Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SilverStorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 00:01

Ben weer opnieuw begonnen met dag 1 level 1.

:') door wat onverziene omstandigheden ben ik drie dagen niet in staat geweest om ruimte tijd en een computer op hetzelfde punt bij elkaar te krijgen. Daarom terug bij af, en meteen ook terug bij af by killer buns and thighs.. uurtje sporten. *\o/*

Sall

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 00:03

Goed bezig allemaal! *\o/*

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 00:04

Wow Phor, 5 kg en alles met Nathalie :wow: En respect dat je hierna Ripped in 30 gaat doen. Ik houd het eerst nog bij de wat mildere programma's :o

Auch Amaryllis, ontstoken pezen in de enkels. Dat moet je echt goed laten genezen voordat je weer gaat shredden.

Ik moet ook iedere keer mijn shirtje goed omlaag trekken voordat ik op mijn matje ga liggen om het piepen tegen te gaan. En het voelt ook niet zo prettig met een natte blote rug op dat matje :o

De neiging te blijven liggen bij level 3 heb ik ook. Ik liep vanochtend continue achter. Maar dat ik niet helemaal lekker ben zal daar ook wel aan meehelpen.

Bij Superman doe ik volgens mij iets verkeerd, want dat is gewoon ff pauze voor mij :+

Wij hebben twee binnenbakken dus met dit weer kan je nog vanalles doen. Buiten de lessen om dan als je daar niet in meerijdt. Maar ik was blij dat hubbie vanavond ging rijden, want ik ben echt zo brak als iets. Ik hoest alles bij elkaar en kan me met moeite op één ding concentreren.
En de rest van de week zal er ook niet gereden worden. Om een of andere onverklaarbare reden ging muts onderuit toen ze de stal in liep en heeft nu een schaafwond op de schoft. Ff een paar dagen geen zadel erop en dan misschien ff voorzichtig met een bontje eronder.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 00:05

Dag 1 weer gehad, en mijn come back ging geweldig. Ging zo lekker! Echt heerlijk om zo na 5 dagen niks weer opnieuw te beginnen!

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 00:08

:n

Ik ga het echt niet meer redden... Ik moet nog leren en douchen, en ik moet 12uur echt slapen want ik moet half 8 op. Zondag ook al niet gedaan grrr..

Gelukkig zijn er 2 rustdagen per week geoorloofd bij 6 week sixpack toch?
Ik ben nu bij dag 12 en heb 3 rustdagen dan gehad. Anders was ik vandaag al met 15 begonnen.. :\

_JY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 00:11

Oh balen NeverGiveUp. :(

Ik heb net dag 23 gedaan en het ging best lekker. Mijn ouders maakten gister en vandaag de opmerking dat de kamer zo naar zweet stinkt als ik heb gesport. :))

SilverStorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 00:16

haa dat is het zweet van succes _JY_ :D

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 00:27

Morgen laatste dag level 2 en ik weet t zo net niet.
Ik voel een continue vermoeidheid in al m'n spieren.
Met name mijn bovenbenen, onderrug en m'n nekspieren voelen niet lekker.
Grote kans dat daar ook m'n hoofdpijn door komt.
Ik wil zo graag, maar kreeg er vandaag 0, 0 energie van.
Niet echt motiverend.

Nu warm bad, iets langer slapen en eerst goed ontbijten.

Volgens mij is m'n lichaam sowieso van slag door al dat groente en fruit en minder melkproducten en suiker. Elke dag een ei gaat mij ook niet lukken.
Heb nog steeds veel last van vieze gassen, iemand daar bekend mee?
Hoe gezonder, hoe stinkender blijkbaar :+

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 00:33

Mijn spieren zijn de laatste dagen ook gevoeliger. Ik dacht dat het door level 3 kwam en dat zal wel niet meehelpen, maar ik ben sinds vandaag goed aan het snotteren en ik vermoed dat dat de hoofdreden is van de spierpijn.

