bigone schreef:Lichte klachten Susan ? Mijn vrienden hadden lichte klachten , loopneus en een dag niet lekker , dat van jou vind ik niet licht. Houd jezelf goed in de gaten .
Doe ik zeker. Ik hou me heel rustig.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SusanH schreef:Ja getest. Zondag negatief, gister dus niet. Mild is hier: koorts, zwaar gevoel in ledematen en onderrug, oogontsteking, dizzy als ik een stukje gelopen heb of rechtop heb gestaan (beetje benauwd ook). Begon met een kriebel in de keel. En die 10 dagen kloppen volgens mij niet, is voor huisgenoten. Ik mag, mits 24 uur klachtenvrij (dat gaat nog wel even duren gok ik...) na 7 dagen er uit.
Getup schreef:SusanH schreef:Ja getest. Zondag negatief, gister dus niet. Mild is hier: koorts, zwaar gevoel in ledematen en onderrug, oogontsteking, dizzy als ik een stukje gelopen heb of rechtop heb gestaan (beetje benauwd ook). Begon met een kriebel in de keel. En die 10 dagen kloppen volgens mij niet, is voor huisgenoten. Ik mag, mits 24 uur klachtenvrij (dat gaat nog wel even duren gok ik...) na 7 dagen er uit.
Is in Luxemburg. 10 dagen quarantaine. En rest gezin 6 dagen, dan testen. Bij negatieve uitslag mogen ze weer naar buiten.
Sterkte en beterschap. Hoe doen jullie dat? Zit jij echt opgesloten in 1 kamer?
SusanH schreef:Idd voor cliënten is het vreselijk. Bij mij op het werk iedereen alleen op de kamer. En niemand naar familie met de kerstook niet gezellig samen eten met de mensen die wel thuis zijn zoals andere jaren.
SusanH schreef:Bij ons in 1 week helemaal fout gegaan. Vier cliënten met klachten en vanaf toen alleen maar meer zieken. Ging zo snel. Wij werken allemaal met beschermingsmiddelen. Cliënten met klachten meteen in isolatie. En toch zoveel zieken
SusanH schreef:Bij ons in 1 week helemaal fout gegaan. Vier cliënten met klachten en vanaf toen alleen maar meer zieken. Ging zo snel. Wij werken allemaal met beschermingsmiddelen. Cliënten met klachten meteen in isolatie. En toch zoveel zieken
SusanH schreef:Ja getest. Zondag negatief, gister dus niet. Mild is hier: koorts, zwaar gevoel in ledematen en onderrug, oogontsteking, dizzy als ik een stukje gelopen heb of rechtop heb gestaan (beetje benauwd ook). Begon met een kriebel in de keel. En die 10 dagen kloppen volgens mij niet, is voor huisgenoten. Ik mag, mits 24 uur klachtenvrij (dat gaat nog wel even duren gok ik...) na 7 dagen er uit.
mag schreef:Hoe doen jullie dat met je jas? Als ik boodschappen doe komen de onderkant van de mouwen op de boodschappen jar, maar kan moeilijk iedere keer mijn jas op 60 wassen. In de zomer geen probleem maar nu voel het wel eens vies.
Electra63 schreef:Mijn schoonzoon is gisteren positief getest, hij heeft geen klachten.
Mijn dochter wordt straks getest.
Als zij positief is, moet haar hele afdeling (acute opname ggz) in quarantaine. Zou zo sneu zijn voor de cliënten.
raket schreef:Ik ben voor de verandering eens negatief getest. Aangezien het bij mij tot nu toe om en om gaat zal ik maar extra uitkijken haha.
Voor iedereen fijne dagen. Denk een beetje aan elkaar, geniet van wat wel kan en denk een klein beetje aan de mensen waarvan de operaties niet door kunnen gaan en mijn collega's die aan het eind van hun Latijn zijn, zodat het oppassen en je aan de maatregelen houden wat beter te doen is.
KarmaChansy schreef:beterschap susanH
Corona werkt gewoon vreemd. Mijn oma die Hart en long patient is en 85 kreeg corona in het ziekenhuis toen ze opgenomen was, man ik dacht dat ze er geweest was! Ze is hersteld en heeft alleen wat koorts en hoesten gehad tijdens het verloop
Corona werkt gewoon vreemd. Mijn oma die Hart en long patient is en 85 kreeg corona in het ziekenhuis toen ze opgenomen was, man ik dacht dat ze er geweest was! Ze is hersteld en heeft alleen wat koorts en hoesten gehad tijdens het verloop