Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Soez schreef:Yonker schreef:Ik vind die glitters wel echt tof voor bijv kerst maar zoiets koop je dan 1 keer geloof ik en gebruik je daarna niet meer echt
Ik zou ook eerder voor een palette gaan waar ook wat glitter inzit.
Urban Decay vice ofzo.

Yv_ schreef:Nou Nel, voor mijn eerste keer NY was ik relatief nog nooit zo achterlijk veel kwijt geweest in een vakantie hoor! 3000 euro voor 3 nachtjes! Ja hoor, goedkoop shoppen zo
.
Oh bah, ik vind die onderste echt oerlelijk, veel te opvallend en teveel glim
.
.
. Maar zat toen in mijn 3-stappen plan van Clinique- fase, dus superveel spul van Clinique en Lancome meegenomen. En al het andere wat ze me aansmeerden
.
. Toen was het rond de 700 euro, ex reis. Wat ik zelf uitgegeven had dan
. Mn ouders wilden met ons mee (zouden in eerste instantie gewoon met wat vrienden gaan) maar mijn pa had ook dezelfde gedachte als ik en bij alles waarvan ik wauw zei, kreeg ik het later in mn handen gedrukt
. Na 2 dagen maar geen wauw meer gezegd want voelde me een behoorlijk verwend kreng naar mn vrienden toe
.
3 nachten NY..... ik zou dan toch minstens een week gaan
. Heb zo'n beetje alles daar wel gezien en zou mezelf dus echt bankroet shoppen
. Zou wel nog een keer de combi willen doen met Canada, maar dan ga ik toch liever voor combi Alaska en Canada
. Maar dat wordt geen shoptripje
.
? 
Ik woonde eerst in Alberta waar het 5% is, nu in New Brunswick en daar is het 13%, heel stom.
Ik woon nu een uur van de grens vandaan en ongeveer 10 uur rijden naar NYC, dus valt wel mee maar het is wel even rijden haha.
Scheelt niet super veel maar wel iets haha.
.
.
.
.