Wow, stoer van je vent Stef. De mannen hier lopen liever met pijn en bloed rond dan dat ze een "stukkie nep" ergens op doen .
Staat je goed die kleur Bernette! Zonde dat-ie alleen niet op zichzelf te dragen is... Ik dacht dat ze wel allemaal gewoon gepigmenteerd genoeg waren...
Glo Worm, zo gaaf. Alleen mn flesje is al vrij ver onder de helft, moet zuinig doen .
Oh dan ben ik blij dat ik toch heb overgeslagen! Ik was echt in de veronderstelling dat ze wel op zichzelf te dragen waren! Weet niet hoe ik daar bij kwam dan, waarsch wijntje teveel ofzo
Ik heb gister wel 3 andere PP's besteld, mn bday cadeautje
Ik wil ook nog steeds een paar PP's bestellen, denk dat ik dat maar eens doe als ik mn belastinggeld terug heb.
Anoniem
Geplaatst: 30-03-15 10:54
Ik heb gister de Vampy Chameleons besteld Welke heb jij besteld Yv?
Tazzey
Geplaatst: 30-03-15 12:12
Goedemorgen da's nog eens een lekker fel kleurtje Anc. I like it! Hij staat je ook goed. Die van Yv vind ik ook erg mooi!
Ik heb vanaf vandaag op maanden een budget lakje wat je gewoon bij de drogist kunt kopen. Ik ben begonnen met Peachella van Rimmel. Verbazingwekkend fijne kwaliteit voor die prijs. Alleen dat kwastje... het lijkt meer een blokkwast van de Gamma.
Ik heb ze nog niet naast elkaar gelakt, doe ik van de week even. Ik heb er vier gehaald, kan ik een maandje vooruit. Ik heb dus die peach, deze blauw/paarse, een gele en een groene.
Zo die groene is fel haha! Niks voor mij, die perzikkleur is mooier imo ! Die gator ziet er ook tof uit
odenxia
Geplaatst: 30-03-15 13:31
Oeeehhhh die groene, ik hou ervan.
Gisteren mijn eigen nagels weer gedaan. Kleur komt niet helemaal mooi uit op de foto. Was al laat gisteren en slecht kunst licht. Maar ik vind het een fijn kleurtje, naturel en toch sjiek.
Welke 2 heb je besteld Yv? Ik heb er ook nog 2 Pretty Serious en een KBShimmer bij besteld.
Die had ik nog in mijn mandje en ik wilde geen tijd verliezen met bestellen omdat ik bang was gecartjacked te worden, dus ze maar mee besteld
Ik vind googly eyes altijd zo leuk, doe ik heel vaak rond Halloween. Vaak ook nog in combinatie met een spookje. Is ook heel makkelijk te maken, dus ook leuk voor je kinderfeestje Stef!
Uiteraard Bridget . Amdere 2 van de vampy, mag jij raden welke. Is niet zo moeilijk denk ik
Welke heb je van pretty serious?
Yenni
Geplaatst: 30-03-15 19:40
Hallo!! Hebben jullie tips voor sterkte nagels te krijgen??? Mijn nagels breken heel snel! Alleen de nagels van mijn duimen zijn daar in tegen heel sterk! Ik hoor veel dingen over trind maar is dat niet duur? Dus hebben jullie tips? Het moet niet zo duur zijn.