Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Faruba schreef:TS,heb je voor mij via PB je adres,ik heb de tijd aan mezelf dus kan langs komen wanneer je wil,geen probleem.
Ik kan vandaag,dinsdag dus.(hele dag)
Woensdag tot 3 uur.(moet daarna griepprik halen.)
Donderdag hele dag,
Vrijdag hele dag.
spicegirl schreef:Lieve allemaal.heb goed geslapen en ben nu redelijk.maar er is een misverstand beter gezegd 2.vandaag is niet mijn sterfdag-hoop ik-maar de maatregelen worden getroffen zodat als ik eraan toe ben alles klaar is.krijg vanavond eerst een pijn pomp waar als de tijd daar is palliatief sedatie Door kan.ook komt er een bed
Tweede is ik ga niet op reis. Ik ga gewoon dood.
bigone schreef:Je gaat inderdaad gewoon dood, net als ons, iedereen gaat een keer dood. Bij jou veel te vroeg , bij anderen veel te laat. Ik denk ook altijd zo, je gaat gewoon dood en dat is het, punt. Maar wat zou het toch ergens geweldig zijn wanneer er wel iets is, eeuwige jachtvelden oid. Zoek ik mijn eerste pony weer op, mijn ouders enzenz. Succes met de pijnbestrijding , hoop dat je daarmee nog een periode gegeven is zonder al te veel gedonder.
marleen_usar schreef:Ik kan ook langs komen dat heb ik al aangeboden.
spicegirl schreef:Lieve allemaal.heb goed geslapen en ben nu redelijk.maar er is een misverstand beter gezegd 2.vandaag is niet mijn sterfdag-hoop ik-maar de maatregelen worden getroffen zodat als ik eraan toe ben alles klaar is.krijg vanavond eerst een pijn pomp waar als de tijd daar is palliatief sedatie Door kan.ook komt er een bed
Tweede is ik ga niet op reis. Ik ga gewoon dood.
bigone schreef:Inderdaad dat is de enige zekerheid die we allemaal hebben.Je gaat inderdaad gewoon dood, net als ons, iedereen gaat een keer dood. Bij jou veel te vroeg
Palmera schreef:Ik geloof ik niet in het beeld van hemelpoort etc. Is te simpel.zonder eerst aan een hemelpoort veroordeeld te worden
maximuss schreef:Kloptkaarsen branden is ook religieus geïnspireerd...
maximuss schreef:ook mee eens.als er gevraagd wordt om kaarsen te branden dan vind ik de "reis"-metafoor ook gepast.
Palmera schreef:ik geloof ook niet in de hel en het vagevuur. Dat zijn in mijn ogen grote beeldspraken. Wel lijkt het me logisch dat iemand die een ploert was en veel mensen pijn heeft gedaan een ander "na de dood situatie" heeft als de meesten van ons die gewoon vriendelijke mensen zijn. Maar bewijzen heb ik niet en ik weet het ook niet zeker.zonder eerst aan een hemelpoort veroordeeld te worden
maximuss schreef:Inderdaad dusHoe dan ook het blijft veel te vroeg en er valt niets zinnigs over te zeggen...