[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 21:46

Dat is bizar, Lies! Op zich is het niet vreemd dat je haar de eerste paar keren bij het wassen nog wat verf afgeeft, dat heb ik ook altijd. Maar dat het groen wordt zou niet mogen. Ik zou als ik jou was meteen teruggaan naar de kapper :j

Cinderella

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 21:47

Ja raar he!! Ik ga ook terug, maar kan pas maandag :(

crystal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 21:48

_lies_ schreef:
Ik heb gisteren dus mijn haar van lichtblond naar bruin laten verven, donkerbruin, voorgepigmenteerd met rood. Nou prima, ze zeiden dat het grauw was en deden er toen iets in wat ze er meteen weer uitspoelden en toen was het mooi donkerbruin.
Sta ik net te douchen komt er allemaal donkere kleur van mijn haar af, dus ik denk goh wat raar :?
fohn ik mijn haar, is het gewoon groen!! :oo
ik heb er nu ketchup inzitten.... duimen....
voel me echt opgelicht

Dat hebben ze goed gedaan voorpigmenteren met rood.
Maar ik denk dat ze een te natuurlijke bruintinten erop hebben gezet dat het grauw is.
Ik weet niet wat ze er precies daarna in hebben gezet ...
Als ik jou was zou ik terug gaan...!!!
Ik hoop dat de ketchup een beetje helpt voor je. Voor het zicht denk ik wel maar na een tijdje zal de groene gloed door schijnen..
Ze moeten eerst de groene gloed verwijderen en dan een kleur erover. Anders blijf je die groene gloed blijven houden.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 00:10

Ik wil niet heel banketstaaf overkomen, maar ik heb nog nooit groen haar gehad daardoor en vroeg mij af hoe dat eruit ziet. Zou je een foto kunnen maken? Enorm benieuwd. Kapster wist duidelijk niet wat ze aan het doen was. Super balen voor je. Inderdaad meteen terug gaan en geld terug vragen en over laten doen!

IvankBacardi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 12:57

*komt even binnen vallen*
Ik ben opzoek naar een goede krultang nu kwam ik deze tegen bij kruidvat: http://online.kruidvat.nl/product/62464 ... 0000000653

maar ik kan nergens vinden hoeveel mm die nou is?
iemand goede ervaringen met deze krultang of misschien een andere optie?

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 13:02

Kort *\o/*

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 13:25

Foto! *\o/*

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 13:26

crystal1 schreef:
Negerzoen schreef:

Alles is verf. Ik was mijn haar met een kleurbeschermende shampoo. De formule is inderdaad aangepast, voldoende rood om de vroegere highlights niet groen te laten worden, maar genoeg afgezwakt om mijn uitgroei dezelfde kleur te geven als de rest.

Gisteren met de kapper gebeld voor een afspraak en aangegeven dat het bruin er weer is uitgespoeld. Volgens haar is dat vreemd aangezien normaal gesproken rood er juist eenvoudig uitspoelt. Ze gaat in ieder geval nadenken over wat we nu het beste kunnen doen :)

Ik zet nooit verf of geverfd haar..
Ik zet altijd spoeling op geverfd haar (uitgroei wel verf)..
De kleur bij mijn klanten blijft altijd heel goed zitten, rood, bruin maakt niet uit.
Spoeling sluit de haarschubben dat zorgt er voor dat het glanst en dat de kleur beter blijft zitten.
Verf opent de haarschubben en verf of verf houdt dan niet goed.
Dat kun je eens voorstellen aan de kapster. Maar ze zou iig met een goede oplossing moeten komen.

Dat heeft mijn kapper inderdaad ook voorgesteld gisteren :j Uiteindelijk hebben we besloten het nu met enkel bruin te verven (zonder toevoeging van rood) en gaan nu kijken of het blijft 'plakken'. Het is nu behoorlijk donker geworden dus ik hoop dat het wel nog een beeeeetje afzwakt, maar ik ben benieuwd naar hoe de kleur de komende paar weken blijft!

