Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-23 18:45

Freekieee schreef:
Wat fijn Melanie!

Hier eerst naar Doesburg geweest naar een heren mode zaak om even nieuwe overhemden te kopen voor mn man want ze hadden mooi korting. Daarna nog even ijsje gehaald.

Smiddags is hij de vloer gaan leggen in onze kamer. Morgen avond laastste stukje als we de goeie zaag hebben en dan weer eindelijk normaal “beneden” slapen ivm op zolder.

Van t weekend de babykamer stuccen en dan die schilderen en dan kan ook daar de vloer. Dus kleine hoop dat dat allemaal net optijd af komt.

[ [url=m/jdlISe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/THGd6W.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi!

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-23 18:47

Gnome schreef:
Verloskundige is hier net geweest om even te checken. Zij denkt inderdaad ook vruchtwater dus wordt nu wel spannend. Heb nog geen regelmatige weeën dus daar is het wachten op.

Moet vanmiddag even temperaturen en vanavond komt ze weer even het hartje luisteren. Mocht het nu niet binnen 24 uur op gang komen, moeten we mogelijk gaan inleiden ivm infectiegevaar. Maar dat verwacht ze niet aangezien het vannacht wel al rommelde.

Ben nu 37+5 dus ruim veilig maar inderdaad snel.

Wij hebben ook veel moeite gehad met gekleurde kleertjes vinden voor een jongen. Geloof dat we bij de zeeman nog wat blauws gevonden hebben en bij prenatal ook wel hoor.

Spannend hoor! Veel succes

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-23 18:47

Lisette1987 schreef:
[ [url=m/Z6doHk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rbEODN.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik had deze besteld

Heel spannend Gnome :D

Heel leuk <3

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-23 18:50

Lisette1987 schreef:
Echo was op zich goed, hartje klopt weer goed en geen afwijkingen te vinden.
Wel een kleine baby, dus over 2 weken weer een groeiecho.
En ik mag geen lange diensten meer draaien en moet in de middag 2 uur rusten op de bank of in bed, zodat alle energie naar de kleine gaat..

Kiwi, thanks voor de tip, ga straks eens kijken!

Fijn dat het goed was, soms hebben ze wel weer een groeispurt en is er niks aan de hand

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-23 18:51

mriek1990 schreef:
MissAnnemijn fijn dat die webminar interessant was. Goeie oplossing wel om de kleine te wegen aan zo'n haak. :D

Lisette wat een lieve vriend! Fijn dat hij zo meedenkt met de paarden.
Goede echo gehad dus, top! Wel goed dat ze zeggen dat je het rustiger aan moet doen. Hoe vindt je dat zelf?
Hele leuke kleren ook, schattig kleurtje. Ik heb de kleren echt overal en nergens weg. Hema heeft altijd wel leuke vind ik. Zeeman ook. Online slaag ik vaak wel bij de Prenatal en Babydump of Mamaloes.

Gnome wat mega spannend dat het begonnen is. Heel veel succes, ik hoop voor je op een mooie fijne bevalling. <3
Is ook wat met jullie ledikantje! "Gelukkig" gebeurde het nog leeg, zonder de kleine er in!

Azmay wat heerlijk dat jullie thuis zijn. <3 Hoe voelde zo de eerste dag/nacht?
Wat lijkt me het toch eng om achteraf te horen dat Nimue in levensgevaar was en jij zelf er ook niet te best voor stond. Gelukkig is ze nu bij jullie thuis, klein wonder! ♡♡

Melanie haha gezellig je zoontje bij jullie op de kamer. Vond ik vroeger als klein meisje ook altijd zo fijn.
Top dat de verbouwing zo goed gaat!

Freekieee ook flink aan de klus nog. Maar schiet ook al op zo te zien.

Ballard gister en vandaag drukke dagjes dus. Maar een bruiloft is wel heel leuk.
Nesteldrang is toegeslagen dus. :D

Charlotte opruimdagje gehad, goed bezig. Hoe is het verder nu met jou?

Marlis werkse vandaag!

Hidde is zó wakker vandaag. Had ook wel een wakker nachtje. Kwart voor 1 ging hij pas slapen, half 4 weer wakker. Toen weer slapen om kwart over 4. Wakker om kwart voor 6 tot kwart over 6. Toen werd hij om kwart over 7 weer wakker, mijn vriend heeft hem toen mee naar beneden genomen. Hadden nog gekolfde melk in de koelkast, dus kon hij Hidde mooi een flesje geven. :)
Hij ligt nu gelukkig wel tevreden te slapen, kan ik mij even richten op het huishouden. :D
Morgen hebben we de fotoshoot dus wil het huis wel even aan kant hebben.

