Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Diana_14 schreef:Auw, die tragus lijkt me zo pijnlijk !
xxsweet schreef:_Marjon_ schreef:Ik ga aankomende week 2 oorbelgaatjes oprekken tot 3MM, niet groter. En dan kleine tunneltjes erin.
Oeh wat gaaf! Als het klaar is zou ik graag foto's willen zien
RedFlame schreef:Met een tangetje aandraaien en dan ook los draaien als dat nodig is.
Ik mocht hem na 3 weken verwisselen en alles is goed gegaan.
Heb mijn tragus piercing laten zetten de pijn viel me mee, duurde aleen wel alng dat was wat minder, daarna wat duizelig maar geen pijn meer.
Indra schreef:En... ik heb net een verticaal staafje tussen mijn borsten laten zetten.![]()
![]()
Indra schreef:En... ik heb net een verticaal staafje tussen mijn borsten laten zetten.![]()
![]()
PrinCessRomy schreef:verder irriteer ik me zo vreslijk aan die mensjes die een traguspiercing hebben laten SCHIETEN en dus zo'n lelijke grote knop in hun oor hebben met vanalles erachter bahik kan er niets aan doen maar vind het zo nep als ie niet gepierced is, ikzelf heb een titanium goudkleurig ringetje 1,2 mm erdoorheen
Mas schreef:PrinCessRomy schreef:verder irriteer ik me zo vreslijk aan die mensjes die een traguspiercing hebben laten SCHIETEN en dus zo'n lelijke grote knop in hun oor hebben met vanalles erachter bahik kan er niets aan doen maar vind het zo nep als ie niet gepierced is, ikzelf heb een titanium goudkleurig ringetje 1,2 mm erdoorheen
vaag... Ik heb de mijne (3 jaar terug ofzo )ook laten schieten, gewoon met een klein wit steentje erin, je ziet er helemaal niks achter hoor...
Trouwens, wat maakt het uit of je laat schieten of piercen??? Je kunt er naderhand altijd nog een ringetje in doen hoor.
Enne... dat gat is echt niet echter als je laat piercen