RusselNuwell schreef:Gribaldi, abortus?Ik weet dat sommige mensen dat soort dingen krijgen van bepaald voedsel en drinken (zoals bijvoorbeeld koolzuurhoudende drank). Maar als het gewoon een 'vetbuikje' is, dan is er weinig aan te doen. Helaas moeten ze plaatselijke vetverbranding nog uitvinden.
Jullie gaan zo snel hier, ik houd het niet meer bij!
Vanmorgen op de weegschaal. 69,1 kg.Ik ga niet naar de sportschool met dit weer, wil wel, onwijs graag, maar gisteren pakte het echt verkeerd uit door de hitte. Wel gehoord dat er een airco gaat komen. Of eigenlijk, dat hij er al zit, maar dat hij door veel gedoe nog steeds niet werkt. Dus ik ga straks maar gewoon een rondje hardlopen en thuis wat buikspieroefeningen doen. Gister een lief complimentje gehad! Een van de trainsters zei dat ze het over me gehad hadden, dat het zo onwijs knap is dat ik zoveel ben afgevallen.

Nee is echt van het eten, had 2 dagen geleden te weinig kcal en toen heb ik een klein bakje bladerdeeg zoutjes genomen, toen is de ellende begonnen...

Strakke kleren zien er nu niet uit zelfs een spijkerbroek is niet plezierig

Nu heb ik toch iets luchtigs aan maar leuk is anders

Ik had gisteren ook geen zin maar toch gegaan half uurtje geknald voelde toch wel goed