MissBambi schreef:Dus Elke.. Ik kom voorlopig niet, gaat niet goed met mij
No hard feelings hahah!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yltje schreef:Ik vind die LC dupes ook best heel niet fijn droog worden op mn lippen, nu met Unicorn blood voelde het zoveel fijner dat hij opgedroogd was al dat het met die anderen voelde..
Jongens.. ik moet volgende maand naar de zwarte cross.. op deze manier ben ik straat arm voor volgende week![]()
iertJ schreef:Meiden ik heb een vraagje. Hoe kan ik een soort van "flashback" (ik denk dat je dat zo noemt?...) op foto's voorkomen. Ik vind dat met de flits van de camera, mijn wallen meer opvallen ipv minder. Voornamelijk omdat het witter lijkt dan de rest. Gebruik trouwens de pro longwear concealer.
Deze foto moest ik flink croppen, omdat er ook andere mensen op stonden.
[ [url=m/KLMUxt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Iemand ideeën of tips?
Iris82 schreef:iertJ schreef:Meiden ik heb een vraagje. Hoe kan ik een soort van "flashback" (ik denk dat je dat zo noemt?...) op foto's voorkomen. Ik vind dat met de flits van de camera, mijn wallen meer opvallen ipv minder. Voornamelijk omdat het witter lijkt dan de rest. Gebruik trouwens de pro longwear concealer.
Deze foto moest ik flink croppen, omdat er ook andere mensen op stonden.
[ [url=m/KLMUxt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Iemand ideeën of tips?
Gebruik jij een mat transparant poeder om mee af te poederen?
MissBambi schreef:Nedra schreef:Er staan op dit moment RT kwasten met korting op Groupon en Revlon colorburst lip-potloden voor wie interesse heeft.
Wat kosten ze?Spoiler:
crap ik mag niks meer dagje make-up shoppen heeft me gisteren al bijna € 150 gekost
Murthul schreef:Producten met spf reflecteren, zo weinig mogelijk spf gebruiken dus en goed afpoeieren.