Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gaat inderdaad vast goed komen.
Ik kan echt niet wachten tot het lente wordt! Hoewel we dit jaar wellicht bijna geen planten buiten zetten met onze uitgravende pup
Dat is al een flink maatverschil!
Ik kon de weegschaal wel knuffelen vanochtend haha.
) van je Aria! Goed bezig!
Haha een pup, ja wij willen de tuin netjes maken en hopelijk over 2 jaar een pup, dus duimen dat het dan goed gaat! Wat voor pup hebben/krijgen jullie? Netjes hoor, ik ben ook zoiets afgevallen sinds die tijd, keep up the good work!
kans is groot dat het niet te eten is, maar nood breekt wet!
Komt een uit opvang in NL die Bulgaarse pups opvangt. Echt een schat van een beest, maar hij heeft onze enige mooie plant (passiflora die om de tuin parasol groeide) helemaal uitgegraven
En tomaatjes ging hij van de planten pikken, dus die zet ik dit jaar ook niet
Ik stond maaaaanden stil dus dit is érg leuk! Ook omdat ik het zie aan de smeltende vetjes
dat was helemaal uitgeleefd, maar intussen wonen we erg mooi al zeg ik het zelf
oh dat klinkt echt als een hele gave kruising zeg! Wel een beetje ondeugend zo te lezen haha.
yesss vetjes die weggaan, is altijd goed!!
geniet van je sushi!

ik lust het wel, maar je mag me er echt niet voor wakker maken. Zie dat sommige er soms helemaal wild van worden haha
ik had van te voren al op de kaart gekeken, en ik zou gaan voor carpaccio en slibtong of biefstuk. Maar toen kwamen we daar en kregen we een broodplankje en een slagersplankje. M'n vader had ze verteld dat wij kwamen, en hij is hun vis leverancier, dus dat vonden ze leuk
maar toen ging mijn planning in de soep
dus het werd verder geen voorgerecht meer, wel de slibtong en nog een toetje. Geen spijt van tot nu toe
vandaag gewoon even wat minder eten!

er gaat iets heel erg goed hier haha.
slaat natuurlijk nergens op, maar anders moet ik met de auto naar de stad en daar heb ik geen zin in haha
dat merk ik gewoon in de rest van mn dag..

ik heb zeker genoten, echt een hele leuke avond gehad!