Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_lies_ schreef:Ik heb gisteren dus mijn haar van lichtblond naar bruin laten verven, donkerbruin, voorgepigmenteerd met rood. Nou prima, ze zeiden dat het grauw was en deden er toen iets in wat ze er meteen weer uitspoelden en toen was het mooi donkerbruin.
Sta ik net te douchen komt er allemaal donkere kleur van mijn haar af, dus ik denk goh wat raar
fohn ik mijn haar, is het gewoon groen!!
ik heb er nu ketchup inzitten.... duimen....
voel me echt opgelicht
crystal1 schreef:Negerzoen schreef:
Alles is verf. Ik was mijn haar met een kleurbeschermende shampoo. De formule is inderdaad aangepast, voldoende rood om de vroegere highlights niet groen te laten worden, maar genoeg afgezwakt om mijn uitgroei dezelfde kleur te geven als de rest.
Gisteren met de kapper gebeld voor een afspraak en aangegeven dat het bruin er weer is uitgespoeld. Volgens haar is dat vreemd aangezien normaal gesproken rood er juist eenvoudig uitspoelt. Ze gaat in ieder geval nadenken over wat we nu het beste kunnen doen
Ik zet nooit verf of geverfd haar..
Ik zet altijd spoeling op geverfd haar (uitgroei wel verf)..
De kleur bij mijn klanten blijft altijd heel goed zitten, rood, bruin maakt niet uit.
Spoeling sluit de haarschubben dat zorgt er voor dat het glanst en dat de kleur beter blijft zitten.
Verf opent de haarschubben en verf of verf houdt dan niet goed.
Dat kun je eens voorstellen aan de kapster. Maar ze zou iig met een goede oplossing moeten komen.
Uiteindelijk hebben we besloten het nu met enkel bruin te verven (zonder toevoeging van rood) en gaan nu kijken of het blijft 'plakken'. Het is nu behoorlijk donker geworden dus ik hoop dat het wel nog een beeeeetje afzwakt, maar ik ben benieuwd naar hoe de kleur de komende paar weken blijft!
Ik las dat er iemand een vraagje had over haar bleken ? ( redelijk veel ervaring met bleken, zo goed als wit onder haar nu tijdelijke paars)xShanty schreef:Heeft er iemand ervaring met na een half jaar je haar weer (laten) blonderen? Gaat dat goed, geen gekke kleuren of extreem dood haar?
foto komt er zo aan! elkee schreef:Ik wil niet heel banketstaaf overkomen, maar ik heb nog nooit groen haar gehad daardoor en vroeg mij af hoe dat eruit ziet. Zou je een foto kunnen maken? Enorm benieuwd. Kapster wist duidelijk niet wat ze aan het doen was. Super balen voor je. Inderdaad meteen terug gaan en geld terug vragen en over laten doen!

ittheclown schreef:http://nandablogt.files.wordpress.com/2 ... er-mee.jpg dus meer een beetje zo met een groene gloed ?