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 07:57

Moggel :O ! 4.45 ging de wekker vanmorgen, niet om te sporten maar voor een ritje Schiphol... Ben weer thuis maar red 't niet meer voor m'n werk, even kijken hoe ik het vandaag ga doen dus. Mag met level 3 beginnen, dus heb er wel zin in :D

Phor, echt respect hoor met 5kg!! Ik zou best een aantal oefeningen met meer gewicht aan kunnen, maar er zijn er nog genoeg waar ik 2kg zat vind :+

Bzoem, denk je dat het door het sporten komt of misschien iets onder de leden? Er heerst vanalles :j

Ik blijf het ook echt leuk vinden dat er zo veel mensen in verschillende stadia van het programma zitten :))

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 08:15

goedemorgen allemaal :)

Helaas een kort nachtje voor mij. Ik heb nog geen tijd gehad om alles bij te lezen, dus ik probeer vanmiddag even op iedereen te reageren :)

Ik had gisteren de yoga meltdown gedaan, maar die beviel toch niet zo goed dus die laat ik maar achterwege.
Ik ga gewoon verder met het shredden en de 6w6p. Vandaag zou ik aan dag 7 beginnen dat wil zeggen dat ik alweer een hele week gezond eet en super goed sport! Ben heel blij met mijn prestatie (hoewel het nog niet erg veel is vergeleken met jullie := ) en ga dan ook stug verder met de trainingen :)

Ik heb de afgelopen 2 dagen wel een energietekort gehad, waardoor het shredden en de buikspieroefeningen niet zo lekker gingen. Dus vandaag ga ik extra veel eten waarmee ik ga kijken of het daar aan ligt :)

Iedereen succes vandaag!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 08:22

zo dag 3 zit er al weer op.
moest vandaag vroeg ivm lange dag werken.

voel wel iets de spieren aan de achterkant van me bovenbenen en achter het linker schouderblad (die doet best zeer)
maar voor de rest valt het mee.

Diane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 08:25

Succes allemaal weer vandaag! Het matje van de Kruidvat bevalt dus wel goed? Hm, ik twijfel. Doe het nu ook op een opgevouwen fleecedeken, gaat prima eigenlijk. :)
Gister voor het eerst op mijn sloffen met anti-slip de shred gedaan, dat ging heel goed, op mijn sokken gleed ik telkens weg, haha (laminaat).

Bzoem: ik heb eigenlijk altijd last van die gassen. :o Maar ik denk dat het bij mij aan mijn stofwisseling ligt ofzo? Ze zeggen ook vaak dat het toeneemt van eieren?

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 08:26

Ik heb het matje van de kruidvat gisteren voor het eerst geprobeerd, beviel goed! :j

whoopylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 08:30

Goedemorgen allemaal.
Ik lees hier iets over 5 kg?! OMG! Dat zou ik echt niet redden gewoon! (ik ben waarschijnlijk echt een watje, want ik heb 2x 0,5 kg tijdens lvl 1 en met die zijwaartse beweging incl. armen tot de ogen heb ik het best nog zwaar)

Het schijnt dat het stinken (van eieren voornamelijk) komt door een overschot aan eiwitten in je lichaam, hierdoor treedt er een proces op in je maag waar veel zwavelhoudende verbindingen ontstaan --> stinkie stinkie
Maar zonder eiwitten kan je geen spieren opbouwen, dus je hebt ze wel nodig. Dan maar veel sporten zodat ze snel opgenomen worden en geen overschot veroorzaken :P

Kan het kwaad om elk lvl 14 dagen te doen? Dat vind ik zelf prettiger, dan switch ik namelijk in het weekend steeds :P (beetje autistische trekjes hier)

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 08:32

bzoem geen idee qua gassen.
Maar ik had gister ook heletijd gas in me buik.
en dat terwijl ik helemaal niks anders eet dan normaal.

whoopylover dat zou vast niet zoveel uitmaken. doe je er alleen langer over.

