets meer zelfs. Vorige zomer woog ik 62/63kg. Maar sinds ik met mijn vriend samen ben weeg ik weer 65 oeps... Ik probeer weer onder de 65 te komen, maar ik werk onregelmatig waardoor ik ook onregelmatig eet. Dat maakt afvallen voor mij lastig. Dus ben stiekem al blij dat ik niet bij kom :(. Hier een fotootje van voor het lijnen (2014?) En een foto van 2 weken geleden. Trouwens zelfde paard ook wat een verschil. Ik blijf wel vrij chubby vind ik :( sport wel regelmatig mja.. oja en ik ben 168cm groot.

Veriye

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 08:07

Wat een verschil! Zowel in jou en het paard
Bij mij stond de teller op -7,6kg *\o/*

Libera

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 08:35

Hoi,
Ik heb het topic net ook even doorgelezen... Mag ik me ook aansluiten hier?

Zat eigenlijk in het kha topic maar dat is wel heel erg stil :\

Ben nu 6 weken bezig met kha eten en ben ondertussen zo'n 10kg kwijt. Het moeilijkste voor mij is genoeg blijven eten, want heb echt nooit honger met dit 'dieet' en vergeet dus gewoon te eten... Oh en genoeg water drinken is ook wel een dingetje.

Wil nu nog minstens 10kg kwijt, en dan zien we wel of ik er daarna nog meer af wil hebben of niet. Heb nu eerst mn volgende mini-doel weer gezet, moet nog 3.5kg tot ik dat bereikt heb!