[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

NikkivanOlst

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 23:22

@OoappeloO, yes, fullcolour :D

Oh die pijlen dingen zijn erg gaaf!

Een maand na het zetten kun je toch wel makkelijk zwemmen? Mijn vriend ligt met 2 weken alweer in het water :))

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 23:49

Kan ook makkelijk.
Maar je weet nooit .
Ik heb nog steeds jeuk op sommige plekken, en ik voel de lijnen nog duidelijk op mijn huid liggen.
Heb normaal al een vrij droge huid,maar het zwemwater heeft geen invloed gehad gelukkig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-14 00:36

Ik heb mijn tattooafspraak afgezegd en Amanda gemaild! Ik ben er nu echt zeker van dat zij hem mag gaan zetten! Haar stijl is precies wat ik wil :)

RoosTaffy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-14 00:49

12 januari ben ik aan de beurt! Bij river of ink! :)

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-14 10:19

Leuk al die ideeën.
En voor de jonge mensen onder ons, heel goed dat je het zeker weet! Wilde het toch even aankaarten :)

In heb de artiest van mijn veer een bericht gestuurd.
Over de cover up. Wil daar een phoenix overheen hebben. Ontstaan uit een lelijke tattoo :)
Dus gemaild naar de mogelijkheden en kosten. Ben benieuwd!

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-14 12:01

(Komt weer even binnen vallen XD) wil je de phoenix over ee veer? Vond die juist ook mooi! Of haal ik nu dingen door elkaar?

Even over het ouders verhaal. Ik heb de mijne oo mn 17e laten zetten en nu ruim een jaar verder nog steeds super blij mee. Mijn moeder heb ik toestemming moeten vragen omdat ze mee moest. Ze was vrij snel om. Mijn lijf moest ik zelf weten. En de betekenis was mooi( pootafdruk(echte afdruk) van mijn hond hij is mijn eerste hond en ben zo gek op hem zijn voetstappen wil ik altijd bij me dragen) dus vond ze het goed.
Mijn vader heb ik niks gezegd ik stapte een dag na het zetten bij hem in de auto en liet hem zien. Ik hem eerst gezegd pap niet schrikken dit wist ik zeker... Maar toch weet ik dat ie het niks vond ookal zei die er niks van.

Maar mijn lijf mij keus.

SabrinedeW

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 18:12

Mag ik even komen binnenvallen? O:)
Een vriend van mij is opzoek naar een shop waar ze goed tattoo's kunnen zetten in de maori stijl.
Kan iemand mij een shop adviseren?

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 18:16

SabrinedeW schreef:
Mag ik even komen binnenvallen? O:)
Een vriend van mij is opzoek naar een shop waar ze goed tattoo's kunnen zetten in de maori stijl.
Kan iemand mij een shop adviseren?

Ik ben voor die van mij naar Gorinchem gegaan

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 18:17

quera schreef:
[ Afbeelding ]

Dit is de mijne. In oktober laten zetten :D

Even m'n bericht van vorig jaar quote

SabrinedeW

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 18:20

Welke shop is dat quera? Jouw tattoo ziet er gaaf uit!

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 18:22

SabrinedeW schreef:
Welke shop is dat quera? Jouw tattoo ziet er gaaf uit!

Needle art. deze is door jarno gedaan. In februari ga ik weer maar dan naar eugen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 18:32

Afbeelding

Wat denken jullie, zou deze grootte mooi zijn op de buitenkant van mijn linker onderarm?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 18:34

Is zo niet echt te zeggen. Als je een beetje kunt fotoshoppen, maak dan een foto van je arm met daarop de tekst in de grootte die je wilt :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 18:37

Ik ben niet zo goed met photoshop... Zouden de 'a's opgevuld moeten worden? De ruimte in de letter lijkt me zo klein.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 18:39

Op die grootte loopt t vanzelf wel dicht. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 18:42

Dan de zin printen op gewenste formaat en met wat plakband op je arm plakken?
Kun je zien hoe het staat of gewoon advies aan een artiest vragen.

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 18:45

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 13:19

Ik sta al een hele tijd op het punt om Iris van Kynst te mailen maar ik durf om de èèn of andere reden niet haha.

Mijn idee nu is om het hondenpootje op mijn schouder wat uit te breiden met wat bloemen erbij, ook in zwart wit. Maar ik ben bang dat het niet bij elkaar past. Hoewel ik ook wel weer weet dat Iris er iets van kan maken. Zucht, twijfel twijfel :+

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 13:30

Ik kan het wel op je arm photoshoppen als je wilt (:
Moet je wel een foto van je arm doorsturen.

Ik zou verder 'Still' en 'Untamed' omwisselen qua plaats in de zin. Dat is wat gangbaarder Engels ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 13:50

Leuk leuk al die tattoo's :D Ik wil heel graag een klein slotje getatoeëerd hebben aan de binnenkant van mijn bovenarm richting de elleboog. Helaas is mijn vader het niet eens met de plek aangezien hij wil dat ik een gewoon shirt kan aantrekken zonder dat je de tattoo ziet (ivm werk).

@Danique, erg mooie zin en leuke plaats. Hoewel ik wel denk dat in de loop van de jaren de kleine lettertjes niet meer zo mooi blijven als je het klein laat tattoeëren.

purple

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 14:24

Ik heb een tattoo op de binnenkant van mijn onderarm, richting mijn elleboog. Hij is ongeveer 10-15 cm lang en 1.5-2 cm hoog, maar het valt veel mensen niet op, ik denk dat de plek die jij zeg ook niet heel opvallend is hoor ;)
En mensen zijn tegenwoordig veel "toleranter" als het om tattoo's gaat, denk ik :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 14:41

Dankjewel allemaal!

Cyella: ik zal zo eens een foto maken en doorsturen! Ik ben me er van bewust dat het logischer zou staan als het omgedraaid was, maar het is lyrics uit een liedje dat erg veel voor mij betekent dus dan laat ik het liever origineel :j

DeniseBobby: ik denk inderdaad dat je gelijk hebt. Ik had hem iets groter gemaakt maar dan past het niet op mijn arm, dus ik ga de tattoeerder vragen om de spaties tussen de woorden iets kleiner te maken, dan kan het net een paar lettertypes groter :j

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 14:56

Danique schreef:
[ [url=m/JwRfAo.png]Afbeelding[/url] ]

Wat denken jullie, zou deze grootte mooi zijn op de buitenkant van mijn linker onderarm?

One Direction.

Buitenkant of binnenkant?
Op het harige gedeelte vind ik zelf tekst niet zo mooi.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 15:04

Haha, ja. Aan de buitenkant :j

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 16:26

DeniseBobby schreef:
Leuk leuk al die tattoo's :D Ik wil heel graag een klein slotje getatoeëerd hebben aan de binnenkant van mijn bovenarm richting de elleboog. Helaas is mijn vader het niet eens met de plek aangezien hij wil dat ik een gewoon shirt kan aantrekken zonder dat je de tattoo ziet (ivm werk).

@Danique, erg mooie zin en leuke plaats. Hoewel ik wel denk dat in de loop van de jaren de kleine lettertjes niet meer zo mooi blijven als je het klein laat tattoeëren.

Valt ook te zien in welke branche je aan de slag wilt! Ik werk net twee weken op m'n nieuwe job en mijn baas merkte vandaag pas m'n tattoo op :+ (binnenkant onderarm, met vrij veel kleur). Hij had er ook geen enkel probleem mee.