LisErm94

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 09:15

Hmm misschien ga ik ook maar even langs de kruidvat dan na al die goede ervaringen,
ik doe het nu gewoon op het tapijt of op een kampeermatje.
Maar mijn ellebogen zijn van 1 oefening uit level 3 en wat oefeningen uit de 6w6p
aardig kapot :P

Ik heb besloten om maandag te beginnen met ripped in 30 :)
Alle levels heb ik op internet kunnen vinden maar twijfel om toch ook gewoon de dvd aan te schaffen.
Moet alleen nog wel even kijken hoe de structuur van het programma is,
want kon ik zo snel even niet vinden behalve dat je elke week een ander level doet
en dat je vier levels hebt. Maar moet even opzoeken over rustdagen enz.

Vanavond ga ik voor dag 28 en zodadelijk de 6w6p,
heb vanmiddag een belangrijk tentamen en wil niet van te voren shredden
aangezien ik geen tijd heb om te douchen en bij shredden zweet je toch
en dat doe ik mijn klasgenootjes maar niet aan :P

LisErm94

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 09:17

Bzoem schreef:
Morgen laatste dag level 2 en ik weet t zo net niet.
Ik voel een continue vermoeidheid in al m'n spieren.
Met name mijn bovenbenen, onderrug en m'n nekspieren voelen niet lekker.
Grote kans dat daar ook m'n hoofdpijn door komt.
Ik wil zo graag, maar kreeg er vandaag 0, 0 energie van.
Niet echt motiverend.

Nu warm bad, iets langer slapen en eerst goed ontbijten.

Volgens mij is m'n lichaam sowieso van slag door al dat groente en fruit en minder melkproducten en suiker. Elke dag een ei gaat mij ook niet lukken.
Heb nog steeds veel last van vieze gassen, iemand daar bekend mee?
Hoe gezonder, hoe stinkender blijkbaar :+

Misschien een griepje?
Of moet je lichaam wennen aan het omgooien van je eetpatroon in combinatie met veel sporten?

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 09:17

Morge!

Helaas afgelopen 5 dagen niks in centimeters kwijt (alleen 1.5 over mijn navel). Maar eindelijk wel een kilo gezakt in gewicht!

Lijkt me geen probleem hoor whoopy :). Dan doe je het alleen wat langer. Ik zou het echt niet kunnen, ben na 10 dagen zooo klaar met een level!

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 09:24

Bzoem kijk maar uit, dadelijk krijg je net zo'n kneuzenblessure als ik omdat je niet goed naar je lichaam luistert. Jij bent nu nog op tijd omdat je hebt gesignaleerd dat het niet lekker met je gaat, dus neem die boodschap ten harte en neem je rust :)

Woehoe Loes een kilo *\o/* lekkaahh!

marleeentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 09:29

Goedemorgen! Na dag 1 gedaan te hebben gisteravond, nu toch wel wat spierpijn, maar het valt me nog mee. Nu eerst aan het werk en dan vanavond weer verder met dag 2. Wel grappig, normaal geef ik nooit zo om dit soort 'fitness' programma's, maar nu vind ik het toch wel leuk en kijk ik alweer uit naar de volgende sessie. Maar ik moet ook zeggen, dat dat grotendeels komt doordat ik nieuwsgierig wordt door alle resultaten hier van iedereen.

Gassen kunnen inderdaad komen door eieren.
En griep heerst inderdaad, ik ken veel mensen die ziek zijn of zijn geweest.

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 09:30

Is er misschien ook een site oid waar alle programma's van Jillian in beschreven staan? Alles lijkt me wel leuk, maar wil me hierna vooral gaan richten op buik en bovenbenen. En er zijn zoveel programma's dat ik niet zo goed weet welke oo hierna wil doen.

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 09:43

Ik weet t ook nog niet zo goed hoe mijn verloop gaat zijn.

Begin hierna sowieso met de 6w6p. Misschien in combinatie met nog iets anders.
Heb vanaf 1 feb toch alle tijd :')

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 10:19

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 10:21

Yummie, ik zit hier gewoon appeltaart te eten naar mijn idee.
Heb vanmorgen kaneel, rozijnen en stukjes appel door de havermout gedaan en het is echt heel lekker! Ik proef de havermout nauwelijks. :D