Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Suliko schreef:Leonie, ooh jij was het dus wel!! Ik dacht je al te herkennen dus gaf een vage glimlach (volgens mij), maar zag geen herkenning bij jou en was te veel bezig met het laatste stukje tot de finish nog even hard gaan. Jammer dat ik er niet aan dacht even naar je terug te lopen, maar wist niet zeker of je er was en ben altijd een beetje van de kaart als ik over de finish kom na zo’n lange ren.![]()
Maar dan weet ik nu zeker dat ik je een volgende keer wel herken, want zo te lezen zal je vaker naar trailruns gaan.
Leuk dat jij ook zo kan genieten van volgas naar beneden gaan! Ik heb daar zoveel mensen ingehaald die me waarschijnlijk voor idioot hebben uitgemaakt.![]()
Ik ga ook nog eens zoeken naar een oplossing voor die audiomeldingen, misschien ergens in de krochten van reddit.
Die verkeersregelaar was wel een hoopgevend voorbeeld dat de meeste mensen deugen en heel behulpzaam zijn!
germie schreef:.Weet niet of ik vol ga houden, maar ik ga echt voor de hele marathon hardlopen, ooit.
Goof schreef:germie schreef:.Weet niet of ik vol ga houden, maar ik ga echt voor de hele marathon hardlopen, ooit.
Als 'ooit' genoeg is, waarom maak je dan van 2025 niet het jaar waarin je doelgericht op tempo gaat trainen en 2026 het jaar waarin je met succes een marathon gaat lopen?
Anyway, fijne jaarwisseling allemaal en op een mooi nieuw loopjaar!