wie brand er een kaarsje voor mij ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 19:56

Voor moest de pomp toch eerder komen, wens ik je nu al veel succes, en hoop ik heel hard dat je na een tijdje geen pijn meer hebt! En natuurlijk dat je nog een hele tijd kan genieten van je lieve Hubby en de rest van de familie natuurlijk!

MerelV

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 20:19

Ik lees vanaf het begin mee. Bijna iedere dag open ik het topic. Bijna nooit heb ik gereageerd, ik weet gewoon niet goed wat te zeggen.

Ik wil je heel veel sterkte wensen en ik hoop dat de laatste dag(en) zo pijnloos mogelijk mogen zijn. Ik wil je bedanken voor je verhaal en de enorme kracht die je uitstraalt.

Morris

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 20:28

Nog steeds kaarsje

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 20:34

Wat zet je het toch weer op de heerlijke Spice manier neer. Maar je hebt (hoe hard het ook is) gelijk, je gaat idd dood.
Fijn dat je een goede nacht hebt gehad, ga duimen dat je vannacht weer een goede nacht zult hebben.

Kaarsje blijft voor jullie branden
Afbeelding

Michelleex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 21:01

Ik open ook elke keer op bokt dit topic. Ik schrok me dood toen ik al die profielfoto's zag!

Ik hoop dat je nog een fijne periode met je naasten hebt, en dat je niet veel pijn zal hebben.

Alenthe05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 21:03

Lieve Spice en familie,

Geniet van de mooie momenten die jullie samen nog krijgen!

Wil je mn moeder daarboven een knuffel geven?

Kaarsje brand en mn ogen zittenvol tranen... Wat een rottijd gaan jullie door...

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-17 21:04

Ik weet dat iedereen het beste bedoeld met de reis metafoor. Maar het is een reis die ik zeker niet heb geboekt en graag wil annuleren. Ik had idd gezegd dat alles geregeld zou worden dat alles heeft tijd nodig. Pomp is voor de pijn en hopelijk voor een paar goede dagen. Houd ik het echt niet meer dan is de sedatie al klaar. Die beslissing heeft ook voor de dokter wat tijd nodig. Alle medicatie moet besteld worden. En ik zal nog aan wat meer kettingen rammelen *grijns *ik heb XxxL worstenbroodjes gebakken met wat hulp.birdy60 heeft mijn adres. Hubby is thuis.

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 21:07

Ik wens je een paar goede dagen, dat alles in rust en omringd door liefde mag verlopen.

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 21:11

spicegirl schreef:
En ik zal nog aan wat meer kettingen rammelen *grijns *ik heb XxxL worstenbroodjes gebakken met wat hulp.

*\o/* Topper!! <3 Dit doe je alleen als je Priscilla heet :D .

Fijn ook dat Hubby thuis is! Succes straks, ik denk aan je! :*

Riel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 21:13

Ik begrijp je helemaal Spice (ondanks dat ook ik de metafoor heb gebruikt). Ik hoop dat je binnen een klein uurtje veel minder pijn hebt en dat jullie nog enkele goede dagen samen hebben. Wat is jouw tijd nu kostbaar. Stoer overigens dat je nog worstenbroodjes hebt gebakken! Knap! Wat een wilskracht heb jij! Respect! _/-\o_
Laatst bijgewerkt door Riel op 01-11-17 21:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 21:19

spicegirl schreef:
Ik weet dat iedereen het beste bedoeld met de reis metafoor. Maar het is een reis die ik zeker niet heb geboekt en graag wil annuleren. Ik had idd gezegd dat alles geregeld zou worden dat alles heeft tijd nodig. Pomp is voor de pijn en hopelijk voor een paar goede dagen. Houd ik het echt niet meer dan is de sedatie al klaar. Die beslissing heeft ook voor de dokter wat tijd nodig. Alle medicatie moet besteld worden. En ik zal nog aan wat meer kettingen rammelen *grijns *ik heb XxxL worstenbroodjes gebakken met wat hulp.birdy60 heeft mijn adres. Hubby is thuis.

Dank je wel, ik geef het niet onder jouw goedkeuring. :D
Hoop dat je nog een paar pijn vrije weken kan hebben.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 21:21

spicegirl schreef:

Je doet je naam in ieder geval nog steeds wel eer aan. ;)
Heb je zelf ook kunnen genieten van de worstenbroodjes?

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 21:21

Ik hoop dat de pomp je snel verlichting zal geven en dat je nog een aantal fijne dagen kan beleven met iedereen die je liefhebt.

Ik wens je alvast een fijne nacht :*

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 21:22

Als iemand graag het adres wil hebben van Priscilla, stuur mij dan even een PB tje.

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 21:23

spicegirl schreef:

Worstenbroodjes bakken in jouw toestand, denk dat er niemand is die je dat nadoet! _/-\o_
Ik heb Birdy net een PB'tje gestuurd, dus van mij kan je ook een kaartje verwachten. Geniet van de avond samen met Marcel! :*

leestmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 21:39

Birdie60 schreef:
Als iemand graag het adres wil hebben van Priscilla, stuur mij dan even een PB tje.

Je hebt een pb van mij

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 21:40

Van mij ook ;) .

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 21:41

Oh echt he, gaat ze nog even worstenbroodjes bakken....heb gelijk een glimlach op mn gezicht. Jij laat je niet klein krijgen.

Billy1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 21:45

Voor mijn vader bracht de morfinepomp in elk geval wel wat rust en we hebben nog een aantal dagen prachtige gesprekken kunnen voeren zonder dat hij echt helemaal suf was of zo. Dat gun ik jou en je familie ook bij gebrek aan beter....
Heel veel liefde maar ook sterkte toegewenst en ik hoop nog een paar lekker nuchtere en humorvolle posts van je te mogen lezen de komende dagen!

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 21:45

Nu heb ik honger :') zin in worstenbroodjes _O-

soesita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 21:46

Hmmm, lekker, worstenbroodjes! :D Zo kennen we je! _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 21:47

Spice be like haha , lekker worstenbroodjes :9

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 21:55

Fijn dat Marcel thuis is! En verdraaid nu heb ik zin in worstenbroodjes :')

Flowerbomb

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 21:58

Afbeelding
Geluksvarkentje

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 22:02

Ooooh wat schattig dat varkentje!!!

Fijn van je te horen Priscilla!!
Je humor brengt een glimlach op mn gezicht een worsten broodje klinkt lekker(nog nooit gehad heb nl Coeliakie haha)