Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Marocje schreef:3 halen 2 betalen? Das dus 33% korting.
Banyu schreef:Of ze regelen altijd wel iets waardoor korting op korting uitgesloten is.
Dallista schreef:Marocje schreef:3 halen 2 betalen? Das dus 33% korting.
Ja... maar nadat je al 50 % korting op dezelfde artikelen hebt, dus en en, niet of of. Is dan toch 66,6 % korting?
Scheelde in elk geval heel veel centjes. Maar goed, wishful thinking dat dat bij Rituals gebeurt.Och, die hadden toch ook een aardige sale.
naomiiiii schreef:In Zwolle hebben ze niet eens 5 mini's voor 10.. misschien maar goed ook want in 3 dagen meer dan 200 euro aan Rituals uitgeven is meer dan zat voorlopig.
DideH schreef:ohh. Maar dan was ik denk ik ook wel los gegaan hoor. Ik verzin wel iets om ergens voor te gebruiken.naomiiiii schreef:In Zwolle hebben ze niet eens 5 mini's voor 10.. misschien maar goed ook want in 3 dagen meer dan 200 euro aan Rituals uitgeven is meer dan zat voorlopig.
Was ook alleen op geselecteerde producten, dus de oude lijn gezichtsminis volgens mij. Als het ook de foams enzo waren was ik ook wel losgegaan
naomiiiii schreef:DideH schreef:ohh. Maar dan was ik denk ik ook wel los gegaan hoor. Ik verzin wel iets om ergens voor te gebruiken.
Was ook alleen op geselecteerde producten, dus de oude lijn gezichtsminis volgens mij. Als het ook de foams enzo waren was ik ook wel losgegaan