MissAnnemijn fijn dat die webminar interessant was. Goeie oplossing wel om de kleine te wegen aan zo'n haak.
Lisette wat een lieve vriend! Fijn dat hij zo meedenkt met de paarden.
Goede echo gehad dus, top! Wel goed dat ze zeggen dat je het rustiger aan moet doen. Hoe vindt je dat zelf?
Hele leuke kleren ook, schattig kleurtje. Ik heb de kleren echt overal en nergens weg. Hema heeft altijd wel leuke vind ik. Zeeman ook. Online slaag ik vaak wel bij de Prenatal en Babydump of Mamaloes.
Gnome wat mega spannend dat het begonnen is. Heel veel succes, ik hoop voor je op een mooie fijne bevalling.
Is ook wat met jullie ledikantje! "Gelukkig" gebeurde het nog leeg, zonder de kleine er in!
Azmay wat heerlijk dat jullie thuis zijn.

Hoe voelde zo de eerste dag/nacht?
Wat lijkt me het toch eng om achteraf te horen dat Nimue in levensgevaar was en jij zelf er ook niet te best voor stond. Gelukkig is ze nu bij jullie thuis, klein wonder! ♡♡
Melanie haha gezellig je zoontje bij jullie op de kamer. Vond ik vroeger als klein meisje ook altijd zo fijn.
Top dat de verbouwing zo goed gaat!
Freekieee ook flink aan de klus nog. Maar schiet ook al op zo te zien.
Ballard gister en vandaag drukke dagjes dus. Maar een bruiloft is wel heel leuk.
Nesteldrang is toegeslagen dus.
Charlotte opruimdagje gehad, goed bezig. Hoe is het verder nu met jou?
Marlis werkse vandaag!
Hidde is zó wakker vandaag. Had ook wel een wakker nachtje. Kwart voor 1 ging hij pas slapen, half 4 weer wakker. Toen weer slapen om kwart over 4. Wakker om kwart voor 6 tot kwart over 6. Toen werd hij om kwart over 7 weer wakker, mijn vriend heeft hem toen mee naar beneden genomen. Hadden nog gekolfde melk in de koelkast, dus kon hij Hidde mooi een flesje geven.
Hij ligt nu gelukkig wel tevreden te slapen, kan ik mij even richten op het huishouden.
Morgen hebben we de fotoshoot dus wil het huis wel even aan kant hebben.