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 13:33

Celiien schreef:
Kort *\o/*

Fotoooo :D

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 13:37

Ja, foto Celien! :D

ittheclown

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 22:09

Oww bovenstaande kapsel idd super mooi geworden <3 Ik las dat er iemand een vraagje had over haar bleken ? ( redelijk veel ervaring met bleken, zo goed als wit onder haar nu tijdelijke paars)
Of je het opnieuw kan bleken hangt van heel veel dingen af, hoelang is de laatste keer bleken terug is je haar nog erg droog, hoe zijn de uiteinde van je haar eruit, etc ^-^

ittheclown

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 22:11

xShanty schreef:
Heeft er iemand ervaring met na een half jaar je haar weer (laten) blonderen? Gaat dat goed, geen gekke kleuren of extreem dood haar?

oeps vergeet mn vorige berichtje lol Ehrm een halfjaar terug Zou geen probleem moeten zijn meestal bij bleken ( mits je het niet te lang laat zitten) worden de uiteinde van je haar het meeste aangetats neem aan dat je in een halfjaar wel weer een keertje je haar een stukje hebt laten knippen ?
Dus denk dat het in dat geval geen kwaad kan, al licht het er wel een beetje aan welke kleur haar je er nu in hebt of heb je je eigen kleur ?

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 22:23

Zoo wauw was jullie vergeten :') foto komt er zo aan!

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 22:25

Whooop!

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 22:47

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 22:54

Charming!

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 23:00

:')

Gaat meer om mn haar haha dacht laat ik is ff leuk doen _O-

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 23:14

elkee schreef:
Ik wil niet heel banketstaaf overkomen, maar ik heb nog nooit groen haar gehad daardoor en vroeg mij af hoe dat eruit ziet. Zou je een foto kunnen maken? Enorm benieuwd. Kapster wist duidelijk niet wat ze aan het doen was. Super balen voor je. Inderdaad meteen terug gaan en geld terug vragen en over laten doen!

Het is nooit echt groen mocht je zulke beelden voor je hebben maar een groen grijs grauwe gloed er over

Hier ook een aantal keren gehad, ff spoeling er over in goudbruin of chocolade bruin oid en het is er weer uit. Ketshup gaf bij mij niet veel verschil zelfs niet nadat het 2 uur had gezeten en met folie omwikkeld :P

Ik zou naar kapper gaan en anders zelf spoeling er over

ittheclown

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 23:23

lol @ celiien zit er wel mooi uit <3

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 01:37

nou het is echt behoorlijk groen, maar inderdaad donkergroen achtig ik heb alleen de fotos op mijn telefoon staan :oo
ketchup werkte niet, heb ik alleen een stinkend hoofd aan over gehouden hahaha

ittheclown

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 14:55

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 14:56

kimmiedas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 16:00

ik heb een maand of 3 geleden blonde highlights in me haar laten blonderen (heb van mezelf bruin haar) maar eigenlijk wou ik al heel lang me haar helemaal blond hebben. niet heel licht blond een beetje donkerder blond. en nu heeft me moeder gezegt dat het mag als ik mr een kleurspoeling doe. mijn vraag is nu of dat er na een aantal keren wassen er gewoon weer uit is en of het blijvend effect heeft op me blonde highlights. 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 16:01

Volgens mij kun je niet lichter verven, en al helemaal niet met spoeling. Of ben ik mis?

ittheclown

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 16:08

Nee lichter kan je niet verven met bruin haar al helemaal niet, ik heb van mezelf as blond haar en als ik bv een blonde verf of spoeling erin doe zie ik weinig verschil behalve dat het soms een tintje lichter ( mijn haar pakt verf altijd super snel) word, maar ben bang dat als je echt van bruin naar blond wil je het zal moeten bleken, of de kapper het laten doen.