Wat leuk morgen fotoshoot! Hopelijk laat hij jullie dan vannacht wat slapen

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-23 19:26

Nou net weer controle geweest. Omdat het niet doorzet met weeën een test gedaan. Die is negatief op vruchtwater dus lijkt toch niet begonnen te zijn. Weten niet zo goed wat het dan wel is want ik blijf gewoon helder vocht verliezen maar mag het gewoon afwachten thuis en als de weeën wel komen, zien we wel weer.

Echt ff een bummer |o

mriek1990

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-23 19:41

Oh wat balen Gnome. :(
Wat raar dat je dan toch dat vocht verliest en ze niet weten wat het dan is.
Snap dat je nu heel erg baalt als je verwacht dat het begonnen is.
Hopelijk zet het toch wel snel door!

UK_eef

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-23 19:51

Balen Gnome, al heb je nog een paar weken te gaan. Verlies je niet gewoon steeds wat urine of afscheiding?

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-23 19:57

UK_eef schreef:
Balen Gnome, al heb je nog een paar weken te gaan. Verlies je niet gewoon steeds wat urine of afscheiding?

Het ruikt nergens naar en ziet er echt uit als vruchtwater. Dan zou het nog super waterige afscheiding kunnen zijn maarja waarom dat dan ineens nu constant wat los komt en eerdere dagen nooit. Mij een raadsel maar kan moeilijk zo'n test aanvechten :')

We zien wel of het alsnog doorzet of dat ie voorlopig nog lekker blijft zitten. Moet in m'n hoofd alleen wel ff schakelen na een hele dag die instelling.

UK_eef

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-23 19:59

Wat raar inderdaad. Ja dat snap ik dat je moet schakelen, hopelijk lukt het je een beetje te slapen vannacht!

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-23 20:05

Gnome schreef:
UK_eef schreef:

Het ruikt nergens naar en ziet er echt uit als vruchtwater. Dan zou het nog super waterige afscheiding kunnen zijn maarja waarom dat dan ineens nu constant wat los komt en eerdere dagen nooit. Mij een raadsel maar kan moeilijk zo'n test aanvechten :')

We zien wel of het alsnog doorzet of dat ie voorlopig nog lekker blijft zitten. Moet in m'n hoofd alleen wel ff schakelen na een hele dag die instelling.

Je kan toch heel betrouwbaar zien of het vruchtwater is met de microscoop? Vruchtwater kristalliseert op een heel specifieke manier.

Kan mentaal lastig zijn als je zo moet schakelen ja, neem in ieder geval je rust. :(:)

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-23 20:09

Pff vervelend zeg Gnome. Hoop dat je niet lang hoeft te wachten nog… schakelen is altijd vervelend. Doe rustig aan !

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-23 20:10

Ze heeft getest met een wattenstaafje thuis. Ga er gewoon vanuit dat dat klopt maar m'n lijf zegt wat anders :+ ik wacht de volgende keer wel op regelmatige weeën haha.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-23 20:27

Ahhh, ik snap dat je ff moet schakelen. Wel gek ineens dat vocht.

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-23 20:41

Balen!! Hier heb ik een beetje dezelfde dag(en), maar van mij mag hij juist nog wel een paar daagjes blijven zitten. Ik word alleen wel bloedchagrijnig van dat wel/niet en vooral de weeën om 03.00. Ik doe geen oog dicht 's nachts. :')

Dus toen ik te horen kreeg 'nog niet' werd de rest van de dag een dutje. :')

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-23 22:12

Snap dat dat effe een domper is als je denkt dat het begonnen is Gnome. Hopelijk zet het alsnog snel door.

Melanie_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-23 23:05

Balen Gnome! Hopelijk zet het alsnog snel door. Wel vreemd inderdaad en kan me goed voorstellen dat je even moet schakelen nu.

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 07:43

Superbalen Gnome! Hopelijk zet het snel door. Wel gek dat je vocht blijft verliezen.

[***] dat klinkt mega vermoeiend! Hier gisteren mega ongesteld gevoel en wat harde buiken, maar daar bleef het bij. Maar het is nog vroeg zat ook.

Mriek fijn dat de hielprik goed was!

Kiwi fijn een stapje verder weer, hopelijk snel pijnloos ook.

