[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

The_Cat

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 11:46

mijn afspraak is met een week opgeschoven :( spannend zo wachten op de eerste tattoo

Ingeeu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 12:19

Dankje! Ja heb het ooit een keer bij iemand gezien en vond het wel zo'n leuke plek! Handig te verbergen als het echt moet, maar ook wel een plek waarbij die regelmatig zichtbaar kan zijn.

Jammer dat het een week opschuift The_Cat!

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 12:46

Heel mooi Inge!

Jammer Cat, kijk je er zo naar uit en dan duurt het een week langer :(

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 13:36

Ja inderdaad :( maar nog maar een weekje langer dan! Nog een week extra zenuwen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 14:01

Ik lees al een tijdje mee, nu toch maar eens reageren.. Ik wil al een tijdje een tattoo en ga binnenkort (eerst verhuizen) eens een afspraak maken. Ik heb meerdere ideetjes en meerdere plekken waar ik wat zou willen, maar ze moeten wel een speciale betekenis hebben..

Ideetjes die ik nu heb:
Geboortedatum in romeinse cijfers
Iets met mijn sterrenbeeld, past echt bij me
En heb nog wat plaatjes en teksten die ik mooi vind, oa watercolor vind ik erg gaaf..

Hoe lang is de wachttijd voor een tattoo? En hoe pijnlijk is de voet? Vind het heel mooi op de voet, maar volgens mij wel heel pijnlijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 14:05

De wachttijd verschilt per shop. Ik kan meestal dezelfde week nog wel terecht, maar er zijn ook shops die een wachtlijst van een half jaar (of langer) hebben. Ik zou me als ik jou was oriënteren op een artist waar je graag naartoe wilt en dan verder kijken naar de wachttijd.

Pijn is relatief. Wat voor de een mega pijnlijk is, is voor de ander kattenpis. Of het pijn doet kunnen wij dus niet zo heel veel over zeggen, behalve dat de voet wel een plek is waar mensen doorgaans last van hebben. Het is een stukje waar je dun vel hebt en waar je snel over je botten heen gaat. Aan de andere kant weet ik ook dat er mensen zijn die de stukken over bot juist niet zo pijnlijk vinden, en die meer last hebben van de stukken die over spier of vet gaan. Oftewel, het is maar even afwachten.

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 14:14

Wachttijd verschilt inderdaad per shop, en soms ook binnen een shop tussen verschillende artists.

De voet is zoals Emma zegt wel een plek die de meeste mensen niet zonderling vinden maar het is heel persoonlijk. Wat iemand als heel pijnlijk ervaart vindt een ander oncomfortabel.

Ik ben morgen aan de beurt en ik wacht op dit moment op mijn tekening. Meestal krijg ik die een dag van te voren. Ik ben nogal ongeduldig dus ik zit met smart te wachten :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 18:33

Afbeelding

Dit is de mijne :D ben er echt onwijs blij mee! Hihi

Wanneer begon bij jullie de jeuk? := hier nog niet, gelukkig. Alleen slapen ging wat lastig _O-

@The cat, balen van een weekje extra, maar een week is ook zo voorbij!

@chans. Spannend!! Ik was ook ongeduldig aan het wachten hahah

Qua pijn, ik vond het totaal niet pijnlijk. Maarja, op de voet is denk ik wel wat gevoeliger.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 18:35

Wauw, strak hoor!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 18:36

Ik heb m'n hele voet maar zat rustig te Candy crushen... Terwijl m'n artiest weleens in z'n gezicht getrapt is omdat iemand zo'n pijn had :') ik ging dus ook uit van het ergste maar bleek enorm mee te vallen alleen m'n onderrug... Mijn hemel wat een pijn heb ik gehad achter in m'n zij ter hoogte van m'n nieren en de zijkanten, wat een hel! T is dus niet echt te zetten, t verschilt zo erg per persoon en plek en hoe de zenuwen daar lopen enz

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 18:43

Inderdaad..... Ik vond die op mijn voet minder pijnlijk dan die op mijn schouderblad :o Al was het beide goed te doen!

Ingeeu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 19:57

Wauw peca!!! Die is gaaf! :oo

Paardcool

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 20:01

Afbeelding

Zo is mijne geworden :)
Ben ergu blij mee
Peca wat mooie tatoeage zeg!!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 20:02

Peca, die vind ik écht, écht waanzinnig!
Wat een kunstwerk :j

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 20:35

Wauw peca wat prachtig! Echt heel mooi

Paardcool, die is ook mooi!

Misschien een vraag waar niet echt een antwoord op is, maar wat kost een tattoo van 10x10 ongeveer? Ik heb nu al zo veel verschillende prijzen gelezen, 150,350 en zelfs 500. Maar tussen welke bedragen moet ik denken?
Sowieso ga ik volgende week eens langs om te informeren bij de shop. Dan weet ik het zeker natuurlijk.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 20:42

Dat is bijna onmogelijk te zeggen love_mandy... Hangt van zoveel factoren af, is het gedetailleerd werk, met kleur of zonder, is de artiest iemand die een stuksprijs rekent of een uurtarief heeft etc etc... Informeren bij de shop waar je hem wilt laten zetten is het t verstandigst.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 21:17

Dank jullie voor jullie leuke reacties! :D

Paardcool, die van jouw is ook erg gaaf geworden!

Qua kosten is het per artiest ook verschillend. Zou inderdaad even langs gaan :)

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 21:58

Wauw paca ontzettend gaaf <3

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 22:02

Prachtig Peca! Liet hem aan een vriendin zien die dol is op uilen en die is er ook helemaal weg van :D

Ik zit nog vol spanning op een mailtje terug te wachten :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 22:02

Echt súpergaaf peca!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 22:17

Thanks!! :D

Ben nu ook bang voor het vervellen haha

Wie heb je gemaild Air? :)

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 22:29

Josephine van Clair Obscura :)

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 22:41

Onwijs gaaf Peca! Die details <3 heel mooi.

Ik heb met alle drie m'n tattoo's weinig pijn gehad. Op die op m'n rug was de rand van m'n schouderblad niet heel fijn, maar even tanden op elkaar en dan vond ik het goed te doen! Die op m'n onderarmen vond ik helemaal peanuts. Maar dat staat ook niet bekend als een heel pijnlijke plek :')

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 22:43

Ik word nu trouwens wel een beetje 'bang' door de posts van Troi over Josephine :=

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 22:45

Ik heb met beide tattoos plekken gehad die geen pijn deden en plekken die Heel Erg Veel pijn deden. Maar ze staan dan ook respectievelijk op de binnenkant bovenarm en ribben, dus ik weet niet hoeveel dat zegt over mijn pijngrens :))