Ik weeg nu 82 kilo. Heb een contract bij het modellenbureau en er komt binnenkort meer. Weer wat positiefs na een ontzettende klote tijd.
Nu in Maastricht: even een leuk fotootje:
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xxVon schreef:Pff.. eindelijk na een maand van mn plateau af.. Eerste mijlpaal: onder de 65kg (64.9.. maar toch)
Over 3 weken ga ik mijn trouwjurk doorpassen dus daarna moet ik stabiel blijven.
bontejames -> Gefeliciteerd met je modellencontract, bij welk bureau zit je?
maar het modellen bureau heeft ook veel klanten in Nederland bontejames schreef:Marlon Naldo sterkte met je paard! Ik herken de blessure tijd en die van mij moet 18 weken op rust..
Ik weeg nu 82 kilo. Heb een contract bij het modellenbureau en er komt binnenkort meer. Weer wat positiefs na een ontzettende klote tijd.
[ [url=m/4VEcqW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Emmaa_ schreef:bontejames schreef:Marlon Naldo sterkte met je paard! Ik herken de blessure tijd en die van mij moet 18 weken op rust..
[ [url=m/4VEcqW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Terecht, ik vind jou echt prachtig inclusief je figuur. Echt een ongelofelijk mooie vrouw.

bontejames schreef:Emmaa_ schreef:Terecht, ik vind jou echt prachtig inclusief je figuur. Echt een ongelofelijk mooie vrouw.
Heel lief dat je dat zegt! Ik denk dat iedereen daar zelf natuurlijk anders over denkt. Ik ben nu ook wel aardig tevreden maar er blijven altijd wel dingen die je anders wilt of iets dat je niet mooi vind aan je zelf.
Ik verwacht zelf niet veel van mijn modellenwerk en doe het naast mijn andere werk en mijn opleiding. Het lijkt mij leuk een keer gedaan te hebben en we zien wel waar het schip strand!
Het is namelijk absoluut zo! 
Kaus schreef:Wauw! Hoe lang ben jij? Bij 82kg had ik wel een breder iemand verwacht, of ben je erg gespierd?

. Hier een fotootje van voor het lijnen (2014?) En een foto van 2 weken geleden. Trouwens zelfde paard ook wat een verschil. Ik blijf wel vrij chubby vind ik
sport wel regelmatig mja.. oja en ik ben 168cm groot.