Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
yvanna schreef:Hoihoi
Ik heb al een tijdje een helix piercing en ben er erg blij mee! nou loop ik er tegenaan dat mensen er geen rekening mee houden. Hand door je haar en rats hard langs mn helix. Iemand bij t begroeten stevig bij t gezicht en dus mn oor vastpakken enz enz. Nou doet dat echt pijn en het bevorderd de genezing natuurlijk niet... Wat doen jullie hier tegen?
Groetjes,
Yvanna
Keell94 schreef:Hee hallo, nieuw hier in dit topic
iemand trouwens tips voor littekens?
Mijn navelpiercing was na 14 maanden nog ontstoken en is er op een gegeven moment uit gegroeid omdat mijn lichaam hem afstootte (met zetten was hij al scheef, niet netjes en recht gezet)
maar nu heb ik daar dus echt een heel lelijk litteken, nog terug geweest naar de shop. moest ik hem maar opnieuw laten zetten. 14 maanden ellende van gehad dus dacht laat maar zitten en maak ik het litteken alleen maar erger straks. Nu is hij er al wat jaren uit maar begin ik mij steeds meer te ergeren aan dat litteken en er spijt van te hebben, ben benieuwd of iemand misschien tips heeft om het litteken wat minder te laten worden of in ieder geval soepeler (hij is nu best hard)
Zit ook te twijfelen om weer een tongpiercing te nemen, gehad als 16 jarige maar na 4 maanden eruit moeten halen (vaders was het er niet mee eens en woonde bij hem, na 4 maanden ruzies en discussies heb ik hem er maar uit gehaald) inmiddels 24 en woon ik al 5 jaar niet meer thuis dus begint het weer te kriebelen.
Ook nog een helix, deze heb ik al vanaf mijn 14e en zit er nu dus al 14 jaar in.
njcgregoor schreef:Gister proberen te stretchen van 6 naar 8 mm. Eerste keer dat ik 2 mm groter probeerde, tot nu toe stapjes van 1 mm of kleiner gedaan. Het ging voor mijn gevoel echt niet dus ik heb gelijk even een tussenstapje besteld van 7 mm. Die moet wel lukken.
Keell94 schreef:yvanna schreef:Hoihoi
Ik heb al een tijdje een helix piercing en ben er erg blij mee! nou loop ik er tegenaan dat mensen er geen rekening mee houden. Hand door je haar en rats hard langs mn helix. Iemand bij t begroeten stevig bij t gezicht en dus mn oor vastpakken enz enz. Nou doet dat echt pijn en het bevorderd de genezing natuurlijk niet... Wat doen jullie hier tegen?
Groetjes,
Yvanna
Hij kan inderdaad best lang gevoelig blijven al lag het er bij mij heel erg aan wat voor piercing ik erin had zitten.
Heb er ook een tijdje een gewone oordbel in gehad maar dat werkte helemaal niet.
Heb er nu een met een platte achterkant en hij zit er inmiddels alweer 14 jaar in zonder problemen. (alleen als het vriest en mijn oren koud zijn wil hij nog wel eens gevoelig zijn)
Ik maakte hem altijd schoon met gekookt water, zout erin en dan met een wattenstaafje. Mijne was na 3 maanden eigenlijk al zo goed als genezen. Nu is die van mij nog geschoten toen der tijd en niet gepierced.
ManonGrr schreef:Zo leuk om hier mee te lezen! Ik ben redelijk verlaafd aan piercings inmiddels, haha. Laatste is snug en daarvoor forward helix, en die forward helix is heeeeel vervelend aan het doen nadat ik het sierraad snachts kwijt was geraakt..
[ [url=m/pvkIkx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GdTYhT.jpg]Afbeelding[/url] ]
ManonGrr schreef:Zo leuk om hier mee te lezen! Ik ben redelijk verlaafd aan piercings inmiddels, haha. Laatste is snug en daarvoor forward helix, en die forward helix is heeeeel vervelend aan het doen nadat ik het sierraad snachts kwijt was geraakt..
[ [url=m/pvkIkx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GdTYhT.jpg]Afbeelding[/url] ]
yvanna schreef:Keell94 schreef:
Hij kan inderdaad best lang gevoelig blijven al lag het er bij mij heel erg aan wat voor piercing ik erin had zitten.
Heb er ook een tijdje een gewone oordbel in gehad maar dat werkte helemaal niet.
Heb er nu een met een platte achterkant en hij zit er inmiddels alweer 14 jaar in zonder problemen. (alleen als het vriest en mijn oren koud zijn wil hij nog wel eens gevoelig zijn)
Ik maakte hem altijd schoon met gekookt water, zout erin en dan met een wattenstaafje. Mijne was na 3 maanden eigenlijk al zo goed als genezen. Nu is die van mij nog geschoten toen der tijd en niet gepierced.
oow super! heb er nu geen last meer van. Ben benieuwd hoe het met de kou gaat...
Banyu schreef:Gister hier staafje kleiner in laten doen bij mm daith..
Iemand trouwens ervaring met BodyMx in breda?