Lisette1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 08:44

Aahh Gnome balen, dat lijkt me idd wel even schakelen weer..
Mriek, succes met de Shoot!
[***] bij jou ook onrustig dus, ook spannend

Rustig aan doen is een uitdaging, voor mijn gevoel deed ik al rustig aan, omdat ik bij de paarden ook al niet alles doe, en als ik in de avond moe ben bijvoorbeeld, ga ik vroeg naar bed..
Maar ik luister braaf hoor, de honden vinden het heerlijk als ik op de bank ga liggen, als ik een kussen pak staan ze al klaar om bij me te kruipen, zelfs de pup heeft dan al door wat de bedoeling is :') <3

Charlotte446

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 09:55

Veel plezier met de fotoshoot vandaag Mriek!

Dat zal heftig zijn om te horen Azmay. Gelukkig zijn jullie er beide aan de goede kant uitgekomen.
Hoe is het nu met jou?

Balen dat het nog niet doorzet Gnome.

Jij ook al Hancox, wel spannend hoor dat de kleine bijna komt :D

Hondjes zijn zo lief Lisette <3 Hier blijft de hond ook continue in mijn buurt.

Gisteren was hier een pittige dag. Het was de verjaardag van mijn vader die vorig jaar is overleden. Ik mis hem zo verschrikkelijk, het lijkt steeds meer te worden ipv minder |( Ik dacht dat mijn hormonen dat misschien versterken momenteel, maar mijn zus ervaart precies hetzelfde. Wat wel heel fijn is, is dat de baby zijn tweede naam die van mijn vader wordt. Mijn vader had dat vreselijk (zonde) gevonden _O- maar het geeft me op de een of andere manier troost en een trots gevoel. Ik was de afgelopen dagen al verkouden maar vanmorgen is het losgebarsten, flink aan het hoesten en knallende hoofdpijn erbij. Ga maar proberen een soort van rustig aan te doen vandaag.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 10:06

Rouw is ingewikkeld Charlotte. Het komt en gaat in golven. Maar dat hele ‘een plekje geven’ bestaat wat mij betreft niet. Onze kleine man is geboren op de verjaardag van mijn papa. Die is in 2020 overleden. Heel bijzonder dat hij precies op die dag kwam.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-23 10:57

Hier vanmorgen even stress. Had de kleine al 12 uur niet gevoeld en hij reageerde ook niet op wat porren. Daarbij nog steeds vocht dat gewoon weg loopt dus toch maar even snel een echo laten maken bij de verloskundige. Was allemaal oké. Hij is wel wat rustiger dan anders maar voel 'm nu tenminste weer. Verder af en toe kramp maar niks dat ik het idee heb dat ik moet gaan timen.

Hoop dat de laatste weken wat rustiger verlopen :')

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 11:36

Rustig aan doen is een kinst Lisette maar wel heel belangrijk.

Sterkte Charlotte, dat verdriet mag er gewoon zijn.

Dat is wel even akelig Gnome, fijn dat de echo goed was.

Hier gaat het super, ben zelfs uitgerust vandaag. Nimue is overdag nog wel eens onrustig maar snachts laat ze ons heerlijk slapen tussen de voedingen door. Papa helpt geweldig en we zijn een goed team. Op wat nat geplaste rompers na loopt alles zoals het moet :D

Lisette1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 11:42

Wat een fijn berichtje Azmay <3
Gnome het blijft een beetje rommelen dus?! Fijn dat de echo goed was

Charlotte446

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 12:13

Kiwipitje schreef:
Rouw is ingewikkeld Charlotte. Het komt en gaat in golven. Maar dat hele ‘een plekje geven’ bestaat wat mij betreft niet. Onze kleine man is geboren op de verjaardag van mijn papa. Die is in 2020 overleden. Heel bijzonder dat hij precies op die dag kwam.

Zeg dat wel. Momenteel zijn het hele hoge golven := Wat speciaal dat je zoon en vader hun verjaardag delen <3 Voor jou is het dus ook nog niet heel lang geleden, jouw vader is waarschijnlijk ook niet heel oud geworden?
Wel fijn om te lezen dat het kolven goed gaat, wel minder dat het via de borst voeden zo pijnlijk blijft.

Dat zal schrikken geweest zijn Gnome, wel fijn dat je gelijk een echo kon laten maken en alles goed is. Wat verwachten ze nu verder? Gaan ze je inleiden?

Mooi om te horen dat het zo goed gaat met jullie Azmay :D