Mijn vriend heeft de basic fit pas per ongeluk mee naar z'n werk genomen. Morgen tweede poging tot sporten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amsterdam10 schreef:Mijn vriend heeft de basic fit pas per ongeluk mee naar z'n werk genomen. Morgen tweede poging tot sporten
_Christina schreef:amsterdam10 schreef:Mijn vriend heeft de basic fit pas per ongeluk mee naar z'n werk genomen. Morgen tweede poging tot sporten
Laat hem een foto ervan maken! Of zet de barcode in een app voor pasjes. Werkt prima!
Of probeer je dagpas uitdeellink als je de e-mail nog hebt, bij mij werkt die nog, en stuur jezelf er eentje.
Needje schreef:Wij hebben ook zo’n soort weegschaal op de club.
Wel leuk om te zien.Spoiler:
[ [url=m/B4Nmw4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bij mij zie je ook dat benen achter blijven.
Dat wist ik zelf natuurlijk al. Dus wel grappig om dat bevestigd te zien
ingedebruijn schreef:Moet zeggen dat mijn borst trainen sowieso snel pijnlijk is omdat ik 2 keer mijn sleutelbeen heb gebroken. Dat voel je dan tijdens het trainen al trekken. Ik ben nu 3 weken bezig met het schema van mijn vriend.
Leg press 25kg -> 32kg
Single leg extension 11kg -> 13,5kg
Back extension 25kg -> 39kg
Squat 10kg -> 15kg
Arm push down 18kg -> 27kg
Arm pulldown(smalle grip) 18kg -> 25kg
Plus ik kan nu 5km hardlopen in plaats van 1. Buikspieren is hetzelfde gebleven maar dat kan ik ook pas weer sinds een week ivm gekneusde ribben van het hoesten.
Best trots op de verschillen al!
_Dreamer schreef:Ben ik trouwens de enige die ook echt gemotiveerd kan worden door nieuwe/leuke sportkleding? M'n collega's keken mij heel raar aan net
Maar ik kan daar echt zoveel motivatie van krijgen![]()
ingedebruijn schreef:_Dreamer schreef:Ben ik trouwens de enige die ook echt gemotiveerd kan worden door nieuwe/leuke sportkleding? M'n collega's keken mij heel raar aan net
Maar ik kan daar echt zoveel motivatie van krijgen![]()
Jaaa!! Ik sport in kleding van Underarmour maar wil Gymshark ook eens proberen. Iemand daar ervaring mee?
_Christina schreef:amsterdam10 schreef:Mijn vriend heeft de basic fit pas per ongeluk mee naar z'n werk genomen. Morgen tweede poging tot sporten
Laat hem een foto ervan maken! Of zet de barcode in een app voor pasjes. Werkt prima!
Of probeer je dagpas uitdeellink als je de e-mail nog hebt, bij mij werkt die nog, en stuur jezelf er eentje.