Cas123: Bij mij heeft het gouden flesje van Nfu Oh echt een wereld van verschil gemaakt, maar ik denk dat die nog wel duurder is dan Trind. Zou zo 123 ff geen vergelijkbare (budget)producten daarvan weten...
Hahahaha nee Anc! Poison en Scandal! En Bridget natuurlijk!
Ik werd gek vanochtend, denk wat voel ik nou... Duinnagel finaal doormidden . Het is nou net zo kort als toen ik nog nagels beet, geen gezicht .
Yv zou kijken of ze voor mij mee kon bestellen... Maar dat kon niet, want je kon maar 1 per persoon.
Ik wilde graag Scandal en Revenge. Eerst ook Poison, maar later omgeruild voor Scandal. Na het sporten nog ff gekeken bij Nailista. Daar waren Poison en Revenge nog. Bij het afrekenen was Revenge ineens foetsie Dus nog Poison besteld en nog een ander lakje.
Lees ik daarna hier ergens dat ze ook bij Pretty Polish te koop zijn.... Daar waren ze allemaal nog !!!!
Dus toen nog opzoek naar een kortingscode, die had ik gevonden en toen Scandal en Revenge alsnog besteld
Niet helemaal de bedoeling, had dus liever die 1e bestelling helemaal niet gehad
Maarja, zou afgelopen weekend gaan stappen en vandaag zou ik uit eten gaan. Dat gaat/ging allebei niet door. Dus dat compenseert weer
@yv: noohhh! Altijd zo vervelend als er een nagel afbreekt! Ik stoot m'n nagels ook wel eens en dan controleer ik altijd grondig of er geen scheurtje in zit. Gelukkig heeft de muur vaak meer schade dan m'n nagel lol..
@skessa: maar meestal kan je bestellingen toch annuleren?
Ik weet helemaal niet hoe het gebeurd is, ik werd zo wakker! Gok dat ik 'm gewoon ergens gestoten heb en dat er al een klein scheurtje ofzo zat, verstopt onder mn lakje. Hij zat ook al helemaal los, op 1 heel klein stukje na. Wacht, zal f foto uploadden.
Hahaha lekker he Skess!
Tazzey
Geplaatst: 31-03-15 11:47
Heb je met PayPal betaald Skess? Dan kun je gratis terugsturen.
Yv, altijd poedersuiker als een nagel breekt. Ik heb daar echt een hekel aan want het gebeurd altijd op momenten dat je het niet kunt gebruiken. Als er bij mij 1 breekt dan repareer ik het met gel maar als het er te veel worden dan snoei ik alles terug.
Yv_
Geplaatst: 31-03-15 11:48
Hier is-ie. Echt gewoon de helft van mn nagel eraf . Links zat-ie nog een ieniemienie stukje vast, dus had 'm eraf getrokken. Maar nu doet precies dat linkerstukje pijn
Tazzey: Gelukkig is het mijn duimnagel, dus laat de rest gewoon "lang". Heb ze vorige week wat korter gewiekt, werd gek van de lengte. Maar ik snap je helemaal, als het een andere nagel was geweest, had ik de rest ook nog weer korter gemaakt denk ik. Nu is het duim, dus dat boeit me niet zo
Ja, gelukkig maar . Want hij is echt net zo kort als toen ik beet . Het ziet er echt niet uit, zit al de hele ochtend gefascineerd naar mijn nagels te kijken hoe ik ooit zo heb rond kunnen lopen met 10 nagels .
Ach, gelukkig zijn het ook leuke lakjes Skess.
Skessa_
Geplaatst: 31-03-15 12:06
Dat is waar
IMANDRA
Geplaatst: 31-03-15 12:08
Skessa_ schreef:
Ja wel met paypal betaald. Ben toch te laks om iets terug te sturen
Bij sommige shops kan je ook annuleren als je betaald hebt. Of heb je al bericht gehad dat ze verzonden zijn?
Skessa_
Geplaatst: 31-03-15 12:08
Oh... nu heb ik al 2 mails gehad van PP dat mn bestelling verzonden is. Allebei andere order nummers. Zou ik nu 2 pakjes krijgen???
Skessa_
Geplaatst: 31-03-15 12:10
Van Nailista nog niet, maar ach. laat maar doen hoor. Hoef ik voor de rest vd maand alleen niks meer te kopen
Pony pret dat kun je toch zo op Google vinden? Volgens mij is er in dit topic niemand die alleen de fashion kleuren draagt en draagt iedereen gewoon wat ze leuk vindt..
Klopt wat Tazzey zegt. Zegt ze met een donkerblauwe op haar nagels
Het boeit me echt geen ruk wat wel of niet in is, ik draag waar ik op dat moment zin in heb .
Maar als je echt inspiratie zoekt: google eens op china glaze spring 2015, opi spring 2015, zoya spring 2015... Krijg je voornamelijk lichte kleurtjes, nudes/neutrale kleuren en pastelkleurtjes ,