Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janneke2 schreef:Er zijn oefeningen voor, om je cyclus regelmatiger te maken (het werk van Aviva Steiner) - maar wie weet hoe goed dit helpt.
sandorra schreef:Hallo vraagje... 3 jan begonnen met de pil Ethinylestradiol/levonorgestrel. 1e maand ook vanaf 3e week woensdag terwijl do laatste pil is menstruatie. Nu in feb ook weer... is dat normaal???? veel last van krampen en buikpijn....
Celinee_ schreef:Zijn er hier meer mensen die de yazz 24+4 hebben?
Ik wil graag mijn startdag veranderen van dinsdag naar maandag.
Hierbij wil ik één wit (placebo) tabletje overslaan. Ik zou dan drie placebotabletten nemen ipv de gebruikelijke vier om de startdag één dag naar voren op te schuiven.
In de bijsluiter staat dat je nooit meer dan vier placebotabletten mag nemen, minder mag volgens mij wel, klopt dat? En is de pil dan nog steeds veilig?
zonnebloem18 schreef:Als je nog begint tussen dag 2 en 5 van je cyclus ben je na 7 dagen veilig anders pas na een volledige strip.
Als je verstandig bent gebruik je gewoon de hele eerste strip extra bescherming, dan kan het sowieso niet mis gaan.
RusselNuwell schreef:Even vergeten erbij te vermelden, ik heb nog geen kind gehad en het is tevens mijn eerste spiraaltje. Bij het plaatsen kon de baarmoederhals niet gepasseerd worden. Dus ik ga er eigenlijk van uit dat er een roesje/verdoving aan te pas komt. Ik kreeg voor het plaatsen van de huisarts van hemzelf de tip voor ibuprofen, maar ik weet niet wat voor uitwerking dit heeft i.c.m. roesje of verdoving. Maar goed, als ik bericht krijg van de gynaecoloog denk ik dat ik de vraag bij hen zelf neerleg aangezien er volgens mij nogal veel verschillende overtuigingen in zijn.